To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 62008 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Kraków: Świadczenie usług przeglądu i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, badawczego oraz medycznego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31243-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
35108157000000, ul.
ul. Mogilska
109,
31571
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
012 6154860, 6154862, faks
012 6154887; 6154219, e-mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://malopolska.policja.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przeglądu i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, badawczego oraz medycznego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądu i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, badawczego oraz medycznego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2017 r. Obowiązki Wykonawcy w zależności od zadania: Zadanie nr 1 Przegląd serwisowy - wrzesień 2017 r.: Chromatograf gazowy GC-17 z autosamplerem AOC-20 firmy SHIMADZU, rok produkcji 2000 ? Konserwacja zestawów chromatograficznych, ? Sprawdzenie drożności dozownika, ? Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego, ? Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i, ? Wymiana zużytych elementów. Przegląd serwisowy - wrzesień 2017 r.: Chromatograf gazowy GC-17 z autosamplerem AOC-20i+s firmy SHIMADZU, rok produkcji 2003 ? Konserwacja zestawów chromatograficznych, ? Sprawdzenie drożności dozownika, ? Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego, ? Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i, ? Wymiana zużytych elementów. Przegląd serwisowy - wrzesień 2017 r.: Chromatograf gazowy ze spektrometrem masowym GCMS QP5050 z autosamplerem AOC-20 firmy SHIMADZU, rok produkcji 2001 ? Konserwacja zestawu chromatograficznego, ? Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru, ? Wymiana oleju pompy rotacyjnej, ? Czyszczenie układu dozownika, ? Sprawdzenie drożności dozownika, ? Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego, ? Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s, ? Wymiana zużytych elementów. Przegląd serwisowy - wrzesień 2017 r.: Spektrofotometr FTIR 8400 wraz z kondensorem z soczewką GSO-2561 firmy SHIMADZU, rok produkcji 2001 ? Konserwacja aparatu, ? Wymiana zużytych elementów. Zadanie nr 2 Przegląd serwisowy - kwiecień 2017 r. Chromatograf cieczowy z detektorem UV/VIS HPLC (detektor UVD 1705, pompa P580, piec STH585, jednostka sterująca), firmy Dionex rok produkcji 2001 ? Konserwacja zestawów chromatograficznych. ? Sprawdzenie drożności dozownika. ? Czyszczenie dozownika. ? Wymiana zużytych elementów. Zadanie nr 3 Przegląd serwisowy - czerwiec 2017 r. Chromatograf gazowy Clarus 500 z autosamplerem Turbomatrix 40 HS40 firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2008 ? Konserwacja zestawu chromatograficznego. ? Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru. ? Czyszczenie układu dozownika. ? Sprawdzenie drożności dozownika. ? Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. ? Czyszczenie dozownika automatycznego. ? Wymiana zużytych elementów. Przegląd serwisowy - czerwiec 2017 r. Chromatograf gazowy AutoSystem XL firmy Perkin Elmer, rok produkcji 1998 ? Konserwacja zestawu chromatograficznego. ? Czyszczenie układu dozownika. ? Sprawdzenie drożności dozownika. ? Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. ? Czyszczenie dozownika automatycznego. ? Wymiana zużytych elementów. Przegląd serwisowy - czerwiec 2017 r. Chromatograf gazowy z detektorem masowym Claus 680SQ8 firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2011 ? Konserwacja zestawu chromatograficznego. ? Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru. ? Czyszczenie kwadrupolu. ? Wymiana oleju pompy rotacyjnej. ? Czyszczenie układu dozownika. ? Sprawdzenie drożności dozownika. ? Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. ? Czyszczenie dozownika automatycznego. ? Wymiana zużytych elementów. Przegląd serwisowy - kwiecień 2017 r. Spektrofotometr w podczerwieni FTIR SPECTRUM TWO firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2011 ? Konserwacja aparatu. ? Wymiana zużytych elementów. Zadanie nr 4 Przegląd i konserwacja - wrzesień 2017 r. Elektronowy mikroskop skaningowy JSM 5800 z detektorem promieniowania rentgenowskiego firmy Jeol, rok produkcji 1995 ? Konserwacja aparatu. ? Wymiana zużytych elementów. Zadanie nr 5 Przegląd serwisowy - marzec 2017 r. Mikroskop stereoskopowy Leica MZ 6 - 1 szt., rok produkcji 2000 ? Czyszczenie układu optycznego i konserwacja. Przegląd serwisowy - marzec 2017 r. Mikroskop stereoskopowy Leica MZ 7,5 - 5 szt., rok produkcji 2000, 2007 ? Czyszczenie układu optycznego i konserwacja. Przegląd serwisowy - marzec 2017 r. Mikroskop stereoskopowy MST 131 - 4 szt., firmy PZO Warszawa, rok produkcji 1976, 1993 ? Czyszczenie układu optycznego i konserwacja. Zadanie nr 6 Przegląd serwisowy - marzec 2017 r. Mikroskop stereoskopowy Nikon SMZ 800 - 1szt., rok produkcji 2001 ? Czyszczenie układu optycznego i konserwacja. Zadanie nr 7 Przegląd serwisowy - marzec 2017 r. Mikroskop AXIOSTAR z wyposażeniem + łącznik Coolpix 9XX MG - 1szt., firmy Zeiss, rok produkcji 2001 ? Czyszczenie układu optycznego i konserwacja. Zadanie nr 8 Przegląd