To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61869 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Zakopane: Remont i przebudowa budynku usługowego wraz z instalacjami wewnętrznymi Jaworzynka zlokalizowanego w Zakopanem ul. Kuźnice 9.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32816-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: POLSKIE TATRY S.A., krajowy numer identyfikacyjny
490067757, ul.
Droga do Białego
7 c,
34-500
Zakopane, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
18 206 37 30, faks
18 201 57 70, e-mail
zamowieniapubliczne@polskietatry.pl,
jozef.chowaniec@polskietatry.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.polskietatry.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa budynku usługowego wraz z instalacjami wewnętrznymi Jaworzynka zlokalizowanego w Zakopanem ul. Kuźnice 9.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZA/INW/17/4
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont i przebudowa budynku usługowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wodociągowo - kanalizacyjną, elektryczną, centralnego ogrzewania wraz z zasilaniem z istniejącej kotłowni, wentylacji mechanicznej oraz rozbiórką nieczynnego przyłącza kanalizacji sanitarnej ze zbiornikami, betonowego zsypu na opał, zewnętrznych schodów i podestów oraz przybudówek znajdujących się poza głównym obrysem budynku, odprowadzenie wód opadowych do studni chłonnej na działkach ewid. 14/1, 13/1, 13/2, 15, 27 obręb 170 w miejscowości Zakopane. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 Zgodnie z projektem budowlanym, zatwierdzonym decyzją Starosty Tatrzańskiego nr 326/16 z dnia 19.09.2016 r., znak: AB.6740.156.2016.MS o pozwoleniu na budowę - stanowiącym załącznik nr I do niniejszej siwz, przedsięwzięcie obejmuje: 1) przebudowę piwnic, 2) przebudowę piętra, 3) przebudowę poddasza, 4) przebudowę klatek schodowych, 5) dostosowanie obiektu do aktualnie obowiązujących wymagań bhp i ppoż. 2.2 Zakres prac obejmuje: 1) roboty budowlane w tym: rozbiórki, roboty konstrukcyjne, roboty murarskie, tynkarskie, okładzinowe, malarskie oraz dekarskie, podłoża i posadzki, stolarka drzwiowa i okienna, elewacja i śmietnik na odpady stałe 2) instalacje c.o., wody i kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej, 3) instalacje elektrycznych, teletechnicznych i RTV. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : 1) Projekt Budowlany Wykonawczy - załącznik nr II do niniejszej SIWZ 2) Kosztorys zerowy - załącznik nr III do niniejszej SIWZ 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana dalej STWiORB) załącznik nr IV do niniejszej SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45332000-3,
45331100-7,
45331200-8,
45232130-2,
45231110-9,
45232140-5,
45311000-0,
45316000-5,
45231000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT955000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1310433.81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR - sprzęt skiturowy
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.