Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-21
Poznań: Usługa sprzątania
Numer ogłoszenia: 61876 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Poznaniu , ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6583500, 6583527,28, faks 061 6583518.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, która będzie obejmować kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, magazynowych, okiennych stanowisk kasowych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych Izby Celnej w Poznaniu i podległych jej jednostek, a w szczególności: Usługa wykonywana codziennie: a) Zamiatanie i mycie posadzek twardych w ciągach komunikacyjnych (schody, korytarze, winda). b) Odkurzanie posadzek pokrytych wykładziną dywanową w ciągach komunikacyjnych. c) Odkurzanie poręczy w ciągach komunikacyjnych w budynku Izby Celnej w Poznaniu ul. Krańcowa 28. d) Zamiatanie podłogi w sali szkoleniowej (p.326) w budynku Izby Celnej w Poznaniu ul. Krańcowa 28. e) Opróżnianie i wynoszenie do kontenerów na zewnątrz budynku odpadów z koszy na śmieci i niszczarek (wraz z zabezpieczeniem w worki foliowe). f) Opróżnianie pojemników na plastik, makulaturę, szkło i wynoszenie do odpowiednich kontenerów na zewnątrz budynku (wraz z zabezpieczeniem w worki foliowe): - Izby Celnej w Poznaniu ul. Krańcowa 28, - Urzędu Celnego w Poznaniu ul. Warszawska 183/185 g) Mycie i dezynfekcja wszelkich urządzeń sanitarnych, luster oraz podłóg w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych. h) Zabezpieczanie sanitariatów w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie i kostki zapachowe do toalet. Usługa wykonywana dwa razy w tygodniu: i) Zamiatanie i mycie posadzek twardych: - w pomieszczeniach biurowych, - portierni głównej i portierni bocznej budynku Izby Celnej w Poznaniu ul. Krańcowa 28, - portierni w budynku Urzędu Celnego w Poznaniu ul. Warszawska 183/185. j) Odkurzanie posadzek pokrytych wykładziną dywanową w pomieszczeniach biurowych. k) Mycie podłogi w sali szkoleniowej w budynku Izby Celnej w Poznaniu ul. Krańcowa 28. Usługa wykonywana jeden raz w tygodniu: l) Mycie okienek kasowych, ewidencji, drzwi szklanych wewnętrznych, okienek portierni, ścian windy. m) Wycieranie kurzu z parapetów okiennych, mebli i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach. Usługa wykonywana jeden raz na dwa tygodnie: n) Odkurzanie i mycie posadzek betonowych w pomieszczeniach: - Archiwum Zakładowego Izby Celnej ul. Wichrowa 4, - Składnicy Akt Urzędu Celnego w Poznaniu ul. Warszawska 183/185, wskazanych w kolumnie 3 załącznika nr 1 do siwz. Usługa wykonywana jeden raz w roku: o) Polimeryzacja posadzek twardych wykonanych z żywicy epoksydowej, wykładziny PCV w ciągach komunikacyjnych w siedzibie: - Izby Celnej w Poznaniu ul. Krańcowa 28, - Urzędu Celnego w Poznaniu ul. Warszawska 183/185, - Oddziale Celnym w Poznaniu ul. Wichrowa 4, - Oddziale Celnym w Pile ul. Przemysłowa 23 przy użyciu środków chemicznych odpowiednich dla danego typu powierzchni - termin realizacji usługi zostanie uzgodniony z Zamawiającym. p) Impregnacja powierzchni wykonanych z lastriko (schody) w siedzibie: - Izby Celnej w Poznaniu ul. Krańcowa 28, - Urzędu Celnego w Poznaniu ul. Warszawska 183/185, przy użyciu środków chemicznych odpowiednich dla danego typu powierzchni - termin realizacji usługi zostanie uzgodniony z Zamawiającym. q) Polimeryzacja posadzek twardych wykonanych z wykładziny PCV w pomieszczeniach biurowych w siedzibie: - Izby Celnej w Poznaniu ul. Krańcowa 28 w tym sala szkoleniowa p.326, - Archiwum Zakładowe Izby Celnej w Poznaniu ul. Wichrowa 4, - Urzędu Celnego w Poznaniu ul. Warszawska 183/185, - Oddziale Celnym w Poznaniu ul. Wichrowa 4, - Oddziale Celnym w Gądkach ul. Poznańska 71, - Urzędu Celnego w Kaliszu ul. Fabryczna 1 A, - Oddziale Celnym w Nowym Tomyślu ul. Celna 1 - Urzędzie Celnym w Pile ul. Przemysłowa 23, - Oddziale Celnym w Pile ul. Przemysłowa 23 przy użyciu środków chemicznych odpowiednich dla danego typu powierzchni Podczas polimeryzacji w pomieszczeniach biurowych będą znajdowały się meble (szafy aktowe, biurka, komody i sprzęt komputerowy), natomiast krzesła, kosze na śmieci, kontener ki na kółkach, stoły Wykonawca musi usunąć z pomieszczenia na czas polimeryzacji i ustawić ponownie po wykonaniu usługi. Termin realizacji usługi zostanie uzgodniony z Zamawiającym. r) Pranie wykładzin dywanowych w siedzibie: - Oddziału Celnego w Kaliszu ul. Powstańców Wlkp. 1-3 - termin realizacji usługi zostanie uzgodniony z Zamawiającym. s) Obustronne mycie okien, ram okiennych, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz szklanych drzwi zewnętrznych i szyb portierni w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego - termin realizacji usługi zostanie uzgodniony z Zamawiającym. t) Czyszczenie żaluzji i werticali w budynku Urzędu Celnego ul. Warszawska 183/185. u) Mycie kaloryferów i włączników elektrycznych. 2. Wykaz jednostek organizacyjnych wraz z podaniem powierzchni przeznaczonej do sprzątania oraz godzin pracy w danym obiekcie przedstawia załącznik nr 1 do siwz. 3. Usługa sprzątania będzie wykonywana tylko w dniach pracy placówek Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z kierownikami poszczególnych placówek celnych. 4. Szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do sprzątania stanowi załącznik nr 2 do siwz. 5. Zakres prac wyszczególnionych w pkt II.1 siwz, dla których nie wskazano konkretnej placówki, będzie obowiązywał we wszystkich placówkach Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł. 2. Wadium może być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy pzp tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) gwarancjach bankowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu należy dokonać przelewu na konto NBP o/o Poznań 32 010 1469 0024 6613 9120 0000 z dopiskiem Wadium - przetarg na sprzątanie. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który upływa dnia: 4.03.2014 r. o godz. 9.00. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Wykonawca jest zobowiązany podać w ofercie numer konta na które nastąpi zwrot wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wpłacenie wadium w przypadku wniesienia w pieniądzu. W pozostałych przypadkach wymienionych w pkt. VIII siwz, należy dołączyć oryginał dokumentu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - wymagane w celu potwierdzenia, że osoba podpisująca ofertę jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian wielkości powierzchni przeznaczonej do sprzątania oraz zmian lokalizacji w ramach miejscowości określonych w SIWZ w przypadku zmiany struktury lub organizacji administracji celnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, pokój 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze Izby Celnej w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Świadczenie usługi sprzątania Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.