serwisowy - marzec 2017 r. Mikroskop stereoskopowy MOTIC - 2 szt., rok produkcji 2000 ? Czyszczenie układu optycznego i konserwacja. Zadanie nr 9 Przegląd serwisowy - marzec 2017 r. Zestaw makroskopów porównawczych LEICA FSC z systemem dokumentacyjnym - 1szt., rok produkcji 2003 ? Czyszczenie układu optycznego i konserwacja. Zadanie nr 10 Przegląd serwisowy - lipiec 2017 r. Pompa próżniowa model RV3 kod nr A65201-903 do chromatografu gazowego ze spektrometrem masowym GCMS QP5050 - 1szt., firmy Edwards, rok produkcji 2004 ? Konserwacja aparatu. ? Wymiana zużytych elementów. Przegląd serwisowy - lipiec 2017 r. Pompa próżniowa model RV3 kod nr A65201-903 do chromatografu gazowego z detektorem masowym CLARUS 680 SQ8 - 1szt., firmy Edwards, rok produkcji 2011 ? Konserwacja aparatu. ? Wymiana zużytych elementów. Zadanie nr 11 Przegląd serwisowy - kwiecień 2017 r. TC 9700 S.T.3.1.-TERMOCYKLER firmy Applied Biosystems, rok produkcji 2003 ? Przegląd serwisowy i walidacja. Zadanie nr 12 Przegląd serwisowy - kwiecień 2017 r. Thermocycler 96 firmy Whatman Biometra, rok produkcji 1999 ? Przegląd serwisowy i walidacja. Zadanie nr 13 Przegląd serwisowy - kwiecień 2017 r. Urządzenie do ilościowego oznaczenia DNA Real Time HID 7500 firmy Applied Biosystems, rok produkcji 2010 ? Przegląd serwisowy. ? Potwierdzenie sprawności urządzenia. Zadanie nr 14 Przegląd serwisowy - marzec 2017 r. Sekwenator do badania DNA ludzkiego AB 3500 Genetic Analyzer HID z wyposażeniem firmy Applied Biosystems, rok produkcji 2010 ? Przegląd serwisowy. ? Potwierdzenie sprawności urządzenia. Zadanie nr 15 Przegląd i konserwacja - listopad 2017 r. Zestawy do uzdatniania wody Millipore składające się z systemu Elix 5, zbiornika 60l, systemu Milli-Q Gradient - 2 zestawy, rok produkcji 2003 ? Przegląd serwisowy oraz weryfikacja parametrów produkowanej wody obejmująca: przegląd elementów elektrycznych, mechanicznych, hydraulicznych systemów oczyszczania wody; ? Sporządzenie kompletnego raportu dotyczącego funkcjonowania aparatury; ? Sprawdzenie parametrów wody na kolejnych etapach procesu oczyszczania; ? Sprawdzenie zewnętrznym skalibrowanym miernikiem wartości parametrów wyświetlanych przez system: przewodność/oporność, temperatura - sporządzenie raportu; ? Wymiana membran RO w systemach Elix; ? Wymiana lamp UV w obu zestawach ? Wymiana kompletu materiałów eksploatacyjnych. Zadanie nr 16 Przegląd serwisowy - październik 2017 r. Aparat do automatycznego przeprowadzania procesu izolacji DNA - QIACUBE firmy Syngen Biotech, rok produkcji 2011 ? Przegląd serwisowy. ? Potwierdzenie sprawności urządzenia. Zadanie nr 17 Przegląd serwisowy - kwiecień 2017 r. Suchy blok grzejny TB 942 - 1szt., firmy JW. Electronic, rok produkcji 1997 ? Przegląd serwisowy i walidacja. Przegląd serwisowy - kwiecień 2017 r. Suchy blok grzejny TB 941 - 1szt., firmy JW. Electronic, rok produkcji 1997 ? Przegląd serwisowy i walidacja. Zadanie nr 18 Przegląd serwisowy - lipiec 2017 r. Defibrylator C20-210 Saver One - 5 szt., firmy Saver One, rok produkcji 2014 ? Przegląd okresowy, ? Wpis do paszportu urządzenia. Zadanie nr 19 Przegląd serwisowy - wrzesień 2017 r. Ssak Accuvac - 1szt., firmy Medline/Weinmann, rok produkcji 2011 ? Przegląd okresowy, ? Wpis do paszportu urządzenia. Zadanie nr 20 Przegląd serwisowy - październik 2017 r. Respirator Drager OXYLOG 2000 plus - 1 szt. firmy Drager, rok produkcji 2012 ? Przegląd okresowy, ? Wpis do paszportu urządzenia. UWAGI OGÓLNE: 1. Przegląd urządzeń odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . 2. Koszt dojazdu do siedziby użytkownika - wliczony w cenę oferty. 3. W przypadku konieczności przesłania urządzenia do przeglądu i konserwacji do siedziby Wykonawcy koszt przesyłki (w obie strony) wraz z ubezpieczeniem ponosi Wykonawca. 4. Koszt wymienianych elementów zużytych oraz koszty transportu elementów niezbędnych do wykonania usługi należy wkalkulować w cenę usługi, gdyż Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat. 5. Materiały, części niezbędne do wykonania przeglądów i konserwacji zapewnia Wykonawca. Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu fabrycznie nowych materiałów, części. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres 12 miesięcy, licząc od daty realizacji usługi. 7. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji okaże się, że wystąpi konieczność wykonania napraw urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. 8. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie zgodnie z wpisem do raportu serwisowego. 9. Usługa przeglądu i konserwacji zostanie zrealizowana w terminie do 14 kalendarzowych dni od daty przesłania zlecenia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania raportów serwisowych zawierających spis wykonanych czynności oraz ewentualnych zaleceń. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50410000-2
Dodatkowe kody CPV:
