eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaDostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Bochnia: Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer ogłoszenia: 61981 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 45 pakietów: Pakiet nr 1 - Igły, strzykawki Pakiet nr 2 - Rękawice niesteryne Pakiet nr 3 - Rękawice sterylne, sekcyjne Pakiet nr 4 - Rękawice do ochrony przed promieniami rentgenowskimi Pakiet nr 5 - Opakowania na zużyte igły i strzykawki Pakiet nr 6 - Ginekologiczny sprzet jednorazowego użytku Pakiet nr 7 - Staplery do zespoleń jelitowych, zestawy drenażowe Pakiet nr 8 - Igły do znieczuleń, zestaw do kaniulacji, katetery* Pakiet nr 9 - Kaniule, kraniki, igły bezpieczne, igły do penów, zamknięte systemy* Pakiet nr 10 - Cewniki, maski tlenowe, elektrody do stymulacji serca, sonda* Pakiet nr 11 - Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne i ustno-gardłowe Pakiet nr 12 - Dreny Pakiet nr 13 - Ostrza, elektrody oraz inny sprzęt jednorazowy Pakiet nr 14 - Zestaw do tracheostomii przezskórnej Pakiet nr 15 - Akcesoria jednorazowego użytku do termometrów i otoskopów Pakiet nr 16 - Worki stomijne, pasta i puder Pakiet nr 17 - Zestaw do pomp, wapno granulowane Pakiet nr 18 - Filtry, sztuczny nos, obwody anestezjologiczne Pakiet nr 19 - Filtr do duomatu Pakiet nr 20 - Klipsy do klipsownicy Pakiet nr 21 - Troakary do laparoskopii Pakiet nr 22 - Akcesoria do fototerapii Pakiet nr 23 - Akcesoria do fototerapii, dezynfekcji parowej oraz do podowania pokarmu niemowlętom Pakiet nr 24 - Mikrokuwety Pakiet nr 25 - Test do wykrywania Helicobacter pyroli Pakiet nr 26 - Akcesoria jednorazowego użytku do laparoskopii Pakiet nr 27 - Ustniki, głowica Pakiet nr 28 - Torba na wymiociny Pakiet nr 29 - System ssący Pakiet nr 30 - Łyżki sterylne jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych i standartowych Pakiet nr 31 - Akcesoria pomocnicze do nCPAP Infant Flow Pakiet nr 32 - Akcesoria pomocnicze do nCPAP Infant Flow I Pakiet nr 33 - Wkłady do strzykawki automatycznej Pakiet nr 34 - Akcesoria do pulsoksymetru Pakiet nr 35 - Różny sprzęt jednorazowego użytku Pakiet nr 36 - Rurki krtaniowe jednorazowe i wielorazowe Pakiet nr 37 - Zestaw do toalety jamy ustnej i pobierania próbek Pakiet nr 38 - Akcesoria do pracowni gastroskopii Pakiet nr 39 - Akcesoria do znieczuleń Pakiet nr 40 - Pojemniki histopatologiczne Pakiet nr 41 - Naczynia sanitarne jednorazowego użytku Pakiet nr 42 - Sterylne akcesoria na blok operacyjny Pakiet nr 43 - Materiały okulistyczne Pakiet nr 44- Igły do systemu dostępu doszpikowego EZ-IO Pakiet nr 45 - Zamknięty system do odsysania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 45.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    III.5.1) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski (według załącznika nr 5). III.5.2) Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy. III.5.3) Wzory - próbki dla pakietu nr 2, nr 3, nr 6 - poz.1, 3, nr 9, nr 21 - poz. 2, nr 22 - poz. 1, nr 35 - poz. 12, 13 zaopatrzone w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie (po 1 sztuce) wraz z wypełnionym wykazem próbek oferowanych produktów (według załącznika nr 6). Zamawiający oświadcza, że nie będzie zawracał próbek, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu zamawianego towaru i nie będzie zawracał równowartości. Próbki, które nie zostaną zużyte zawracane będą na pisemny wniosek Wykonawcy, z wyjątkiem tych dołączonych do ofert uznanych jako najkorzystniejsze. III.5.4) Deklaracja zgodności CE wytwórcy - potwierdzająca zgodność z normami dla pakietu nr 2, 3. III.5.5) Deklaracja zgodności CE wytwórcy - potwierdzająca zgodność z kategorią III środka ochrony osobistej - dla pakietu nr 2 pozycja 2, 4. III.5.6) Protokół badań potwierdzająca zgodność wymaganych parametrów (poziom protein, AQL, długość) - dla