Ogłoszenie z dnia 2017-11-20
Ogłoszenie nr 618795-N-2017 z dnia 2017-11-20 r.
Gmina Pniewy Zespół Szkół im. Emilii Sczanieckiej: SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. E SCZANIECKIEJ W PNIEWACH -2018 ROK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pniewy Zespół Szkół im. Emilii Sczanieckiej, krajowy numer identyfikacyjny
000777214, ul.
Wolności
10
,
62-045
Pniewy, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612910607, 612911844, e-mail
zespolszkolpniewy@wp.pl, bursa_szkolna_pniewy@interia.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
WWW.zespolszkolpniewy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Zespół Szkół im. E. Sczanieckiej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zespolszkolpniewy.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. E SCZANIECKIEJ W PNIEWACH -2018 ROK
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: WARZYWA ŚWIEŻE, OWOCE Banany kg 1100 Arbuz (odVI-IX) kg 150 Brukselka świeża (IX) kg 60 Brzoskwinie (od V-IX) kg 120 Buraki kg 1100 Brokuły szt 161 bazylia doniczka szt 31 Borówki op 0,5 kg (VII, VIII) szt 5 Cebula kg 1100 Cukinia kg 45 Cytryna kg 170 Czosnek siatka szt 58 Fasolka szparagowa żółta (IX) kg 50 Jabłka kg 2000 Gruszka kg 440 Kalafior świeży szt 260 Kalarepa szt 130 Kapusta biała (od I-IV i IX-XII) kg 1200 Kapusta włoska szt 200 Kapusta czerwona kg 475 Kiwi pakowane pojedyńczo szt 1200 koperek świeży PĘCZKI 1950 Kapusta pekińska -główka główka 120 Lubczyk doniczka szt 30 Marchew korzeń kg 1140 Mandarynki kg 75 Mięta doniczka szt 39 nektarynka (od V-IX) kg 80 Oregano doniczka szt 22 Ogórki zielone świeże (VII, VIII, IX) kg 140 Papryka czerwona świeża( I-VI, X-XII) kg 100 Papryka żółta świeża kg 15Rukola liście op 100g szt 5 Pieczarki świeże kg 130 Pietruszka korzeń kg 700 Pomidory (od I-VI i od X do XII) kg 240 pomarańcza kg 130 Por kg 540 Rabarbar - m-c lipiec, sierpień kg 5 Rzodkiewka pęczek 126 Rozmaryn doniczka szt 25 Sałata zielona główka 100 sałata lodowa główka 30 Seler korzeń kg 950 Seler naciowy 0,5 kg szt 4 Szczypiorek świeży pęczek 325 Tymianek doniczka szt 20 Truskawki - m-c czerwiec, lipiec kg 5 Winogrono kg 7 Zielona pietruszka świeża pęczek pęczek 1700 Ziemniaki jadalne kg 15000 PRZETWORY KONSERWOWE, MĄCZNE, PRZYPRAWY, TŁUSZCZE, JAJA Ananas puszka 580g szt 68 Bazylia 10 g szt 50 Budyń bez cukru cykoria(śmietankowy, malinowy, czekoladowy) szt 20 Brzoskwinie puszka 840 g szt 120 Curry 30 g szt 12 Cukier kryształ w oryginalnym opakowaniu op. 1 kg kg 140 Cukier puder 0,4 kg szt 2 Cukier waniliowy 32g szt 45 Cynamon 20 g szt 24 Czosnek mielony 20g szt 30 Chrzan tarty 160 g victus szt 110 Drożdże 100g szt 47 Dżem 220g(słodzony 100% sokiem typu łowicz) szt 450 Estragon 10g szt 5 Fasola "Jaś" luz kg 100 Fasola drobna luz na kg kg 110 Fasola czerwona puszka 400 g szt 60 Fasola szparagowa konserwowa 0,7 szt 150 Groszek konserwowy 400g szt 50 groch połówki luz kg 80 Gałka muszkatołowa 15 g szt 20 Galaretka 75 g (truskawkowa, wisniowa, pomarańczowa) szt 75 Herbata granulowana czarna 100g szt 320 herbata owocowa saga 25 torebek szt 20 herbata mietowa 40 g, 100 % liści mięty pieprzowej szt 4 Imbir 20g szt 10 Jaja L szt 17000 Kakao extra ciemne 100 g szt 