eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MichałowiceBudowa sieci wodociągowej na terenie gminy wraz z budową przyłączy sanitarnych i odcinków sieci kanalizacyjnej w ulicach gdzie kanalizacja sanitarna została wybudowana w latach ubiegłych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-07

Ogłoszenie nr 61862 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Michałowice: Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy wraz z budową przyłączy sanitarnych i odcinków sieci kanalizacyjnej w ulicach gdzie kanalizacja sanitarna została wybudowana w latach ubiegłych
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, krajowy numer identyfikacyjny 01326929000000, ul. Aleja Powstańców Warszawy  1, 05-816   Michałowice, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01, e-mail k.borecka@michalowice.pl, d.kwiecinska@michalowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy wraz z budową przyłączy sanitarnych i odcinków sieci kanalizacyjnej w ulicach gdzie kanalizacja sanitarna została wybudowana w latach ubiegłych
Numer referencyjny ZP.271.2.17.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w ramach zadania budżetowego: "Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy wraz z budową przyłączy sanitarnych i odcinków sieci kanalizacyjnej w ulicach gdzie kanalizacja sanitarna została wybudowana w latach ubiegłych". W zakres zamówienia wchodzi: 1) budowa przyłączy wodociągowych D50 PE do: - dz. nr ewid. 272/1 przy ul. Raszyńskiej w Michałowicach do studzienki wodomierzowej włącznie pod nadzorem MPWiK; - dz. nr ewid. 852 przy ul. Różanej w Nowej Wsi do studzienki wodomierzowej włącznie; - dz. nr ewid. 477/2 przy ul. Różanej w Opaczy-Kolonii; - dz. nr ewid. 477/2 przy ul. Różanej w Opaczy-Kolonii 2) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej D160 PVC do: - dz. nr ewid. 852 przy ul. Różanej w Nowej Wsi do pierwszej studzienki kanalizacyjnej na posesji włącznie; - dz. nr ewid. 9/3 przy ul. Regulskiej w Regułach do pierwszej studzienki kanalizacyjnej na posesji włącznie pod nadzorem MPWiK; - dz. nr ewid. 477/2 przy ul. Różanej w Opaczy-Kolonii do pierwszej studzienki kanalizacyjnej na posesji włącznie. 3) budowa sieci wodociągowej DN100 (D110x5,3mm) z rur PE100 w: a) ul. Cyprysowej w Granicy, o długości L=53,10 mb na dz. nr ewid. 637/9 i 654 wraz z przyłączami do: - dz. nr ewid. 650/2; - dz. nr ewid. 638/14 do studzienki wodomierzowej włącznie. b) ul. Żwirowej PVC 110 mm o długości L=91,0 mb na dz. nr ewid. 719/1 wraz z przyłączami do: - dz. nr ewid.599/2; - dz. nr ewid.599/2. c) ul. Kuchy o długości L=80,20 mb na dz. nr ewid. 625/3; 625/4 wraz z przyłączem do: - dz. nr ewid. 456/2 do studni wodomierzowej włącznie; 4) budowa sieci kanalizacji sanitarnej D200 PVC a) ul. Cyprysowej w Granicy, o długości L=69,10 mb i połaczenia PVC D160 o dł. 5,10 mb na dz. nr ewid. 1103; 654; 646/1 wraz z przyłączami do: - z. nr ewid. 650/2 do pierwszej studzienki kanalizacyjnej na posesji włącznie; - dz. nr ewid. 638/14 do pierwszej studzienki kanalizacyjnej na posesji włącznie. b) ul. Dzikiej o długości L=36,3 mb na dz. nr ewid. 74/2 wraz z przyłączem do: - dz. nr ewid. 84/3 do pierwszej studzienki kanalizacyjnej na posesji włącznie. c) ul. Kuchy o długości L=49,7 mb na dz. nr ewid. 625/3; 625/4 wraz z przyłączem do: - dz. nr ewid. 456/2 do pierwszej studzienki kanalizacyjnej na posesji włącznie; 5) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej; 6) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych; 7) usunięcie wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacją techniczną, energetyczną, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi; 8) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, protokołem z narady kordynacyjnej i STWiOR; 9) spisanie protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi; 10) zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtworzenia nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołu częściowego odbioru robót; 11) zapewnienie dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym; 12) uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście w teren z robotami oraz uzyskanie protokołów odbioru po zakończeniu prac; 13) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót - wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu lub szkiców zabezpieczenia robót na czas budowy wg wymagań oraz zatwierdzenie ich w odpowiednich urzędach; 14) uzyskanie zgody zarządzającego oraz poniesienie wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasów drogowych na czas prowadzenia robót; 15) odbudowa nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą; 16) zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej; 17) zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót; 18) w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej uzgodnić z właścicielem wodociągu Gminą Michałowice; 19) uzyskanie wszelkich dokumentów uzgodnień oraz uzyskanie wszelkich odbiorów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania wybudowanej sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej; 20) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy. UWAGA: 1. W wycenie przewidzieć i uwzględnić również: - oznaczenia zasuw na przewodzie i przyłączach, hydrantów poprzez trwałe zamocowanie tabliczek z wybitymi domiarami i z ich oznaczeniami. - przed rozpoczęciem robót wykonanie dokumentacji fotograficznej lub/i wideo terenu budowy i dostarczenie Zamawiającemu. Niniejsza dokumentacja będzie stanowić załącznik do protokołu wprowadzenia na budowę. 2. Przy wycenie przyłącza kanalizacji sanitarnej przy ul. Regulskiej dz. nr ewid. 9/3 uwzględnić tylko odcinek do pierwszej studzienki kanalizacji sanitarnej włącznie. Odcinek od studzienki do budynku właściciel wykonuje we własnym zakresie. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja: projekty budowlane, Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, opinia geotechniczna, decyzja pozwolenia na budowę. Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporządzi 1 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 3 egzemplarzach. Na podstawie art. 29 ust.3a (klauzule społeczne) ustawy PZP Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) następujące osoby: (1-ną osobę wykonującą prace operatora koparki, 1-ną osobę wykonującą prace kierowcy wywrotki i 3-y osoby, które będą wykonywały prace montażowe) 2) Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 3) Wykonawca na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 4) Na żądanie Zamawiającego wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 5) W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. 6) Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wartości zamówienia brutto za każdą osobę. 7) Przystępując do negocjacji w sprawie nin. zamówienia Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia co najmniej 5 ww. osób (1-ną osobę wykonującą prace operatora koparki, 1-ną osobę wykonującą prace kierowcy wywrotki i 3-y osoby, które będą wykonywały prace montażowe) przy realizacji zamówienia, natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.


II.5) Główny kod CPV): 45231300-8,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (nr sprawy: ZP.271.2.06.2017, postępowanie unieważnione w dniu: 8 marca 2017 r.) nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, co wypełnia ustawową przesłankę udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

INSBUD Stanisław Bystrzycki,  ,  ul. Ireny 48,  05-800,  Pruszków,  kraj/woj. mazowieckie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.