Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Biłgoraj: SP ZOZ.X.2110/12/2008
Numer ogłoszenia: 62049 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Biłgoraju, ul. Dr Pojaska 5, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6882200, fax 084 6862882.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bilgoraj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SP ZOZ.X.2110/12/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż wraz z dostawą materiałów opatrunkowych z możliwością podziału zamówienia na IV pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, akceptują warunki wzoru umowy, zapewniają minimum 6 miesięczne utrzymanie cen z oferty, wykonawca dołączy do oferty ksero dokumentów potwierdzających , że oferowane materiały posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującą ustawą i aktualnymi przepisami, 1) deklaracja zgodności CE jeżeli dotyczy, 2) zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych jeżeli dotyczy, wykonawca dołączy do oferty ulotki w języku polskim w pakiecie Nr I, II,III i IV. numer katalogowy wpisany w formularzu ofertowym musi być zgodny z numerem w dołączonej ulotce. w pakiecie Nr IV pieluchomajtki dla dzieci muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny, w pakiecie Nr III kompresy mają być z podwijanymi brzegami (typ składania ES), w pakiecie Nr I folie mają być antyrefleksyjne. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań stawianych wykonawcom przez przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów, (spełnia /nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informacja o Wykonawcy (adres, tel/fax, nr konta, e-mail. ) 2) Wypełniony formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz. 3) Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy, 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. czytelne ksero dokumentów potwierdzających , że oferowane materiały posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującą ustawą i aktualnymi przepisami, 1) deklaracja zgodności CE jeżeli dotyczy, 2) zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych jeżeli dotyczy, wykonawca dołączy do oferty ulotki w języku polskim w pakiecie Nr I , II, III i IV.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. stałość ceny - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bilgoraj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Biłgoraju ul. Dr. Pojaska 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:30, miejsce: sekretariat SP ZOZ w Biłgoraju ul. Dr. Pojaska 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: folie bakteriologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycji 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały opatrunkowe- sterylne opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycji 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. stałość ceny - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycji 61.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. stałość ceny - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycji 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Rozbudowa drogi gminnej od km 0+841,90 do km 1+461,03 - ul. Parkowa, budowa dr. od km 0+003,50 do km 0+340,67 - ul. Makowa, bud. drogi gminnej od km 0+003,50 do km 0+316,50 - ul. Wiśniowa w Biłgoraju
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2921L w zakresie budowy drogi dla pieszych w miejscowości Wolaniny
- remonty cząstkowe ulic i dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego.
- Wykonanie robót budowlano-montażowych zadania inwestycyjnego: "Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju".
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa opatrunków
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa opatrunków, przylepców, opatrunków specjalistycznych, pieluchomajtek, antyseptyków skórnych oraz pianki pielęgnacyjno - myjącej na potrzeby SZGiChP w Koszalinie
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.