Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-11-21
Ogłoszenie nr 619310-N-2017 z dnia 2017-11-21 r.
Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy: Przewóz dzieci i uczniów do szkół od I-VI w roku 2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy, krajowy numer identyfikacyjny
111265200000, ul.
Plac 1 Maja
9
,
89115
Mrocza, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 856 359, e-mail
gzoom-zus@idea-net.pl, faks
523 227 259.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mrocza.pl ( zakładka Gminny Zespół Obsługi Oświaty)
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.mrocza.pl ( zakładka Gminny Zespół Obsługi Oświaty)
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
listownie, osobiście
Adres:
Gminny Zespół Obsługi Oświaty ul. Plac 1 Maja 9 89-115 Mrocza pokój nr 3.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz dzieci i uczniów do szkół od I-VI w roku 2018
Numer referencyjny:
GZOO.252.4.01.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Przewóz dzieci i uczniów do szkół od I-VI w roku 2018. Część I zamówienia - zakup biletów szkolnych na przewóz dzieci i uczniów do i ze: SP w Mroczy i Witosławiu PRZYWÓZ Trasa ilość uczniów Kosowo - Mrocza 11 Krukówko - Mrocza 18 Samsieczynek - Mrocza 2 Drążno - Mrocza 17 Rościmin - Witosław 28 Rościmin - Mrocza 10 Białowieża - Mrocza 15 Wiele - Mrocza 30 Konstantowo - Mrocza 12 Drzewianowo - Mrocza 48 Ostrowo - Mrocza 34 Mrocza Dworzec kolejowy - Mrocza 7 1/2 Wyrza - Mrocza 19 1/2 Matyldzin - Mrocza 7 1/2 Razem: 258 Odwóz I Trasa Ilość uczniów Kosowo - Mrocza 2 Krukówko - Mrocza 8 Rościmin - Witosław 12 Białowieża - Mrocza 5 Wiele - Mrocza 13 Konstantowo - Mrocza 4 Drzewianowo - Mrocza 11 Ostrowo - Mrocza 14 Razem: 69 Odwóz II Trasa Ilość uczniów Kosowo - Mrocza 9 Krukówko - Mrocza 10 Samsieczynek - Mrocza 2 i 7 1/2 Drążno - Mrocza 17 i 15 1/2 Rościmin - Witosław 16 Rościmin - Mrocza 10 Mrocza - Witosław 23 1/2 Mrocza - Orle 3 1/2 Orlinek - Mrocza 17 1/2 Białowieża - Mrocza 10 Wiele - Mrocza 17 Konstantowo - Mrocza 8 Drzewianowo - Mrocza 37 Ostrowo - Mrocza 20 Razem: 221 Ilość opiekunów nad uczniami oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Trasa Ilość opiekunów Krukówko - Mrocza 1 Rościmin - Witosław 3 Wiele - Mrocza 2 Drzewianowo - Mrocza 1 Ostrowo - Mrocza 1 Razem: 8 Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy. Przewoźnik zapewni Zamawiającemu środek transportu, w którym liczba miejsc będzie co najmniej równa liczbie dowożonych uczniów i opiekuna. Przywóz i odwóz odbywał się będzie w godzinach określonych przez Zamawiającego i uszczegółowione zostaną ( punkty zbiorcze i godziny przywozu i odwozu) po podpisaniu umowy przez Zamawiającego z Wykonawcą. Trasa: Mrocza ( szkoła) - Białowieża - Wiele - Konstantowo - Mrocza ( szkoła) PRZYWÓZ: Mrocza (szkoła) - Białowieża - Wiele - Konstantowo - Mrocza ( szkoła) 725 - 735 7 50 - 807 ODWÓZ: Mrocza ( szkoła) - Białowieża - Wiele - Konstantowo - Mrocza I 1300 - 1310 II 1445 -1455 Trasa: Witosław - Orle - Orlinek - Białowieża - Mrocza PRZYWÓZ: Witosław - Orle - Orlinek - Białowieża - Mrocza 735 - 745 750 - 805 ODWÓZ: Mrocza (szkoła)- Białowieża - Orlinek - Orle - Witosław II 1400 -1410 1520 - 1530 1600 -1610 Trasa: Rościmin - Witosław - Mrocza PRZYWÓZ: Rościmin - Rościmin (wieś) - Rościmin (I) - Witosław - Mrocza 720 - 740 750 - 805 Rościmin - Witosław 1235 - 1240 ODWÓZ : Mrocza (szkoła) - Białowieża - Orlinek - Orle - Witosław - Rościmin 1210 - 1220 1400 - 1410 1520 - 1530 