pakietu nr 2 III.5.7) Protokół badań potwierdzająca zgodność wymaganych parametrów (poziom protein, AQL, długość) - dla pakietu nr 3 pozycja 1, 4-7 III.5.8) Badania na przenikalność substancji chemicznych wg EN 374-3 potwierdzone raportem wytwórcy lub certyfikatem jednostki niezależnej - dla pakietu nr 2 poz. 2, 4., III.5.9) Badania na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTMF-1671 potwierdzone raportem jednostki niezależnej - dla pakietu nr 2 poz. 2, 4. III.5.10) Certyfikat jednostki notyfikującej potwierdzający zgodność z normą EN-455 1.2.3 oraz z normą ASTM F 1671 - dla pakietu nr 3 poz. 4.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. III.6.2) W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. III.6.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy częściowych - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2) Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a) numeru katalogowego poszczególnych Towarów b) nazwy Towaru przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, 3) W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową 4) Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatku VAT, 5) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny 6) Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 5 nie wymaga sporządzenia aneksu. 7) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: a) zakończenia produkcji Towaru b) wygaśnięcia rejestracji Towaru 8) Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 7 Wykonawca przedstawi zawiadomienie producenta lub stosownego organu. 9) Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 8, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od przedstawienia stosownych dokumentów, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 5, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności 10) Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy 11) W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2015 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Igły, strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Igła iniekcyjna 0,45 x 16 op. 1 2. 0,5 X 25 op. 175 3. 0,6 X 30 op. 82 4. 0,7 X 30 op. 135 5. 0,8 X 40 op. 650 6. 0,9 X 40 op. 810 7. 1,1 X 40 op. 28 8. 1,2 X 40 op. 750 9. Igła do punkcji 1,8 x 40-50 op. 1 10. 2,1 x 40-50 op. 1 11. Igła 0,45 x 23 op. 1 12. Strzykawka dwuczęściowa 2 ml op. 485 13. Strzykawka dwuczęściowa 5 ml op. 945 14. Strzykawka dwuczęściowa 10 ml op. 760 15. Strzykawka dwuczęściowa 20 ml op. 701 16. Strzykawka do pomp infuzyjnych 50 ml szt. 3080 17. Strzykawka do pomp infuzyjnych 50 - 60ml szt. 1190 18. Strzykawka Janeta 100 ml szt. 4050 19. Strzykawka do TBC 1 ml op. 16 20. Strzykawka insulinowa 1 ml op. 1 21. Strzykawka trzyczęściowa 3 ml op. 9 22. Strzykawka trzyczęściowa 10 ml op. 10 23. Strzykawka trzyczęściowa 20 ml op. 1 24. Przyrząd do przetaczania krwi x szt. 1620 25. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych x szt. 65000 26. Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi x szt. 3 27. Przyrząd do przetaczania płynów x szt. 90 28. Aparat do przepływu infuzji x szt. 1000 29. Zestaw do transfuzji wymiennej noworodków x szt. 1 30. Zestaw do szybkiej infuzji krwi i płynów pojemność 500 ml szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Rękawice niesteryne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Rękawice lateksowe niesterylne S op. 20 M op. 30 L op. 10 2. Rękawice winylowe S op. 20 M op. 360 L op. 50 3. Rękawice lateksowe niesterylne bezpudrowe S op. 450 M op. 2400 L op. 300 4. Rękawice nitrylowe bezpudrowe S op. 2500 M op. 9200 L op. 2300 XL op. