Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-11-21
Ogłoszenie nr 619034-N-2017 z dnia 2017-11-21 r.
Gmina Telatyn: Odbiór i zagospodarowanie odpadów od właścicieli nieruchomosci zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Telatyn
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Odbiór i zagospodarowanie odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Telatyn
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Telatyn, krajowy numer identyfikacyjny
95036899000000, ul.
ul. Fryderyka Chopina
10
,
22652
Telatyn, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 613 110, e-mail
zamowienia@telatyn.pl, faks
846 613 200.
Adres strony internetowej (URL): http://www.ugtelatyn.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.ugtelatyn.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w drzdziale 7.3 SIWZ
Adres:
Sekretariat Urzędu Gminy w Telatynie ul. Fryderyka Chopina 10, 22-652 Telatyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów od właścicieli nieruchomosci zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Telatyn
Numer referencyjny:
KNR.271.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zgodnie z opisem w SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Telatyn gromadzonych w sposób selektywny jak i nieselektywny w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do: 3.2.1 Zapoznania się z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie uchwalonego uchwałą NR XVIII/99/2012 Rady Gminy Telatyn z dnia 28 grudnia 2012r. (Dz. Urz. Woj. Lub. z 7 lutego 2013r. poz. 668) oraz ustalenia zgodnie z nim i z Zamawiającym szczegółowych harmonogramów wykonywania usługi (według pkt. 3.3. 8 niniejszego rozdziału - SIWZ) na cały okres trwania usługi. Harmonogramy należy uzgodnić najpóźniej do dnia podpisania umowy. 3.2.2 Powiadamiania wszystkich właścicieli nieruchomości o w/w harmonogramach, na okres roczny z dwutygodniowym wyprzedzeniem. 3.2.3 Terminowego i właściwego odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych według ustalonych harmonogramów. 3.2.4 Niezwłocznego informowania Zamawiającego i właścicieli nieruchomości o zmianach harmonogramów lub niemożności dostosowania się do ich wykonania. 3.2.5 Odbioru każdej ilości wytworzonych przez mieszkańców nieruchomości odpadów, które będą wystawione w pojemnikach lub workach przed nieruchomościami lub nieruchomością Wykonawca jest zobowiązany do zabierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, wywozu i ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - które to czynności należy wykonywać w dni powszednie od poniedziałku do soboty w godzinach pracy Wykonawcy z zastrzeżeniami; a ) nie wolno z nieruchomości do jednego samochodu zbierać jednocześnie odpadów zmieszanych i pozostałości z segregacji i surowców wtórnych, b) jeżeli odbiór odpadów segregowanych i zmieszanych następuje w tym samym czasie Wykonawca wykonuje usługę dwoma samochodami odpowiednio oznakowanymi w napisy "odpady komunalne" i "surowce wtórne" . 3.2.6 Po opróżnieniu, pojemniki ustawić na właściwe miejsce i dokonać uprzątnięcia w przypadku rozsypania odpadów. 3.2.7 Odbiór i zagospodarowanie odpadów należy prowadzić w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289). 3.2.8 W przypadku nie osiągnięcia przez Wykonawcę poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2167) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną, w wysokości 10 000,00 zł, a Wykonawca zobowiązuje się naliczoną karę bezspornie zapłacić Zamawiającemu. 3.2.9 Terminowego i właściwego przygotowywania sprawozdań wymaganych przepisami prawa i przekazywania ich Zamawiającemu. Formę i zakres sprawozdań uzgodnić z Zamawiającym. 3.2.10 Naprawienia lub ponoszenia wg. wyboru Zamawiającego kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Telatyn (uszkodzenia chodników, ulic, obiektów małej architektury, pojemników itp.). 3.2.11 Ponoszenia odpowiedzialności za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie odbioru odpadów. 3.3. Wyposażenie nieruchomości w odpowiednią i właściwą ilość pojemników oraz ich dezynfekcja należy do właściciela nieruchomości. Właściciel nieruchomości zaopatrzy się w pojemniki poprzez ich zakup, użyczenie, najem we własnym zakresie lub dzierżawę od Zamawiającego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaopatrzenia nieruchomości, które zadeklarowały segregację w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o pojemności 120 l w ilościach zabezpieczających potrzeby właścicieli nieruchomości . Zamawiający wymaga od Wykonawcy usługi w przypadku, gdy właściciel nieruchomości będzie zainteresowany i zgłosi taką potrzebę, zaopatrzenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki do zbierania odpadów komunalnych na zasadzie odrębnie i wzajemnie ustalonych warunków między właścicielem nieruchomości, a Wykonawcą (umowa sprzedaży, dzierżawy, najmu, użyczenia). Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych kosztów. 3.3.1 Właściciele nieruchomości gromadzić będą odpady w następujących rodzajach pojemników: a) worki o pojemności 120 litrów, b) pojemniki o pojemności 120 litrów do 1100 1itrów, c) kosze uliczne 30 litrów - 50 litrów. 3.3.2 Kolorystyka pojemników do selektywnej zbiórki (worków i pojemników) będzie następująca: a) kolor niebieski - papier i tektura, b) kolor zielony - szkło kolorowe i bezbarwne, d) kolor żółty - tworzywa sztuczne, e) kolor brązowy - ulegające biodegradacji i zielone, f) kolor czarny - pozostałe w tym niesegregowane. 3.3.3 Dopuszcza się przejściowo stosowanie innej kolorystyki pojemników/worków. 