78 Kapusta czerwona 0,9 l szt 50 Kapusta naturalnie kiszona bez octu wiaderko 5 kg Wiaderko 150 Kasza wiejska 1 kg szt 400 Kasza jaglana luz kg 100 Kasza gryczana niepalona luz kg 100 Kasza kukurydziana 350 g szt 1 Kaszka manna w oryginalnym opakowaniu 1kg kg 25 Ketchup pikantny 205g słoik (190 g pomidorów na 100g ketchupu) szt 80 Kawa zbozowa 147 g typu anatol szt 25 Ketchup pikantny wyciskany 480g (192g pomidorów na 100g ketchupu szt 180 Kisiel bez cukru 40g szt 150 Kminek 20 g szt 10 kolendra 10 g szt 2 Koncentrat pomidorowy 30% 950g typu pudliszki szt 400 Konserwa rybna - filet z makreli w pomidorach 170g szt 50 Kukurydza konserwowa 400g szt 150 Kurkuma 10 g szt 2 Liść laurowy 80g szt 20 Lubczyk 150 g szt 130 Majeranek 300 g szt 40 Majonez dekoracyjny 700ml typu winiary szt 230 Makaron nitka rosołowa, świderki opakowanie 400g - 100% semolina z pszenicy durum typu sulma szt 700 makaron pełnoziarnisty świderek 400 g szt 70 Makaron drobne muszelki, kolanko, rurki, nitka spagetti, opakowanie 500g-100% semolina z pszenicy durum typu sulma szt 755 Makaron lasagne 500g szt 12 Makaron kokardki 400g szt 7 Makaron wstążki długie, pióra 400 g - 100% semolina z pszenicy durum szt 45 Makaron rurki 500 g szt 20 Mąka wrocławska pszenna TYP 500 w oryginalnych opakowaniach 1kg kg 1000 Mąka orkiszowa typ 720 w oryginalnych opakowaniach 1 kg kg 5 Mąka tortowa typ 450 w oryginalnych opakowaniach kg 24 Mąka ziemniaczana 1kg w oryginalnych opakowaniach kg 50 Mąka zytnia typ 720 w oryginalnych opakowaniach kg 3 Mąka ryżowa kg 1 Mąka kukurydziana kg 7 Miód naturalny 1 litr szt 250 Morela suszona 150g bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 2 Musztarda stołowa słoik 200g szt 100 Mus jabłkowy 720 g szt 100 Ocet jabłkowy500ml szt 90 Ocet balsamiczny 250 ml szt 1 Ogórki konserwowe 900g szt 265 Ogórki kwaszone wiaderko 3kg wiaderko 83 Ogórki małosolne 2 kg szt 20 Oregano 10g szt 45 Orzechy włoskie 100g szt 10 Olej butelka 5 l typu kujawska szt 180 Otręby owsiane 150g szt 2 Papryka konserwowa 900ml szt 47 Papryka mielona ostra 20g szt 250 Papryka mielona słodka 20g szt 250 Pasztet drobiowy typu profi szt 65 Proszek do pieczenia 16g szt 6 Pieprz mielony100g szt 110 Płatki kukurydziane250g typu corn flakes szt 110 Płatki bezglutenowe 250g szt 2 płatki owsiane górskie 500g szt 16 Powidła węgierkowe 310g szt 40 Przyprawa do kebabu 30 g szt 20 Przyprawa do szaszłyków 20g szt 15 pestki dyni 100g szt 10 Przyprawa do grila 20g szt 10 Ryż długoziarnisty biały oryginalne opakowanie 1kg szt 450 Ryż naturalny 400g szt 15 Rodzynki 100g szt 80 Rozmaryn 15 g szt 10 Sezam 1 kg kg 20 Siemie lniane 100g szt 1 Śliwki suszone 150 g bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 5 Słonecznik łuskany100g szt 40 sok 100% bez dodatku cukru( jabłkowy, pomarańczowy, multiwitamina, czarna porzeczka, wieloowocowy 2 l) karton 2000 Sok 100 % w kartoniku ze słomką 0,2 szt 300 Sól spożywcza, jodowana op.1kg kg 500 sól sodowo-potasowa 350 g szt 150 Soda 60g szt 1 Tymianek 10 g szt 15 Tuńczyk w oleju 170g w kawałkach szt 40 woda n/g 5 l szt 154 woda n/g 1,5l szt 36 woda n/g mineralna 0,5 l szt 560 Zioła prowansalskie 10 g szt 5 Zaprawa żurek 500ml szt 357 Ziele angielskie 15g szt 113 