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Rękawice sterylne, sekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Rękawice sterylne lateksowe, bezpudrowe Nr 6 para 100 Nr 6,5 para 600 Nr 7 para 3050 Nr 7,5 para 3600 Nr 8 para 1300 Nr 8,5 para 1100 2. Rękawice diagnostyczne sekcyjne Nr 8 para 36 3. Rękawice ginekologiczne Nr S para 20 Nr M para 20 Nr L para 20 4. Rękawice chirurgiczne sterylne lateksowe bezpudrowe niechlorowane Nr 6,0 para 650 Nr 6,5 para 1900 Nr 7,0 para 4400 Nr 7,5 para 4100 Nr 8,0 para 2250 Nr 8,5 para 600 5. Rękawice chirurgiczne, system podwójnego zakładania Nr 6,0 para 50 Nr 6,5 para 50 Nr 7,0 para 50 Nr 7,5 para 50 Nr 8,0 para 50 Nr 8,5 para 50 6. Rękawice chirurgiczne Nr 6,5 para 200 Nr 7,0 para 700 Nr 7,5 para 700 Nr 8,0 para 100 Nr 8,5 para 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Rękawice do ochrony przed promieniami rentgenowskimi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Rękawice przeznaczone do ochrony przed promieniami rentgenowskimi 6,5 - 9 para 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Opakowania na zużyte igły i strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Pojemniki jednorazowego użytku na odpady medyczne 10 L szt. 7420 2. 5 L szt. 2000 3. 2 L wys. 20-23 cm, śr.górna 12-12,5 cm, śr. dolna 10,5-11 szt. 2310 4. 1 L wys. 12-13 cm, śr.górna 11-12 cm, śr. dolna 10-11 szt. 800 5. 20 L OTWÓR O ŚREDNICY minimum 16 cm szt. 210.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Ginekologiczny sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Wziernik ginekologiczny S 82 x 24 mm szt. 4600 M 82 x 26,5 mm szt. 8000 L 82 x 33 mm szt. 100 2. Szpatułka ginekologiczna x op 25 3. Szczoteczka do wykonywania próbek cytologicznych x op 30 4. Szczoteczka do pobierania wymazu cytologicznego i bakteriologicznego z endometrium x szt. 100 5. Szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych x op 1 6. Utrwalacz do preparatów cytologicznych pojemność 150-200 ml szt. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Staplery do zespoleń jelitowych, zestawy drenażowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Stapler liniowy do zespoleń jelitowych 75 mm szt. 2 2. Stapler liniowy do zespoleń jelitowych 100 mm szt. 2 3. Stapler do zszycia skóry x op. 80 4. Zestawy drenażowe do klatki piersiowej x zestaw 50 5. Worek wymienny na wydzielinę do zestawu drenażowego z poz. 4 x szt. 50 6. Zestaw drenażowy do klatki piersiowej dla noworodków x zestaw 1 7. Worek wymienny na wydzielinę do zestawu drenażowego z poz. 6 x szt. 1 8. Dren łączący do kontrolowanego odsysania średnica 6 mm dł 200 cm szt 512.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Igły do znieczuleń, zestaw do kaniulacji, katetery*.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 22G/90 szt. 30 2. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 26G/90 szt. 200 3. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 18 G/ 90 szt. 120 4. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń 5F/20 szt. 20 5. Prowadnik stalowy J 0,35/60 cm szt. 10 6. Kateter do drenażu klatki piersiowej z troakarem 24F szt. 15 7. Kateter do drenażu klatki piersiowej z troakarem 28F szt. 16 8. Zestaw drenażowy przezskórny z cewnikiem 9F/26 szt. 4 9. Zestaw drenażowy przezskórny z cewnikiem 6F/26 szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Kaniule, kraniki, igły bezpieczne, igły do penów, zamknięte systemy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Igły do iniekcji 21 G 1 1/2 (0,8 x 40 mm) szt 100 2. Igły do iniekcji 20 G1 1/2(0,9 x 40mm) szt 100 3. Igły do iniekcji 22 G 1 1/4 (0,7 x 30mm) szt 100 4. Igły do iniekcji 25 G 1 (0,5 x25 mm) szt 100 5. Strzykawki wypełnione fizjologicznym roztworem soli 3 ml szt 1300 6. Igły do penów 8 mm x 0,30 mm 30G szt 1900 7. Kaniula obwodowa dożylna bez dodatkowego portu iniekcyjnego 26 G szt. 150 8. Kaniula dotętnicza 20G/1,1mm x 45mm szt. 100 9. Bezpieczna kaniula obwodowa bez portu górnego 24G - 07x19 mm szt. 20 10. Kaniula obwodowa dożylna bez dodatkowego portu iniekcyjnego 24 G szt. 1550 11. Kranik trójdrożny xxxxxxxxxxx szt. 2120 12. Rampa do infuzji z pięcioma kranikami xxxxxxxxxxx szt. 120 13. Korki do kaniuli xxxxxxxxxxx szt. 28000 14. Zamknięty system dostępu naczyniowego xxxxxxxxxxx szt 250 15. Zamknięty system dostępu naczyniowego xxxxxxxxxxx szt 3 200 16. Kaniula obwodowa dożylna z samodomykającym się portem bocznym 16G szt. 200 17. Kaniula obwodowa dożylna z samodomykającym się portem bocznym 18 G szt. 700 18. Kaniula obwodowa dożylna z samodomykającym się portem bocznym 20 G szt. 4300 19. Kaniula obwodowa dożylna z samodomykającym się portem bocznym 22 G szt. 3550 20. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 18 G szt. 3000 21. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 20 G szt. 14300 22. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 22 G szt. 7850.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Cewniki, maski tlenowe, elektrody do stymulacji serca, sonda*.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 33 cm CH 4 szt. 5 2. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 40 cm CH 6 - CH 10 szt. 1600 3. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 60 cm CH 12 - CH 20 szt. 14500 4. Cewnik do żyły pępowinowej od F 4 do F 8 szt 10 5. Cewnik Foleya silikonowany, dwudrożny CH 6 szt. 20 6. CH 8 szt. 10 7. CH 10 szt. 10 8. Cewnik Foleya dwudrożny z balonikiem CH 12 - CH 22 szt. 4200 9. Cewnik Foleya dwudrożny z balonikiem CH 24 szt. 50 10. Cewnik Nelaton długość 40 cm CH 8 - CH 18 szt. 120 11. Cewnik Pezzer silikonowany, CH 30 szt. 10 12. Cewnik Tieman długość 40 cm CH 10 - CH 18 szt. 130 13. Kanka doodbytnicza CH 16 szt. 800 14. CH 18 szt. 5 15. Cewnik do podawania tlenu przez nos 2,1 m -2,2 m szt. 2000 16. Cewnik do karmienia noworodków przez nos, CH4-CH8-CH6-CH10 szt. 260 17. Cewnik do podawania tlenu przez nos - pediatryczny szt. 20 18. Maska do podawania tlenu dla dorosłych z drenem typ OS/10 szt. 2400 19. Maska do podawania tlenu dla dzieci z drenem M szt. 60 20. Maska aerozolowa z nebulizatorem szt. 250 21. Nebulizator szt. 5 22. Maska aerozolowa z nebulizatorem OS/8 szt. 1500 23. Maska tlenowa dla dorosłych z workiem szt. 600 24. Maska tlenowa dla dzieci z workiem. szt. 40 25. Przestrzeń martwa szt. 10 26. Łącznik rozciągliwy ze złączem kątowym podwójnie obrotowym szt. 1700 27. Sterylna sonda sengstakena do tamponady krwawienia z przełyku CH18 szt. 10 28. Zestaw do konikotomii dla dorosłych szt 1 29. Zestaw do konikotomii dla dzieci szt 4 30. Zestaw do konikopunkcji dla dzieci szt 4 31. Worek do dobowej zbiórki moczu z odpływem (drenem) 2 l szt. 7200 32. Worek do godzinowej zbiórki moczu 2 l szt. 25 33. Zatyczka do cewnika uniwersalna xxxxxxxxxxx szt. 800 34. Maska krtaniowa jednorazowego użytku do wentylacji noworodka Nr 1 szt. 1 35. Maska krtaniowa jednorazowego użytku do wentylacji pacjenta Nr 2 szt. 6 36. Nr 2 ? szt. 2 37. Nr 3 szt. 40 38. Nr 4 szt. 100 39. Nr 5 szt. 60 40. Maska ochronna dla personelu szt. 30 41. Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii PEG CH 18/40cm szt. 2 42. Filtr do wkłucia centralnego dla noworodków do żywienia pozajelitowego 0,2 ?m, 1,2?m szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne i ustno-gardłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Rurka intubacyjna z otworem Murphiego Nr 2,5 szt. 20 Nr 3 szt. 10 Nr 3,5 szt. 10 2. Rurka intubacyjna z otworem Murphiego i mankietem Nr 4 szt. 10 Nr 4,5 szt. 10 Nr 5 szt. 10 Nr 5,5 szt. 20 Nr 6 szt. 20 Nr 6,5 szt. 30 Nr 7 szt. 280 Nr 7,5 szt. 310 Nr 8 szt. 220 Nr 8,5 szt. 100 Nr 9 szt. 60 Nr 9,5 szt. 10 3. Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem niskociśnieniowym Nr 5,0 szt. 5 Nr 5,5 szt. 5 Nr 6,0 szt. 5 Nr 6,5 szt. 5 Nr 7 szt. 10 Nr 7,5 szt. 10 Nr 8 szt. 15 Nr 8,5 szt. 10 Nr 9 szt. 5 4. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym Nr 6 szt. 5 Nr 6,5 szt. 5 Nr 7,0 szt. 5 Nr 7,5 szt. 10 Nr 8,0 szt. 15 Nr 8,5 szt. 5 Nr 9,0 szt. 5 Nr 9,5 szt. 5 5. Rurka Guedala Nr 0 0 0 szt. 2 Nr 0 0 szt. 5 Nr 0 szt. 15 Nr 1 szt. 10 Nr 2 szt. 65 Nr 3 szt. 150 Nr 4 szt. 160 Nr 5 szt. 15 6. Rurka tracheostomijna fonacyjna z balonem Nr 7 szt. 5 7. Nr 8 szt. 3 8. Dwukanałowa dotchawicza rurka do podawania surfaktantu Nr 2,0 szt. 2 9. Nr 2,5 szt. 2 10. Nr 3,0 szt. 2 11. Nr 3,5 szt. 2 12. Prowadnica do rurek intubacyjnych rozmiar 4,0 i 5,0 szt. 20 13. Uchwyt Thomas tube holder szt 70 14. Uchwyt Thomas tube holder szt 20 15. Tasiemka mocująca szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Dren brzuszny, silikonowy 22F, 24F, 26F, 27F, 28F, 30F, 32F szt. 70 2. Dren T-Kehr CH12, CH14, CH16, CH18, CH20, CH22 szt. 30 3. Kateter do odsysania ran z otworami bocznymi CH12, CH14, CH16, CH18, CH20, CH22 szt. 600 4. Dren do embolektomii Fogartyego, 5F/80 szt. 8 5. Dren tlenowy łączący 210 cm szt. 500 6. Dren do końcówek do odsysania 7,0/10,0 mb 1050 7. Zgłębnik żołądkowy - 80cm CH 14 szt. 5 8. CH 16 szt. 20 9. CH 18 szt. 70 10. CH 20 szt. 160 11. CH 22 szt. 300 12. CH 24 szt. 150 13. CH 26 szt. 60 14. CH 28 szt. 50 15. CH 30 szt. 20 16. CH 32 szt. 10 17. CH 6 szt. 2 18. CH 8 szt. 2 19. CH 10 szt. 2 20. CH 12 szt. 2 21. Zgłębnik żołądkowy - 125cm CH 16-CH 22 szt. 5 22. Butelka Redona do odsysania ran 200 ml szt. 750 23. 400 ml szt. 260 24. Dren do odsysania pola operacyjnego z zakrzywioną końcówką, z kontrolą siły ssania CH -24 min. 200cm szt. 100 25. Dren do odsysania pola operacyjnego z zakrzywioną końcówką CH-24 min. 200cm szt. 754 26. Worek do zbiórki żółci sterylny 350 ml szt. 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Ostrza, elektrody oraz inny sprzęt jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Ostrza wymienne do skalpeli Nr 10 op. 50 Nr 11 op. 6 Nr 15 op. 1 Nr 20 op. 25 Nr 22 op. 2 Nr 22A op. 1 Nr 23 op. 1 2. Ostrza chirurgiczne z trzonkiem Nr 10 op. 90 Nr 11 op. 40 Nr 15 op. 90 Nr 20 op. 45 3. Przedłużacz do pomp infuzyjnych z jasnym przewodem 1,5 m szt. 1500 4. Przedłużacz do pompinfuzyjnych z ciemnym przewodem 1,5 m szt. 1400 5. Komlet elektrod do stymulacji kpl. 10 6. Elektroda do czasowej stymulacji serca 6F szt. 1 7. Zestaw do punkcji jamy opłucnowej 80 cm szt 20 8. Introduktor - zestaw z zastawką do wprowadzania kateterów 8F szt. 1 9. Zestaw do lewatywy xxxxxxxxxxx szt. 650 10. Zaciskacz do pępowiny xxxxxxxxxxx szt. 1200 11. Wieszak do worków na mocz xxxxxxxxxxx szt. 300 12. Sterylny woreczek na mocz dla chłopców, 100 -120 ml szt. 700 13. Sterylny woreczek na mocz dla dziewczynek, 100 -120 ml szt. 800 14. Łącznik do kontroli odsysania - Fingertip x szt. 1000 15. Przyrząd do pobierania (upustu) krwi z pojemnikiem x szt. 15 16. Zestaw do wlewów kontrastowych kolografii bez barytu x szt. 50 17. Zestaw do wlewów kontrastowych kolografii z barytem x szt. 4 18. Elektrody do EKG x szt. 26100 19 Elektrody do badań HOLTERA x szt. 10800 20. Elektrody do EKG pediatryczne - 22-33 mm 22-22 mm szt. 50 21. Elektrody do EKG - dla noworodka. x szt. 50 22. Jednorazowe mankiety noworodkowe rozmiar 2 - obwód ramienia 4,3 do 8,0 cm romiar 3 - obwód ramienia 5,8 do 10,9 cm. szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Zestaw do tracheostomii przezskórnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Zestaw do tracheostomii przezskórnej 7,0 mm, zestaw 1 2. Zestaw do tracheostomii przezskórnej 8,0 mm, zestaw 2 3. Zestaw do tracheostomii przezskórnej 7,0 mm PEAN, zestaw 1 4. Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego x zestaw 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Akcesoria jednorazowego uzytku do termometrów i otoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Kapturki ochronne do termometrów op. 1400 2. Wziernik uszny do otoskopu ok.4 mm ok. 4 mm szt 600 3. Wziernik uszny do otoskopu ok.2,5 mm ok. 2,5 mm szt 1100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Worki stomijne, pasta i puder.