3.3.4. Podstawowe dane o uwarunkowaniach zamówienia: a) liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne wykazana jest w zestawieniu załączonym do SIWZ ( załącznik Nr 8 do SIWZ ), b) liczba pojemników, w które powinny być wyposażone nieruchomości, wykazana jest w zestawieniu załączonym do SIWZ ( załącznik Nr 9 do SIWZ ), (w przeliczeniu na jeden rodzaj odpadu komunalnego zmieszanego), c) inne dane charakteryzujące uwarunkowania zamówienia podaje zestawienie załączone do SIWZ ( załącznik Nr 7 do SIWZ ). 3.3.5. Wykonawcy wraz z zawarciem umowy zostanie przekazana szczegółowa dokumentacja według zestawień roz. 3.3.4 ( Załączniki nr 8 i 9 do SIWZ), którą należy uznać za dokumentację wyjściową do stworzenia bazy właścicieli nieruchomości. W trakcie realizacji zadania baza ta będzie podlegała modyfikacjom ze względu na zmianę właścicieli nieruchomości, wielkości wytwarzanych odpadów czy też powstawania nowych obiektów na nieruchomościach, gdzie będą wytwarzane odpady komunalne lub ich likwidacji. 3.3.6. Ilość wytworzonych odpadów jak i inne dane wymienione w zestawieniach z pkt. 3.3.4 nie są zależne od Zamawiającego. Ustalone ilości będą ulegały zmianom stosownie do rzeczywistej ilości nieruchomości, ilości mieszkańców, ilości i rodzaju odpadów wytworzonych przez właścicieli nieruchomości. 3.3.7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości gromadzonych w sposób selektywny oraz odpadów zmieszanych. 3.3.8. Wykonawca jest zobowiązany realizować usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych według niżej określonych warunków: Częstotliwość i sposób odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości odbywać się będzie, zależnie od rodzaju zabudowy i rodzaju odpadu oraz zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie. 3.3.8.1 zabudowa jednorodzinna na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie gromadzenie odpadów w systemie pojemnikowo - workowym: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów lub 1100 litrów lub w workach o pojemności 120 litrów. Częstotliwość odbioru z nieruchomości - 1 raz w miesiącu. b) segregowane odpady - papier, tektura, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, odpady biodegradowalne zielone oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów lub 1100 litrów lub w workach o pojemności 120 litrów. Częstotliwość odbioru z nieruchomości: 1) plastik - co najmniej raz na dwa miesiące, 2) papier i tektura, metal - co najmniej raz na na dwa miesiące, 3) szkło - co najmniej raz na dwa miesiące, 4) pozostałości z sortowania - 1 raz w miesiącu. 5) popiół 1 raz w miesiącu w okresie grzewczym tj.w miesiącach od października do kwietnia każdego roku) 3.3.8.2 zabudowa wielorodzinna na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie gromadzenie odpadów w systemie mieszanym pojemnikowo - workowym: a) niesegregowane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 1100 litrów, Częstotliwość odbioru z nieruchomości - co najmniej 1 raz w miesiącu. b) segregowane - papier, tektura, szkło, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe ulegających biodegradacji, popiół i zielone oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów lub 1 100 litrów oraz w workach, 120 litrów. Częstotliwość odbioru z nieruchomości: jak w paragrafie 3.3.8.1 lit.b 3.3.8.3 nieruchomości niezamieszkałe a) na terenie nieruchomości niezamieszkałych ( działalność produkcyjna, usługowa, handlowa i obiekty użyteczności publicznej ) obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowym: niesegregowane odpady gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów, lub 1100 litrów. Częstotliwość odbioru z nieruchomości niezamieszkałych - co najmniej 1 raz w miesiącu. b) segregowane odpady - papier, tektura, szkło, metal, tworzywo sztuczne, opakowania wielomateriałowe, ulegające biodegradacji i zielone oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów lub 1100 litrów . Częstotliwość odbioru z nieruchomości niezamieszkałych: jak w ust 3.8 1.1. 3.3.8.4 warunki wspólne: a) odpady budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku prac niewymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę - bezpośrednio od właścicieli nieruchomości z nieruchomości, zgromadzonych w kontenerze dostarczonym przez Wykonawcę na żądanie, b) zużyte urządzenia elektroniczne, elektryczne baterie i akumulatory - odbierane będą poprzez wystawianie tych odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami. - Częstotliwość odbioru z nieruchomości -co najmniej 1 raz na pół roku, c) odpady wielkogabarytowe w tym zużyte meble, zużyte opony - odbierane będą poprzez wystawianie tych odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami. - Częstotliwość odbioru z nieruchomości -co najmniej 1 raz na pół roku, d) z koszy ulicznych o poj. 30 litrów lub 50 litrów Wykazy ilości i rozmieszczenia koszy i pojemników zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. - Częstotliwość odbioru z nieruchomości w terenach wiejskich (przystanki autobusowe, parkingi, w świetlicach i remizach, placach zabaw i inne) - według potrzeb nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu. e) przeterminowane leki, chemikalia (środki chemiczne używane w gospodarstwie domowym) - odbierane będą bezpośrednio od właścicieli nieruchomościami - Częstotliwość odbioru - co najmniej 1 raz na pół roku,. f) Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. 