Żelatyna 50g szt 30 MROŻONKI, RYBY MROŻONE, PRZETWORY RYBNE Brokuły mrożone op 2 kg op 120 Brukselka mrożona op 2,5 kg op 80 Fasolka szparagowa cieta op 2,5 op 100 Fasolka żółta cała 2,5kg op 20 Groszek mrożony op 2,5 op 60 Kalafior mrożony op2 kg op 190 Makrela wędzona kg 12 Marchew mrożona op 2,5 kg op 120 Marchew z groszkiem mrożona op 2,5 kg op 149 Marchewka mini 2,5 kg op 100 Mieszanka chińska 450g szt 150 Mieszanka europejska 2,5 kg3 składnikowa (kalafior, brokuł, marchewka) op 50 Matias - śledź solony wiaderko 3kg szt 60 Pyzy drożdżowe op 9 szt op 1400 Wiśnie mrożone op 2,5 kg op 40 Truskawki mrożone op 2,5 kg op 15 Czarna porzeczka 2,5 kg op 2 Malina 2,5 kg op 2 Mieszanka kompotowa op 2,5 kg szt 6 Ryba mrozona mintaj SHP kg 200 Ryba mrożona dorsz SHP kg 230 Ryba mrozona morszczuk SHP kg 200 Ryba mrożona miruna SHP kg 350 Szpinak mrozony op2,5 kg op 21 Włoszczyzna w paski op 2,5 kg op 206 Zupa wiosenna 8 składnikowa op 2,5 kg op 32 PIECZYWO, CIASTO Bułka mała 50 g szt 8000 Bułka wieloziarnista 70g szt 2000 Bułka hamburgerowa 90g szt 300 Bułka hot-dog 50g szt 284 Bułka tarta 1 kg kg 408 Chleb z ziarnem 400g krojony szt 360 Chleb zwykły 500g krojony szt 1200 Chleb żytni ze słonecznikiem 600g-krojony szt 30 Chleb multiziarno 400 g - krojony szt 60 Chleb wiejski na maślance 500g krojony szt 100 Kawiorek 350gr krojony szt 200 Drożdżówki 100g, szt 1800 Babka kg 3 Pierniki kg 3 Rogale kg 6 Makowiec kg 3 Chleb razowy 500g szt 100 MIĘSO I PRZETWORY Karkówka wieprzowa b/k surowa kg 400 Łopatka wieprzowa b/k zmielona kg 1100 Mięso gulaszowe krojone w kostkę kg 480 Schab b/k surowy kg 1100 szynka b/k kulka kg 100 Żeberka I klasa kg 110 Filet z kurczaka bez chrząstki świeży kg 1420 Kurczak cały świeży, patroszony, tusza kg 50 Filet z indyka kg 95 Skrzydła z indyka kg 80 Porcje rosołowe świeźe kg 1200 Udo z kurczaka świeźe, surowe bez kości krzyzowej kg 1100 Pałka z kurczaka kg 30 Udziec z kurczaka kg 5 Boczek parzony kg 200 Kieł. biała cieńka delikatesowa 86% miesa kg 3 Kieł. typu farmerska kg 3,6 Kieł. typu kanapkowa kg 2,6 Kieł. typu słoikowa kg 3 Kieł. typu śląska 90% miesa kg 30 Kieł. typu zielonogórska kg 2 Kieł. typu zwyczajna kg 280 Kiełbaski pieprzowe kg 7 Kieł. typu żywiecka kg 22 Kieł. Typu Wiejska kg 2 Łopatka wieprzowa wędlina -73 % mięsa kg 4 Mielonka wieprz. kg 1 Mielonka zapiekana kg 1 Ogonówka parzona kg 25 Parówki cieńkie 85% mięsa kg 90 Polędwica typu sopocka kg 60 Polędwiczka wędzona kg 7 polędwica staropolska kg 8 Salami kg 3 Serdelki kg 30 szynka bamberka 73 % mięsa kg 13 Szynka gotowana kg 60 szynka bez wędzenia 74 % mięsa kg 38 szynka starowiejska kg 8 Szynka konserwowa kg 28 szynka pieczona 73 % mięsa kg 15 szynka polska kg 9 Szynka tyrolska kg 13 szynka wiejska kg 18 szynka wiejska wędzona 99% mięsa kg 8 szynka ze wsi 96,5 % mięsa kg 10 szynka drobiowa 85 % mięsa kg 70 Wędlina drobiowa kg 8 Szynkowa wieprzowa kg 20 Smalec kg 2 Wątrobianka kg 5 NABIAŁ Jogurt owocowy (zawartość cukru do 13,5g/100g) 150g szt 2800 jogurt naturalny 180 g szt 300 jogurt naturalny z płatkami 150g szt 86 jogurt naturalny 370 g szt 130 jogurty bezlaktozowe szt 2 Kefir 390g naturalny 2 %tł. szt 59 Masło extra 200g zaw.tłuszcz.82% szt 2760 Mleko 2% pasteryzowane