eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoDyrektor Przedszkola Nr 13 w Gnieźnie ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Gniezno: Dyrektor Przedszkola Nr 13 w Gnieźnie ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro
Numer ogłoszenia: 61910 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole nr 13, ul. Paczkowskiego 11, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 4263650, fax 0-61 4263650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gniezno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dyrektor Przedszkola Nr 13 w Gnieźnie ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku, ocieplenie przegród zewnętrznych i remont instalacji grzewczej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 85.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej 4. dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, przynależnymi do Polskiej Izby inżynierów Budownictwa ( kierownicy budowy - 2 osoby) 5. wykonali min. 3 roboty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( min. 1000000 zł każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia 6. spełniają pozostałe warunki w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy 2. oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy 3. oświadczenie, że wykonawca posiada doświadczenie zawodowe w realizacji zadań tożsamych zakresem gatunkowym co przedmiot zamówienia 4. oświadczenie, że zamówienie będzie wykonane samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców, ze wskazaniem części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom 5. oświadczenie o zdobyciu koniecznych informacji i dokonaniu wizji lokalnej 6. dokumentacja projektowa w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia wraz ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gniezno.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 13 62-200 Gniezno ul. Paczkowskiego 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole nr 13 62-200 Gniezno ul. Paczkowskiego 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.