3.3.8.5 Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem a) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek prowadzenia pełnej dokumentacji wymaganej obowiązującymi w danym czasie przepisami prawa, odzwierciedleniem której będą sporządzone sprawozdania. b) Sprawozdanie należy przekazać w ustawowym terminie na obowiązującym druku w formie elektronicznej na uzgodniony adres poczty elektronicznej i w wersji papierowej na adres Urząd Gminy w Telatynie. c) Sprawozdanie winno być opatrzone datą oraz imieniem i nazwiskiem osoby go sporządzającej w imieniu Wykonawcy oraz uzyskać akceptacje osoby reprezentującej Wykonawcę. d) W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa wyżej, Wójt Gminy Telatyn może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. e) W przypadku gdy sprawozdanie jest sporządzone nierzetelnie Wójt Gminy Telatyn wezwie Wykonawcę, który przekazał sprawozdanie, do jego uzgodnienia lub poprawienia w terminie 14 dni. 3.3.8.6 Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości A) Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia jest obowiązany: 1) Posiadać bazę magazynowo - transportową, do której ma tytuł prawny usytuowaną w gminie Telatyn lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granic zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. (Dz. U. poz. 122), która powinna być wyposażona w: a) miejsca do parkowania pojazdów, b) pomieszczenia socjalne dla pracowników, c) miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów, d) legalizowaną samochodową wagę najazdową, e) punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, f) miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, 2) Zabezpieczyć teren bazy materiałowo - transportowej przed wstępem osób nieupoważnionych; 3) Zabezpieczyć miejsca parkowania samochodów przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; 4) Zabezpieczyć miejsca gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczyć je przed działaniem czynników atmosferycznych - a także utrzymywać we właściwym stanie sanitarno - technicznym; 5) Wyposażyć teren bazy w urządzenia odprowadzające wody opadowe i ścieki przemysłowe w/g ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1121 z późn. zm.). 6) Dysponować co najmniej dwoma pojazdami przystosowany do odbierania selektywnie zebranych odpadów, a także co najmniej 2 pojazdami do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, które to wszystkie pojazdy są oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerami telefonu Wykonawcy zamówienia; 7) Po zakończonej pracy parkować pojazdy każdego dnia wyłącznie na terenie bazy; 8) Zapewnić spełnienie przez pojazdy następujących wymagań: a) pojazdy muszą być zabezpieczone przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów, b) pojazdy muszą być wyposażone w monitoring na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju, c) pojazdy muszą być wyposażone w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów, d) pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, e) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenia do ważenia odpadów. 9) Zarejestrować i zapewnić dopuszczenie do ruchu pojazdów oraz posiadanie aktualnych badań technicznych i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami ustawy o ruchu drogowym. B) 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego oznakowania samochodów, nazwą firmy i danymi do kontaktu a ponadto umieszczenia napisów adekwatnych do przeznaczenia "odpady komunalne" dla odpadów zmieszanych lub pozostałych z segregacji i "surowce wtórne" dla odbioru odpadów segregowanych. 2) Wykonawca w celu realizacji zamówienia jest zobowiązany stworzyć i przedstawić do akceptacji szczegółowe harmonogramy odbioru odpadów według wymogów niniejszego rozdziału. pkt 8 pkt. 1.1.1 - 1.1.4, najpóźniej do dnia podpisania umowy. Będą one stanowić załącznik do umowy. Zamawiający dopuszcza w trakcie, trwania zamówienia zmiany w harmonogramach z przyczyn uzasadnionych, ale tak aby zachować terminy określone w pkt. 2 ppkt. 2. 3) Gospodarka odpadami budowlanymi i rozbiórkowymi w sytuacjach, gdzie jest wymagane pozwolenie na budowę lub zgłoszenie, nie są przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będą w oparciu o odrębne umowy cywilno- prawne zawierane pomiędzy właścicielami nieruchomości, a podmiotami uprawnionymi do odbioru i zagospodarowania odpadów. 4) Wykonawca na każde zgłoszenie Zamawiającego, zobowiązany jest do odbioru odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady zostaną zgromadzone w sposób zagrażający bezpieczeństwu życia lub zdrowia mieszkańców lub też z uzasadnionych przyczyn wymagały będą natychmiastowego odbioru. 5) Zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania należy przekazywać do regionalnej instalacji Przetwarzania Odpadów komunalnych wskazanej w uchwale sejmiku województwa lubelskiego w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami, pozostałe odpady odebrane do właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Telatyn Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub. unieszkodliwianiu) zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami o której mowa w art. 17 ustawy o odpadach. 6) Zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289). - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.). - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 519 z późn. zm.). - ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. (Dz. U. poz. 1688). - ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1803 z późn. zm.). - zapisy Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego Uchwałą NR XXIV/349/2016 (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2016r. poz.349) Sejmiku Województwa Lubelskiego w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego; - uchwałą Nr XVIII/99/2012 Rady Gminy Telatyn z dnia 28 grudnia 2012r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Telatyn (Dz. Urz. Woj. Lub. z 7 lutego 2013r. poz. 668) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne niebędące przedsiębiorcami mogą poddawać odzyskowi na potrzeby własne, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku. (Dz. U. z 2016 r. poz. 93). - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. (Dz. U. poz. 122). 