butelka 1 ltr l 630 mleko karton 2 % szt 990 Maślanka typu mrągowska 1 l szt 100 Mleko sojowe 1 l kartonik szt 3 Ser smażony 200g szt 150 ser feta 270 g szt 40 Ser topiony bloczki 100g szt 40 Ser almette 150 g szt 320 Ser kanapkowy 150 g szt 200 ser mascarpone 250g szt 30 ser pleśniowy camembert szt 80 Serek homogenizowany poznański200g szt 10 Ser mozarella 125 g szt 40 Sery żółte różne zaw. tłuszcz. nie mniej niż 40%( salami, gouda) kg 180 Sery żółte różne zaw. tłuszcz. nie mniej niż 40%( królewski, rolada ustrzycka) kg 180 Śmietana słodka 12% 0,5 l- kartonik szt 687 Śmietana kremówka 30 % 250 ml-kartonik szt 130 Śmietana zakwaszana 18% 200g szt 1500 Gzik Wielkopolski 200 g szt 130 Twarożek wiejski 200g szt 170 Twaróg extra śmietankowy mielony kg 600 Twaróg wędzony zaw.tłuszcz.26% kg 11
II.5) Główny kod CPV: 15300000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
03200000-3 |
15100000-9 |
15110000-2 |
15131500-0 |
15331100-8 |
15229000-9 |
15000000-8 |
15830000-5 |
15610000-7 |
15872400-5 |
15981000-8 |
15320000-7 |
15811000-6 |
15511000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje zamówienia zgodnie z art.67 ustawy prawo zamówień publicznych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-02 lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-01-02 | 2018-12-31 | ||
2018-01-02 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 I 3 do SIWZ
Informacje dodatkowe
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
TERMIN PLATNOSCI | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY ORAZ OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN ZGODNIE Z ZAPISAMI UMOWY STANOWIĄCEJ ZAŁĄCZNIK NR 4 DO sIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2017-12-19 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | WARZYWA I OWOCE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŻSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | MIĘSO I PRZETWORY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15131100-6, 15110000-2, 15131500-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŹSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | MROŻONKI I RYBY MROZONE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331100-8, 15229000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŹSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Przetwory konserwowe, mączne, tłuszcze, jaja, przyprawy i inne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15830000-5, 15610000-7, 15851100-9, 15872400-5, 15981000-8, 15320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŹSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | PIECZYWO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6, 15810000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŹSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | NABIAŁ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15511000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŹSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI PNIEWY
- Budowa ulic Sasankowej, Różanej, Lawendowej w Pniewach.
- Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2025 r.
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- P.32.2025 Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.