Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Białystok: Konserwacja cieków i eksploatacja budowli piętrzących na terenie pow. Bielsk Podlaski,woj. podlaskie
Numer ogłoszenia: 61918 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Handlowa 6/108, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7481200, faks 085 7481201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja cieków i eksploatacja budowli piętrzących na terenie pow. Bielsk Podlaski,woj. podlaskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn.: Konserwacja cieków i eksploatacja budowli piętrzących w pow. Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, obejmującego: 1) Obiekt Nr 1 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - Doprowadzalnik Eg w km 0+085, 0+550, 0+930, 1+160, 1+635, 2+315, 3+605, 4+285, 5+201, 6+375, 6+595, 6+870, 7+075, gm. Boćki; 2) Obiekt Nr 2 - Konserwacja bieżąca cieku - Doprowadzalnik G w km 00+000÷5+268 i eksploatacja budowli piętrzących w km 0+007, 0+450, 0+515, 0+830, 1+035, 1+432, 2+090, 2+980, 3+327, 3+720, 4+120, 4+440, 4+940, 5+268, gm. Boćki; 3) Obiekt Nr 3 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - Doprowadzalnik C w km 0+012, 0+215, 1+006, 1+668, 2+704, 3+470, 4+150, 5+336, 5+944, 6+184, 7+182, 7+624, 7+896, 8+190, 8+400, 8+870, gm. Boćki, gm. Brańsk; 4) Obiekt Nr 4 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - Doprowadzalnik Ao w km 0+030, 0+855, 1+725, 2+410, 2+755, 3+360, 3+880, 4+415, 4+965, gm. Brańsk, gm. Rudka; 5) Obiekt Nr 5 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - rzeka Brzezinka w km 0+065, 0+210, 0+655, 1+535, 2+146, 2+465, 3+150, 3+636, gm. Brańsk; 6) Obiekt Nr 6 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - rzeka Bronka w km 1+226, 2+880, 4+380, 5+910, 8+652, 9+430, 11+050, 12+980, 14+480, 15+080, 16+650, 17+360, gm. Brańsk, gm. Wyszki; 7) Obiekt Nr 7 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - Doprowadzalnik Am w km 0+018, 0+505, 1+900, 2+770, 3+165, 3+500, 4+070, gm. Rudka; 8) Obiekt Nr 8 - Konserwacja gruntowna cieku - Doprowadzalnik B w km 3+130÷3+500 i 2+800÷3+050, gm. Brańsk, gm. Rudka; 9) Obiekt Nr 9 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - rzeka Nurzec Środkowy w km 62+910, 32+570, 55+560, gm. Brańsk, gm. Rudka, gm. Boćki; 10) Obiekt Nr 10 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - ciek Trościanka w km 3+750, 4+300, 4+550, 4+950, 5+930, 6+920, 7+080, 7+280, 7+550, 7+820, gm. Boćki; 11) Obiekt Nr 11 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - rzeka Biała w km 1+240, 4+490, 15+360, 17+500, 20+030, 21+510, 23+970, 23+550, 25+340, 27+080, 27+780, 28+560, 29+125, 32+900, 33+950, gm. Bielsk Podlaski, gm. Orla; 12) Obiekt Nr 12 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - rzeka Pulszanka w km 2+800, 6+300, 10+210, gm. Wyszki; 13) Obiekt Nr 13 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - kanał Wałęga w km 2+270, 3+500, 4+550, 7+080, 12+250, gm. Bielsk Podlaski; 14) Obiekt Nr 14 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - rzeka Orlanka w km 3+040, 6+924, 11+608, 18+092, 24+252, 25+588, 28+992, 34+176, gm. Bielsk Podlaski, gm. Orla; 15) Obiekt Nr 15 - Eksploatacja budowli piętrzących na cieku - rzeka Nurzec Górny w km 85+530, 90+930, 94+230, 96+710, 103+200, 104+650, gm. Orla, gm. Kleszczele, gm. Czeremcha; 16) Obiekt Nr 16 Konserwacja bieżąca cieku - Doprowadzalnik E w km 0+000÷6+540, gm. Boćki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj.: osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu: robót konserwacyjnych lub robót eksploatacyjnych lub robót melioracyjnych inwestycyjnych, uzyskane przy realizacji robót melioracyjnych w zakresie konserwacji, eksploatacji lub wykonawstwa inwestycji melioracyjnych na min 3 obiektach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełnione zobowiązanie ofertowe - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Kosztorys ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ - jeśli dotyczy. d) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 6 do SIWZ - Projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Białymstoku
15-399 Białystok, ul. Handlowa 6, pokój 108..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Białymstoku 15-399 Białystok, ul. Handlowa 6, pokój 102 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu w rejonie Centrum Przesiadkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa leków, preparatów dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych oraz testów kasetkowych.
- Usługa kompleksowej organizacji warsztatów przygotowawczych do ekspansji zagranicznej podlaskich startupów w ramach projektu pn. Promocja gospodarcza MŚP - Podlaskie Centrum Eksportera
- Dostawa samochodu osobowo-dostawczego elektrycznego ZP/TP-19/24
- Dostawa cewników do II Kliniki Nefrologii, Hipertensjologii i Chorób Wewnętrznych z Ośrodkiem Dializ
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja zbiornika wodnego w Chociszewie Etap II
- Zagospodarowanie terenu wokół zalewu w Strykowie wraz z przebudową zbiornika wodnego w Strykowie
- Renowacja zbiornika wodnego (stawu) w miejscowości Kwasowiec gm. Nowy Kawęczyn, pow. skierniewicki
- Odbudowa rzeki Gulczanki w km 0+000 do 19+ 100 (20+270).
- Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór - Łunowo w Świnoujściu w latach 2024 - 2026
- Wykonanie robót utrzymaniowych na ciekach i urządzeniach wodnych na terenie działalności ZZ Jasło
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.