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Pasta stosowana w zmianach skórnych wokół stomii 60 g op. 5 2. Puder 25 g op. 2 3. Worki stomijne jednoczęściowe przeźroczyste szt. 200 4. Worki stomijne jednoczęściowe beżowe szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Zestaw do pomp, wapno granulowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Zestaw uniwersalny do pomp do infuzyjnych x szt. 1000 2. Wapno granulowane pojemnik 4 - 5 l szt 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Filtry, sztuczny nos, obwody anestezjologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Filtry antybakteryjne i antywirusowe, mechaniczne, z harmonijkową membraną filtrującą x szt. 1400 2. Filtry antybakteryjne i antywirusowe, mechaniczne x szt. 1800 3. Filtr oddechowy dla noworodka szt. 75 4. Urządzenie oddechowe HME sztuczny nos dla pacjentów po tracheostomii szt. 1000 5. Obwód anestezjologiczny z workiem szt. 380 6. Jednorazowy obwód oddechowy dla dorosłych do respiratora szt. 260.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - Filtr do duomatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Filtr do duomatu do laparoskopu x op. 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Klipsy do klipsownicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Klipsy do klipsownicy x op. 74.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - Troakary do laparoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Troakar nożowy jednorazowego użytku 5 mm x 150 mm szt. 1 2. Troakar nożowy jednorazowego użytku, 12 mm x 15 mm szt. 10 3. Troakar jednorazowego użytku w wersji separatora optycznego 15 mm x 150 mm szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - Akcesoria do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Okularki ochronne do fototerapii noworodków obwód głowy 20-28 cm /Noworodki/ szt. 20 2. obwód głowy 30-38 cm /Noworodki/ szt. 300 3. obwód głowy 24-33 cm /Wcześniaki/ szt. 280 4. Prześcieradełko do łóżeczka do fototerapii szt. 150 5. Nakładki jednorazowe na kocyk do fototerapii szt. 50 6. Materacyk do łóżeczka do fototerapii szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - Akcesoria do fototerapii, dezynfekcji parowej oraz do podowania pokarmu niemowlętom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Kombinezon do fototerapii x szt. 5 2. Kombinezon do fototerapii x szt. 1 3. Torebka do przeprowadzenia dezynfekcji parowej w kuchence mikrofalowej, x szt. 40 4. Kubeczek do podawania pokarmu niemowlęciu x szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24 - Mikrokuwety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Mikrokuwety do pomiaru glucozy op. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 - Test do wykrywania Helicobacter pyroli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Test do wykrywania Helicobacter pyroli szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 -Akcesoria jednorazowego użytku do laparoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Woreczki na preparat szt. 40 2. Igła VERESSA szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27 - Ustniki, głowica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Jednorazowy ustnik do spirometrów i pneumodozymetrów x szt. 50 2. Głowica łącznik do pneumotachografu do spirometru x szt. 10 3. Ustnik do spirometru x szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28 - Torba na wymiociny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Torba na wymiociny pojemność 1500ml szt. 4300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29 - System ssący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Wkład workowy jednorazowego użytku pojemność 1000ml szt. 1332 2. Wkład workowy jednorazowego użytku pojemność 2000ml szt. 1656 3. Kanister pojemność 1000ml szt. 10 pojemność 2000ml szt. 5 4. Mocownik szynowy szt. 2 5. Łącznik zwężany szt. 2 6. Żel pakowany w wiaderko, poj. 2 kg op 45.