eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchańDowożenie dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Suchaniu oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2009-2010, 2010-2011 i 2011-2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-14

Suchań: Dowożenie dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Suchaniu oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2009-2010, 2010-2011 i 2011-2012
Numer ogłoszenia: 61913 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchań , ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5624015 w. 23, faks 091 5624015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchan.pl, http://bip.suchan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Suchaniu oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2009-2010, 2010-2011 i 2011-2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest realizacja usługi nazwą: Dowożenie dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Suchaniu oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2009-2010, 2010-2011 i 2011-2012. 2.Zamówienie obejmuje dowiezienie oraz odwiezienie uczniów Szkoły Podstawowej oraz Gimnazjum w Suchaniu w dni nauki szkolnej na dwóch trasach dowozu, przy pomocy dwóch autobusów. Każdy autobus powinien posiadać co najmniej 50 miejsc siedzących. Zamówienie obejmuje także zapewnienie opieki podczas wsiadania, wysiadania oraz przewozu przez osobę inną niż kierowca autobusu. 4.Szacunkowa dzienna długość dwóch tras dowozu wynosi 333,7 km. Faktyczna długość tras będzie precyzowana w ciągu roku szkolnego i może różnić się od długości szacunkowej, przyjmowanej do ofert, do 15 %. 5.Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, niezwłocznie zapewnić autobus zastępczy na własny koszt. 6.Do celu sporządzenia oferty należy przyjąć szacunkowa ilość 510 dni nauki szkolnej w ciągu trzech lat objętych umową na usługę dowożenia (3 lata po 170 dni). Szacunkowa łączna długość wszystkich tras przyjęta do obliczeń w formularzu ofertowym wynosi 170.187 kilometrów w ciągu trzech lat nauki. 7.Rozkład jazdy dowozów szkolnych dostarczy Zamawiający z początkiem każdego roku szkolnego i będzie on załącznikiem do umowy. Wstępny rozkład jazdy jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji. 8.Długości tras nie obejmują dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy. 9.Warunki bezpieczeństwa dzieci w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania zapewnia przewoźnik w ramach obowiązkowego zapewnienia opieki. 10.Wykonawca będzie składał faktury miesięczne za wykonanie przedmiotu zamówienia, to jest ilość faktycznie przejechanych kilometrów, zgodnie z aktualnym harmonogramem przewozów w oparciu o zaoferowaną cenę jednostkową za 1 kilometr dowozu. Termin płatności faktur powinien wynosić 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem publicznym, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 4)aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Suchań, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Gmina Suchań, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, pokój nr 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.