eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoPrzetarg nieograniczony na dostawę materiałów piśmienno - biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ploterów i faxów oddziału gospodarczego Jednostki Wojskowej 3477 w Lesznie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Leszno: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów piśmienno - biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ploterów i faxów oddziału gospodarczego Jednostki Wojskowej 3477 w Lesznie.
Numer ogłoszenia: 62019 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3477, ul. Racławicka 1, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5257500, fax 0655257905.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów piśmienno - biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ploterów i faxów oddziału gospodarczego Jednostki Wojskowej 3477 w Lesznie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Zadanie nr 1, materiały piśmienno - biurowe (CPV- 171, 173, 211, 212, 221, 228, 229, 246, 252, 284, 285, 286, 301, 302, 361, 368) tj., min. długopisy, ołówki, segregatory, teczki, papier ksero, papier komputerowy, koperty,papier do ploterów, zeszyty, folie itp. standardowe skcesoria biurowe. Zadanie nr 2, materiały eksploatacyjne do drukarek, tonerów i faksów (CPV - 301) min. tonery do kserokopiarek, tonery do drukarek, tonery do faxów, głowice do drukarek, cartridge, tuszniki,wkłady atramentowe do drukarek posiadanych przez Zamawiajacego. itp. Szczegółowy wykaz asorymentu i ilości na jakie Zamawiający posiada zapotrzebowanie zawarte jest w SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.53.00 - Papier do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.20 - Papier do pisania Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 22.81.60.00 - Notesy Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.60.00 - Bloki papierowe Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 25.24.24.00 - Folia samoprzylepna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.40.00 - Folia Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.27.13 - 30.19.27.13 Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają: 1. Warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19, poz 177 z póżn. zm.) tj.: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych), Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formuła (spełnia), (nie spełnia). Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do ofert: Formularz ofertowy wraz z Kosztorysem ofertowym. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą z pośród ofert, które nie podlegających odrzuceniu. Oferty będą oceniane w następujący sposób: Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną cenę brutto w PLN liczoną dla ilości maksymalnej podanych w kolumnie nr 5 w Kosztorysie ofertowym. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: - cena brutto - (cena obliczana dla każdego zadania oddzielnie) - -waga 100% (liczona dla ilości max.) Ocena ofert dla każdego zadania częściowego odbędzie się w następujący sposób: Oferta z ceną najniższą otrzyma 100 punktów, które będą mnożone przez wagę 1,0. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się w następujący sposób: Ilość punktów tj. najniższa cena brutto w proponowanych ofertach X100 X1,0 przez cenę brutto oferty badanej. Liczona do dwóch miejsc po przecinku . Oferta, która uzyska najwyższą punktacje zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu są zobowiązani dostarczyć również poniższe dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) W przypadku zaoferowania przez Wykonawców produktów równoważnych są oni zobowiązani również do przedstawienia w ofercie oświadczeń producenta dotyczących jakości, wydajności oferowanych produktów oraz deklaracje zgodności producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela produktów równoważnych z produktami oryginalnymi. Dokumenty te muszą potwierdzać równoważność proponowanych zamienników z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. (Podstawa art. 30 ust.5 Ustawy Prawo zamówień publicznych). Formularz ofertowy wraz z Kosztorysem ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisany(e) projekt(y) umowy stanowiące część II SIWZ. - Dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej ma zastosowanie §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. nr 87, poz. 605). - W przypadku składania jednej oferty przez kilku Wykonawców (przedsiębiorców) każdy ze wspólników musi złożyć dokumentu wymienione w pkt. 1, 2 i 3. - Dokumenty, oświadczenia należy złożyć w formie pisemnej (oryginał lub kserokopia). Kopia dokumentu (każda strona zawierająca informacje) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące firmę. Uznaje się, ze pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia z zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. - Wszystkie dokumenty, oświadczenia, załączniki muszą być czytelne. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumacza przysięgłego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3477 64-100 Leszno ul. Racławicka 1 Godziny urzędowania: poniedziałek - czwartek: od 7.00 do 15.30, piątek: 7.00 - 13.00.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3477 Ul. Racławicka 1 64-100 Leszno Budynek nr 2 , Kancelaria Jawna Kancelaria Jawna czynna jest w Pon. - Czw. w godz. 8.00 - 15.30 w Pt. 8.00 - 13.00.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów piśmienno - biurowych dla Oddziału Gospodarczego Jednostki Wojskowej 3477 w Lesznie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: materiały piśmienno - biurowe: tzn. m. in. długopisy, ołówki, segregatory, teczki, papier ksero, papier komputerowy, koperty, papier do ploterów, zeszyty, folie itp. standardowe akcesoria biurowe. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.46.00-1, 21.20.00.00-5, 25.24.71.00-5, 21.23.23.00-1, 22.81.50.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ploterów i faksów dla Oddziału Gospodarczego Jednostki Wojskowej w Lesznie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek, ploterów i faksów (CPV- 301) tzn. m.in. tonery do kserokopiarek i drukarek, głowice drukujace, cartridge, tuszniki, wkłady atramentowe, głowice do drukarek. Szczegółwy wykaz zamówienia oraz ilości na jakie Zamawiający sklada zapotrzebowanie zamieszczony zostal w SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.10.00-4, 30.19.27.13-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.