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30 - Łyżki sterylne jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych i standartowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Łyżki optyczne typ Macintosh - światłowód 2 szt 4 2. 3 szt 140 3. 4 szt 105 4. Łyżki Typ Miller -światłowód 0 0 szt 2 5. 0 szt 10 6. 1 szt 5 7. 2 szt 1 8. Łyżki Typ Macintosh / standard 2 szt 10 9. 3 szt 45 10. 4 szt 37 11. Łyżki Typ Miller -standard 0 szt 2 12. 1 szt 2 13. 2 szt 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 31 - Akcesoria pomocnicze do nCPAP Infant Flow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Jednorazowy układ oddechowy x szt 10 2. Jednorazowy układ oddechowy (Generator posiadający 4 dysze) x szt 8 3. Maseczka nosowa jednorazowa x szt 4 4. Maseczka nosowa, x szt 5 5. Czapeczka x szt 5 6. Czapeczka x szt 5 7. Mocowanie paskowe generatora x szt 10 8. Mocowanie do czujnika temperatury dla noworodków, x szt 50 9. Filtr powietrza do inkubatora 11cm x 11cm szt 3 10. Filtr powietrza F-4E 51cm x 17cm szt 3 11. Filtr powietrza F-6E 23,5cm x 15,5cm szt 3 12. Filtr bakteryjny x szt 20 13. Materacyk do inkubatora x szt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet nr 32 - Akcesoria pomocnicze do nCPAP Infant Flow I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Komora nawilżacza z automatycznym napełnianiem wodą szt 20 2. Filtr bakteriobójczy i wyciszający szt 10 3. Jednorazowy dren dla noworodka z zastawką PEEP szt 10 4. Układ oddechowy noworodkowy jednorazowego użytku szt 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet nr 33 - Wkłady do strzykawki automatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Wkłady do strzykawki automatycznej poj. 200 ml szt 1 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet nr 34 - Akcesoria do pulsoksymetru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Czujnik steryny dla noworodków o wadze 3 - 20 kg szt. 24 2. Czujnik steryny dla dzieci dla dzieci o wadze 3 - 20 kg szt. 24 2. Opaski do czujnika do pulsoksymetru Y dla noworodków szt. 84 3. Czujnik na palec dla dorosłych, końcówka miękka dla dorosłych powyżej 30 kg szt. 48 4. Czujnik na palec dla dorosłych dla dorosłych powyżej 30 kg szt. 2 5. Czujnik SPO2 dla dorosłych dla dorosłych powyżej 30 kg szt. 1 6. Czujnik SPO2 klips na ucho dla dorosłych powyżej 30 kg szt. 1 7. Czujnik jednorazowego użytku do pomiaru saturacji rozmiar powyżej 10 kg masy pacjenta szt. 25 8. rozmiar poniżej 10 kg masy pacjenta szt. 25 9. Czujnik jednorazowego użytku do pomiaru saturacji rozmiar powyżej 30 kg masy pacjenta szt. 5 10. rozmiar 10 kg-50 masy pacjenta szt. 5 11. rozmiar <3 kg lub >40 kg masy pacjenta szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet nr 35 - Różny sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Fartuch z grubej folii 75 x 170 cm szt. 400 2. Jałowa szczotka dł.8-9,5cm szer. 5-5,5cm wys.4 cm szt. 4080 3. Kaczka jednorazowa dla dorosłych z szt. 5 4. Kieliszki do leków xxxxxxxxxxx szt. 93680 5. Koc -folia p/wstrząsowa szt. 70 6. Lancety do testów skórnych szt. 3000 7. Medyczny marker sterylny szt. 200 8. Nakłuwacz szt. 1000 9. Okład żelowy 10 - 13 x 14-15 szt. 10 10. Okład żelowy 13 x 25 szt. 15 11. Okład żelowy 20 - 21 x 28 - 38 szt. 2 12. Opaska do identyfikacji dorosłych szt. 15000 13. Opaska do identyfikacji noworodków xxxxxxxxxxx szt. 4300 14. Pojemnik do dobowej zbiórki moczu 2,5 l szt. 5 15. Pojemnik na kał z łopatką 20 ml - 30 ml szt. 2000 16. Pojemnik plastikowy na mocz szt. 17500 17. Pojemnik plastikowy na mocz szt. 940 18. Rozcinacz do zaciskacza do pępowiny. szt. 20 19. Szpatułki drewniane xxxxxxxxxxx op. 1 20. Szpatułki drewniane xxxxxxxxxxx op. 132 21. Szyna do palców 400 x 20 szt. 60 22. Tubusy z obturatorem zaokrąglonym 85 x 20mm szt. 100 23. Tubusy do rektoskopu z obturatorem 