7) Zamawiający w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizacji zamówienia, osób wykonujących czynności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych. 8) W związku z ust. 7) Zamawiający: 8.1) W zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, a) wymaga oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia o świadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, 8.2) W zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań uprawniony jest: a) w trakcie realizacji zamówienia do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w/w czynności w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. b) do nałożenia sankcji z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w związku z realizacją przez Wykonawcę zamówienia: b.1) w przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 2 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. b.2) w przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 4 lit. b i c niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. b.3) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8.3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do sposobu zatrudnienia personelu na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych tj. kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia w/w czynności (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922) tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. 3.3.8.7 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji umowy i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90513100-9 |
90533000-2 |
90511000-2 |
90512000-9 |
90514000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-01 lub zakończenia: 2019-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży:
? wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Telatyn, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości porządku w gminach (Dz. U. z 2017r. poz. 1289)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) doświadczenia:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
b) potencjał techniczny:
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać w sporządzonym zgodnie z wzorem - załącznik nr 10 do SIWZ dysponowanie następującym potencjałem technicznym:
- bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie gminy lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego posiada tytuł prawny.
- dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie gromadzonych odpadów komunalnych;
- jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej
Wyżej wymienione baza magazynowo - transportowa oraz pojazdy powinny spełniać
wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. (Dz. U. poz. 122).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający po przeprowadzeniu oceny ofert wezwie zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza do przedłożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów:
1) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.:
a) wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania zasobami (wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ).
b) wpis do Rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Telatyn w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Telatyn wydany zgodnie z przepisami ustawy z 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
2) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu przedkłada odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.
6.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykładowa propozycja oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysiące złotych)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy:
a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: na konto Urzędu Gminy Telatyn ul. Fryderyka Chopina 10, 22-652 Telatyn - BS ŁASZCZÓW O/TELATYN nr 85 9620 0005 0100 0172 2000 0120 z dopiskiem "wadium".
b. poręczeniach bankowych;
c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d. gwarancjach bankowych;
e. gwarancjach ubezpieczeniowych;
f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne, bezwarunkowe i na pierwsze żądanie zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5.Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Ilość zbiórek odpadów problemowych | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidują możliwość dokonania w umowie następujących zmian (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP) w następującym zakresie: 1) Zmiany wynagrodzenia za wykonane zamówienie: a) jeżeli nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT, b) w przypadku zmiany opłaty środowiskowej wprowadzonej przez Ministra Ochrony Środowiska, nie więcej niż o różnicę pomiędzy wysokością dotychczasowej opłaty a nową opłatą. 2) Inne zmiany: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia, b) zmiany danych adresowych , numerów konta, danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy. c) zmiana podmiotów trzeciego na zasobach którego polega wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że nowy podmiot będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacje zawarte w SIWZ
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z targowisk miejskich, będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Gubinie"
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji
- Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z terenu Gminy Chocz od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wywóz odpadów (dzikie wysypiska, cmentarz) z terenu gminy Czerwonak w 2025 roku
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.