50400000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15447.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 25196,57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8943.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10701,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do zadania 3 zostały złożone dokumenty, które nie stanowią oferty - dokumenty nie zostały podpisane. Dodatkowo dokumenty zostały przygotowane przez inny podmiot. Oferta złożona przez wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być podpisana. Jest to oświadczenie woli i jako takie powinno zostać podpisane przez osoby uprawnione do dokonania tej czynności w imieniu wykonawcy. Niepodpisana oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Zgodnie z regulacją art. 82 ust. 2 ustawy ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej albo, za zgodą zamawiającego, w postaci elektronicznej, opatrzoną bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Ponadto zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn.) dalej k.c., jeżeli zastrzeżono dla czynności prawnej formę pisemną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna wtedy, gdy przepisy przewidują rygor nieważności. Ważne jest, że dokument oferty może składać się z kilku kartek a wystarczającym jest złożenie podpisu na końcu dokumentu w taki sposób, aby wiadome było, kto podpisał dokument oraz że wolą osoby podpisującej ofertę było objęcie całości złożonego w niej świadczenia. Niepodpisanie treści oświadczenia woli powoduje - stosownie do art. 73 § 1 Kodeksu cywilnego w zw. z art. 82 Pzp - bezwzględną nieważność czynności prawnej, jaką jest złożenie oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ? W toku badania ofert ustalono, że Wykonawca STEM-SERVICE_SEM s.c., Konstanty Adamowski I S-ka, Serwis aparatury naukowej, Ul. Ks.J.Popiełuszki 17/52, 01-595 Warszawa prowadzi działalność gospodarczą wyłącznie w formie spółki cywilnej (wpis do CEIDG). Wspólnikiem w spółce cywilnej jest Wykonawca STEM-SERVICE-SEM, Tomasz Florczak Serwis aparatury naukowej, Ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 15c/56, 31-234 Kraków/ dodatkowy adres wykonywania działalności: ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 17 lok. 52, 01-595 Warszawa. ? Obydwaj Wykonawcy złożyli oświadczenia, że nie należą do grupy kapitałowej z innymi uczestnikami postepowania. W związku z powyższym wezwano Wykonawców do złożenia wyjaśnień (w tym złożenia dowodów)), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ? W wyznaczonym terminie Wykonawca STEM-SERVICE_SEM s.c., Konstanty Adamowski I S-ka, Serwis aparatury naukowej, Ul. Ks.J.Popiełuszki 17/52, 01-595 Warszawa nie złożył wyjaśnień. ? Wykonawca STEM-SERVICE-SEM, Tomasz Florczak Serwis aparatury naukowej, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 15c/56, 31-234 Kraków przysłał informację o treści: cyt:. "Moje oświadczenie o nie uczestniczeniu w grupie kapitałowej z innym uczestnikiem postępowania przetargowego wynikało z braku informacji, że Konstanty Adamowski - mój dawny wspólnik, obecnie emeryt, jest aktywny zawodowo, oraz jest uczestnikiem postepowania przetargowego ZP.2.2017". Tłumaczenia Wykonawcy STEM-SERVICE-SEM, Tomasz Florczak Serwis aparatury naukowej, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 15c/56, 31-234 Kraków trudno traktować jako wystarczające. Wykonawcy prowadzą działalność w formie spółki cywilnej, miejsce świadczenia usług jest w obydwu przypadkach takie samo. Wyjaśnienia, że Wykonawca nie wie, że wspólnik w spółce cywilnej nadal prowadzi działalność bo jest emerytem są mało wiarygodne. Komisja uznała, iż Wykonawcy podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp" Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów złożyli odrębne oferty, chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia". Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp: "Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą". Unieważniono postępowanie w zakresie zad. nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3252.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 720 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT325.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT325.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT650.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 120 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4065.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 120 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6504.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5904 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT569.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1188,18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". Do zadania nie została złożona żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9756.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6935,35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13008.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8220.39 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20325.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12300 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". Do zadania nie została złożona żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". Do zadania nie została złożona żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1422.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1230 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT406.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 246 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 20 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3252.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 369 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.