eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiecdostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Biskupiec: dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 61982 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu , ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7152023 w. 317, 313, faks 089 7156208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w następujących pakietach: Pakiet 1: Wskaźniki do autoczytnika 3M Pakiet 2: Sprzęt do anestezji Pakiet 3: Rękawy foliowe i filtry papierowe Pakiet 4: Materiały do dermatomu Zimmer Pakiet 5: Akcesoria do ssaków Mevacs Pakiet 6: Węże do histeropompy Pakiet 7: Akcesoria do laparoskopu Aesculap Pakiet 8: Filtry do ssaka Atmolit Pakiet 9: Wkłady filtracyjne Pakiet 10: Zestawy do wprowadzania elektrod Pakiet 11: Igły do nakłuć i zestawy do kaniulacji Pakiet 12: Odzież jednorazowa Pakiet 13: Rurki intubacyjne z mankietem Pakiet 14: Akcesoria do elektrochirurgii Pakiet 15: Pozostałe materiały i sprzęt medyczny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 44.61.83.50 - Pokrywy z tworzyw sztucznych 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.16.40 - Dreny 33.14.13.21 - Igły do znieczulania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7b) SIWZ wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw materiałów i sprzętu jednorazowego użytku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 10a) SIWZ, b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7c) SIWZ ocena spełnienia warunku szczegółowego nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 10b) SIWZ, c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 7a) i 7d) SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu i oświadczenia, o których mowa w punkcie 10c) SIWZ. 9. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 20 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania - art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Warunki szczegółowe określone w punkcie 8a) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b) Warunki szczegółowe określone w punkcie 8b) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) Warunki szczegółowe określone w punkcie 8c) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że prowadzi działalność objętą zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Jednocześnie do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-biskupiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu ul. Armii Krajowej 8 11-300 Biskupiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 11:00, miejsce: sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wskaźniki do autoczytnika 3M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźniki do autoczytnika 3M biologiczne ampułkowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do anestezji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki do odsysania, dreny do OCŻ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawy foliowe i filtry papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy foliowe do kamery lapar. i filtry papierowe do kontenerów lapar..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.83.50-3, 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały do dermatomu Zimmer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza i siatki do dermatomu Zimmer.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria do ssaków Mevacs.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry i łączniki do ssaków Mevacs.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Węże do histeropompy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Węże do histeropompy Wolf.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Akcesoria do laparoskopu Aesculap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterownik ręczny i dreny do laparoskopu Aesculap.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Filtry do ssaka Atmolit.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do ssaka Atmolit.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wkłady filtracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady filtracyjne do myjni Fujinon.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestawy do wprowadzania elektrod.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do wprowadzania elektrod endokawitarnych oraz ich wymiany.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Igły do nakłuć i zestawy do kaniulacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do nakłuć lędźwiowych, znieczuleń, biopsji i zestawy do kaniulacji żył.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. wartość użytkowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odzież jednorazowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież jednorazowa: czepki, fartuchy, maski, pokrowce na buty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. wartość użytkowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rurki intubacyjne z mankietem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. wartość użytkowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Akcesoria do elektrochirurgii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody dwudzielne, elektrody i uchwyty monopolarne,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. wartość użytkowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pozostałe materiały i sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baseny, kieliszki do leków, opaski zacisk. i ident., pojemniki, słuchawki, wzierniki, zaciskacze, części do aparatu do mierz. ciśn, szpatułki, ostrza chirurg., itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.14.11-4, 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. wartość użytkowa - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.