250 x 20mm szt. 100 24. Zestaw podstawowy do nadłonowego drenażu pęcherzyka Igła 5,6mm długość igły 120mm, cewnik CH12 długość 400mm, znaczniki 170/210mm szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet nr 36 - Rurki krtaniowe jednorazowe i wielorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Łącznik Y wielokrotny z portem do kontroli temperatury, szt. 1 2. Rurka krtaniowa LT Nr 1 5-12 kg szt 1 3. Rurka krtaniowa LT- D Nr 3 do 155 cm wzrostu szt 7 4. Rurka krtaniowa LT- D Nr 4 od 155 cm - 180 cm wzrostu szt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet nr 37 - Zestaw do toalety jamy ustnej i pobierania próbek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Zestaw do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego, x zest. 110 2. Zestaw do toalety jamy ustnej x zest. 670.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet nr 38 - Akcesoria do pracowni gastroskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Igła do skleroterapii x szt. 20 2. Ustnik jednorazowy x szt. 1000 3. Szczoteczka czyszcząca do endoskopów x szt. 500 4. Szczoteczka do czyszczenia akesoriów endokopowych x szt. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet nr 39 - Akcesoria do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Igła podpajęczynówkowa 27G x 88mm x 0,4 szt. 700 2. Igła podpajęczynówkowa 25G x 88mm x 0,5 szt. 50 3. Igła podpajęczynówkowa 25G x 120mm x 0,5 szt. 10 4. Zestaw mocujący cewnik szt. 30 5. Igła do blokad G22 X 35mm G22 X 50mm G22 X 80mm G22 x 100mm szt. 100 6. Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego igła Tuohy 18G x 80mm szt. 30 7. Zestaw do cewnikowania dużych naczyń bakteriobójczy 7F kanały 16/16/18G szt. 20 8. Zestaw do cewnikowania dużych naczyń 7F kanały 16/16/18G szt. 30 9. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera 7F kanały 16/16/18G szt. 120 10. Sterylny zestaw osłony na głowicę USG 13 x 61 cm szt. 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet nr 40 - Pojemniki histopatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Pojemniki jednorazowe polietylenowe histopatologiczne 520 ml szt. 240 2. 1200 ml szt. 125 3. 2300 ml szt. 10 4. 3400 ml szt. 10 5. 5600 ml szt. 10 6. 10 600 ml szt. 10 7. 20 ml szt. 2400 8. 40 ml szt. 830 9. 60 ml szt. 660 10. 100 ml szt. 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet nr 41 - Naczynia sanitarne jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Basen jednorazowy płaski pojemność 1,3 litra szt. 100 2. Podstawa basenu płaskiego x szt. 2 3. Kaczka męska jednorazowa x szt. 20 4. Miska jednorazowa do mycia * pojemność ok. 3 litry szt. 100 5. Miski nerkowate jednorazowe poj 700 ml szt. 16900 6. Miska jednorazowa do mycia pojemność minimum 3 litry szt. 1700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet nr 42 - Sterylne akcesoria na blok operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Sterylny jednorazowy uchwyt na noże chirurgiczne x szt 30 2. Sterylny jednorazowy pojemnik do liczenia igieł i ostrzy chirurgicznych x szt 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Pakiet nr 43 - Materiały okulistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. osłonka na oko ok.6,5 x 7,5 cm szt 550 2. Gąbka oczna długość 7 cm, długość samej gąbki ok.17mm szt. 550 3. Paski sączki 15 cm-9,5cm x 3mm-4mm szt. 250 4. Kapturki do tonopenu szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Pakiet nr 44- Igły do systemu dostępu doszpikowego EZ-IO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Igła do systemu dostępu doszpikowego EZ - IO średnica 15G i długość 25mm szt. 1 2. średnica 15G i długość 25mm szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Pakiet nr 45 - Zamknięty system do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Zamknięty system do odsysania x szt. 140.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.