eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceświadczenie na rzecz Zamawiającego następujących usługpełnienie ochrony fizycznej, wykonywanie czynności portiera, obsługa centrali telefonicznej, obsługa i konserwacja systemu telewizji przemysłowej i systemu antywłamaniowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Katowice: świadczenie na rzecz Zamawiającego następujących usług: pełnienie ochrony fizycznej, wykonywanie czynności portiera, obsługa centrali telefonicznej, obsługa i konserwacja systemu telewizji przemysłowej i systemu antywłamaniowego.
Numer ogłoszenia: 61948 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach , ul. Paderewskiego 32B, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581681, faks 032 3581681.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/katowice2.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie na rzecz Zamawiającego następujących usług: pełnienie ochrony fizycznej, wykonywanie czynności portiera, obsługa centrali telefonicznej, obsługa i konserwacja systemu telewizji przemysłowej i systemu antywłamaniowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego następujących usług: 1. pełnienie ochrony fizycznej: a) budynku - siedziby Zamawiającego i Urzędu Kontroli Skarbowej b)całego terenu wokół budynku a w szczególności znajdujących się na nim: garaży parkingu wewnętrznego i parkingu zewnętrznego c) osób znajdujących się w budynku d) mienia należącego do Zamawiającego i Urzędu Kontroli Skarbowej 2. wykonywanie czynności portiera w siedzibie Zamawiającego3. obsługa centrali telefonicznej 4. obsługa i konserwacja systemu telewizji przemysłowej i systemu antywłamaniowego 5. wykonanie aktualizacji planu ochrony budynku zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami 6.wykonanie oceny stanu technicznego zainstalowanych systemów telewizji przemysłowej i antywłamaniowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.20 - Usługi portierskie 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu 50.34.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audio 50.34.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy. którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) oraz posiadają status SUFO zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r nr 145 poz.1221 z póź. zm.) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów:1) wypełnionego formularza ofertowego wg wzoru załączonego do SIWZ 2) wypełnionego formularza cenowego wg wzoru załączonego do SIWZ 3) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru załączonego do SIWZ 4) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 6)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 7) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienina 8)oświadczenia, że Wykonawca posiada status SUFO wymagany ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity Dz.U. z 2005r nr 145 poz.1221 z p[óźn. zm.) 9) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo rónoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 10) aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w szczególności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/katowice2.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach ul. Paderewskiego 32B, 40-282 Katowice pok.520A - V piętro w godz. 9.00-14.00 lub na wniosek Wykonawcy zostanie wysłana pod wskazany adres ( opłata 17,25zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach ul. Paderewskiego 32B, 40-282 Katowice pok.520A - V piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.