eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomOchrona osób i mienia w obiekcie, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu i systemu przeciwpożarowego w Drugim Urzędzie Skarbowym w Radomiu przy ul. Toruńskiej 3. Nr sprawy1425/011/251/2/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Radom: Ochrona osób i mienia w obiekcie, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu i systemu przeciwpożarowego w Drugim Urzędzie Skarbowym w Radomiu przy ul. Toruńskiej 3. Nr sprawy: 1425/011/251/2/08
Numer ogłoszenia: 62018 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu, ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3603061, fax 048 3318448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.izba-skarbowa.waw.pl/usradom2

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiekcie, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu i systemu przeciwpożarowego w Drugim Urzędzie Skarbowym w Radomiu przy ul. Toruńskiej 3. Nr sprawy: 1425/011/251/2/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: A.Ochrona osób i mienia w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu. kod CPV-74610000-8 Usługi ochroniarskie 1.Ochrona osób i mienia Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu w granicach zadań i uprawnień określonych w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r Nr 145 poz. 1221), polegająca na fizycznej ochronie życia i zdrowia pracowników i petentów Urzędu oraz wszelkiego mienia stanowiącego własność bądź znajdującego się na terenie jego siedziby przed: 1)kradzieżą bądź włamaniem, 2)aktem terrorystycznym, 3)napadem rabunkowym, 4)wandalizmem i chuligaństwem, 5)awariami i wypadkami np. pożar, zalanie itp., 6)innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w Urzędzie. B.Konwojowanie wartości pieniężnych C.Monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu przeciwpożarowego. kod CPV - 74611000-5 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysiące). Informacje dotyczące wadium zawarte są w części XI SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: a)posiadać doświadczenie, wyrażające się tym, że jako główny Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy -w tym okresie, uczestniczył w co najmniej trzech przedsięwzięciach podobnych do niniejszego zamówienia, tzn. świadczył usługi ochrony obiektu, którego część administracyjno-biurowa ma powierzchnię powyżej 3000m², (zlokalizowanego pod jednym adresem). b)wszyscy pracownicy ochrony oddelegowani do realizacji zamówienia muszą posiadać co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, z wyłączeniem pracowników sprawujących funkcje nadzoru i dowodzenia, którzy powinni posiadać licencję II stopnia; c)co najmniej jeden pracownik sprawujący funkcję nadzoru i dowodzenia powinien posiadać poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli ZASTRZEŻONE zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych. d)wszyscy pracownicy ochrony oddelegowani do realizacji zamówienia muszą by zatrudnieni w ramach stosunku pracy. e)Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 1.000.000zł i będzie kontynuować posiadane ubezpieczenie w okresie realizacji zamówienia. f)Wykonawca posiada ubezpieczenie na konwojowane wartości pieniężne na kwotę minimum 500.000zł i będzie kontynuować posiadane ubezpieczenie w okresie realizacji zamówienia. g)Wykonawca musi posiadać pozwolenie na broń obiektową wydane przez właściwego Komendanta Policji. 3. Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia) czy Wykonawcy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w części VIII SIWZ. 4. Przy ocenie spełnienia warunków udziału o których mowa w pkt. 2 przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis niezbędnych dokumentów jakie nalezy dołączyc do oferty zawarty jest w części VIII SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izba-skarbowa.waw.pl/usradom2

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radom, ul. Toruńska 3 pokój 4-5 oraz na stronie internetowej Zamawiajacego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Radom, ul. Toruńska 3, Sekretariat - pokój 116.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.