Witosław - Rościmin 725 - 730 805 - 810 1225 - 1235 1325 - 1335 1415 - 1425 1535 - 1545 Trasa: Kosowo - Krukówko - Mrocza PRZYWÓZ: Kosowo - Krukówko wyb. - Krukówko wieś - Mrocza (szkoła) 700-705 705 - 710 730 - 740 740 - 750 ODWÓZ: Mrocza (szkoła) - Krukówko wieś - Krukówko wyb. - Kosowo I 1250 - 1300 II 1400 - 1410 1440 - 1450 1550 - 1555 Trasa: Mrocza - Ostrowo - Drzewianowo - Mrocza PRZYWÓZ: Mrocza (szkoła) 725 - 735 - Ostrowo (las)-Ostrowo (skrz.) - Ostrowo (wieś)- Ostrowo (wieś bloki )- Mrocza (szkoła) 800 - 810 Mrocza (szkoła) - Dąbrowice (skrzyż.) - Drzewianowo (wieś ) - Mrocza (szkoła) 725 - 735 750- 800 ODWÓZ: I. Mrocza (szkoła) 1300 - 1310 - Ostrowo (las) - Ostrowo (skrz.) - Ostrowo (wieś) - Ostrowo (wieś bloki) - Ostrowo (skrz.) - Ostrowo (las) - Dąbrowice - Drzewianowo - Drzewianowo (wieś ) - Mrocza II. Mrocza (szkoła) 1440 - 1450 - Ostrowo (las)-Ostrowo (skrz.) - Ostrowo (wieś) - Ostrowo (wieś bloki) - Ostrowo (skrz. )- Ostrowo (las )- Dąbrowice - Drzewianowo - Drzewianowo (wieś) - Mrocza Trasa: Mrocza - Drążno - Mrocza PRZYWÓZ: Drążno - Mrocza 705 - 715 715 - 725 ODWÓZ II: Mrocza - Drążno - Mrocza 1230 - 1235 II. 1345 - 1355 1435 - 1445 1550 - 1600 1655 - 1705 Trasa: Mrocza - Drążno - Samsieczynek PRZYWÓZ: Samsieczynek - Mrocza 705 - 715 715 - 725 ODWÓZ II: Mrocza - Drążno - Samsieczynek - Mrocza 1230 - 1235 II. 1345 - 1355 1435 - 1445 1550 - 1600 1655 - 1705 Trasa: Mrocza - Mrocza Dworzec kolejowy - Matyldzin-Wyrza PRZYWOZY: Mrocza Dworzec kolejowy- Matyldzin - Wyrza - Mrocza 720-725 735 -740 Część II zamówienia: Przewóz dzieci i uczniów do i ze SP w Mroczy z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek, Chwałka. Przywóz Trasa ilość uczniów Mrocza -Drążno wybudowanie - Samsieczynek - Mrocza 19 uczniów + 1 opiekun Mrocza - Drążonek - Mrocza 22 uczniów + 1 opiekun Mrocza - Chwałka - Mrocza 15 uczniów + 1 opiekun Mrocza - Drążno - Mrocza 25 uczniów + 1 opiekun Razem: 81 uczniów + opiekun Odwóz I Trasa ilość uczniów Mrocza - Chwłka - Drążno - Mrocza 18 uczniów + 1 opiekun Mrocza - Drążonek - Drążno wybudowanie - Samsieczynek - Drążno - Mrocza 18 uczniów + 1 opiekun Razem: 36 uczniów + opiekun Odwóz II Mrocza - Drążonek - Mrocza 13 uczniów + 1 opiekun Mrocza - Drążno - Mrocza 10 uczniów + 1 opiekun Razem: 23 uczniów + opiekun 1. Dzienna długość tras obejmujących przywóz i odwóz - stanowi 105,2 km. 2. Przewoźnik zapewni Zamawiającemu środek transportu, w którym liczba miejsc będzie co najmniej równa liczbie dowożonych uczniów i opiekuna. 3. Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy. 4. Punkty zbiorcze oraz godziny przywozu i odwozu uczniów: PRZYWÓZ: 1. Mrocza (szkoła) 640 - Drążno- dojazd drogą gruntową ( drogowskaz "Ostrowo 3") do Samsieczynka ( posesje nr 13-15, 21 i 28) - Samsieczynek ( przystanek autobusowy - wieś) - dojazd drogą gruntową do posesji Samsieczynek nr 26 i 27 - Drążno (wybudowanie) - Mrocza ( szkoła) 715 2. Mrocza ( szkoła) 720 - Drążonek ( przystanek autobusowy - wieś) - Mrocza ( szkoła) 730 3. Mrocza ( szkoła) 735 - Chwałka ( bloki) - Mrocza ( szkoła) 745 4. Mrocza ( szkoła) 750 - Drążno ( przystanek autobusowy - wieś) - Mrocza ( szkoła) 805 ODWÓZ: 1. Mrocza (szkoła) 1305 - Drążonek ( przystanek autobusowy - wieś) - Drążno (wybudowanie) - Samsieczynek ( przystanek autobusowy - wieś) - wjazd w drogę gruntową ( "Samsieczynek 13-15" i dojazd do posesji Samsieczynek 13-15, 21 i 28 - wyjazd w Drążnie ( przy drogowskazie " Ostrowo 3" - Mrocza ( szkoła) 1325 2. Mrocza ( szkoła) 1330 - Chwałka ( bloki) - Drążno ( przystanek autobusowy - wieś) - Mrocza ( szkoła) 1350 3. Mrocza ( szkoła) 1440 - Chwałka ( bloki) - Mrocza ( szkoła) 1455 4. Mrocza ( szkoła) 1500 - Drążonek ( przystanek autobusowy - wieś) - Mrocza ( szkoła). Część III zamówienia Tabela nr 3: Przewóz dzieci i uczniów do i ze SP w Mroczy z miejscowości: Wyrza, Matyldzin, Orzelski Młyn, Mrocza ul. Dworzec. Przywóz Trasa ilość uczniów Mrocza -Matyldzin- Wyrza - Matyldzin ( rozwidlenie dróg na "Górkę" i Białowieżę)- Mrocza ul. Dworzec - Mrocza 50 uczniów +1 opiekun Odwóz I Mrocza - Mrocza ul. Dworzec - Matyldzin ( rozwidlenie dróg na "Górkę" i Białowieżę) - Matyldzin - Wyrza - Mrocza 32 uczniów +1 opiekun Odwóz II Mrocza - Mrocza ul. Dworzec - Matyldzin ( rozwidlenie dróg na "Górkę" i Białowieżę) - Matyldzin - Wyrza - Mrocza 51 uczniów +1 opiekun 1. Dzienna długość tras obejmujących przywóz i odwóz - stanowi 53,4 km. 2. Przewoźnik zapewni Zamawiającemu środek transportu, w którym liczba miejsc będzie co najmniej równa liczbie dowożonych uczniów i opiekuna. 3. Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy. 4. Punkty zbiorcze oraz godziny przywozu i odwozu uczniów: PRZYWOZY: 1. Mrocza (szkoła) 725 - Wyrza (przystanek autobusowy- rozwidlenie drogi na Małocin i Dębowo) - Wyrza ( przystanek autobusowy przy posesji nr 35) - Wyrza (przystanek autobusowy - wieś) - Matyldzin (przystanek autobusowy z wiatą) - Matyldzin (wjazd w drogę gruntową do rozwidlenia dróg: Matyldzin" Górka" - Białowieża) - Mrocza ul. Dworzec ( była baza GSU) - Mrocza ( szkoła)800 ODWOZY: 1. Mrocza (szkoła) 1310 - Mrocza ul. Dworzec (była baza GSU) - Matyldzin (wjazd w drogę gruntową do rozwidlenia dróg: Matyldzin" Górka" - Białowieża) - Matyldzin (przystanek autobusowy z wiatą) - Wyrza (przystanek autobusowy - wieś) - Wyrza (przystanek autobusowy przy posesji nr 35) - Wyrza (przystanek autobusowy - rozwidlenie drogi na Małocin i Dębowo) - Mrocza ( szkoła) 1350 2. Mrocza (szkoła) 1450 - Mrocza ul. Dworzec (była baza GSU) - Matyldzin (wjazd w drogę gruntową do rozwidlenia dróg: Matyldzin" Górka" - Białowieża) - Matyldzin (przystanek autobusowy z wiatą) - Wyrza (przystanek autobusowy - wieś) - Wyrza (przystanek autobusowy przy posesji nr 35) - Wyrza (przystanek autobusowy - rozwidlenie drogi na Małocin i Dębowo) - Mrocza ( szkoła) 1535
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-02 lub zakończenia: 2018-06-22
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Dla części I, części II, części III - Wykonawca przedstawi aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Informacje dodatkowe
Opis warunków udziału w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim UE, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Dla części I, części II, części III - wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
Informacje dodatkowe
Opis wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak 15.000 zł. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dla części I, części II, części III - Wykonawca wykaże:
a) dokument, że posiada środki transportu umożliwiające jednorazowo przewiezienie podanej w SIWZ ilości uczniów z poszczególnych miejscowości - zgodnie z przedmiotem zamówienia;
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych należycie1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania ( przewóz uczniów do szkół) przez okres co najmniej 9 - ciu miesięcy - w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - załącznik nr 7 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
c) że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które w dniu przystąpienia do realizacji zadania będą posiadać uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat. "D".
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Opis wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca składa:
a) wypełniony i podpisany wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokument, że posiada środki transportu umożliwiające jednorazowo przewiezienie podane w SIWZ ilości uczniów z poszczególnych miejscowości. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów;
b) wypełniony i podpisany Wykaz usług - załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ, oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat. "D. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
- opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak 15.000 zł.
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych należycie 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania ( przewóz uczniów do szkół) przez okres co najmniej 9 - ciu miesięcy - w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - załącznik nr 7 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokument, że posiada środki transportu umożliwiające jednorazowo przewiezienie podanej w SIWZ ilości uczniów z poszczególnych miejscowości.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wymienione w załączniku nr 3 posiadają wymagane uprawnienia. - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokument, potwierdzający uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat. "D.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- zaparafowany projekt umowy; - w terminie 3 dni od przekazania informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia na załączniku nr 8, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9. W związku z treścią art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki takiej zmiany to m.in. 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana danych Wykonawcy bądź Zamawiającego oraz zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty; 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 4) zmiana wysokości stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego; 5) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; 6) zmiany cen wg zasad określonych § 6 umowy; 7) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 8) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie usługi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-01, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup biletów szkolnych na przewóz dzieci i uczniów do i ze: SP w Mroczy i Witosławiu. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Przewóz dzieci i uczniów do i ze: SP w Mroczy z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek, Chwałka. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Przewóz dzieci i uczniów do i ze SP w Mroczy z miejscowości: Wyrza, Matyldzin, Orzelski Młyn, Mrocza ul. Dworzec. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI MROCZA
- "Remont drogi gminnej nr 090735C - ulicy Kościuszki od km 0+153.30 do km 1+173.50 o długości 1 020,20 km wraz z rozbudową skrzyżowania ulic Kościuszki i Piotra w Mroczy"
- ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026
- Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego osób dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Lipnikach, Łysych i Zalasiu
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.