Ogłoszenie z dnia 2006-12-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Otwock:świadczenie usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych i gospodarczych - ok. 150 podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku, w miejscu ich zamieszkania, w 2007 roku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Pomocy Społecznej w Otwocku, do kontaktów: Wiesława Ejsmont tel. 022 7793632, Jacek Klimkowski tel. 022 7792001 w. 107, ul. Sosnowa 4, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7793632, fax +48 22 7793692, e-mail: ops_otwock@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:świadczenie usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych i gospodarczych - ok. 150 podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku, w miejscu ich zamieszkania, w 2007 roku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 25. Główne miejsce świadczenia usług: Otwock. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych i gospodarczych - ok. 150 podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku, w miejscu ich zamieszkania, w 2007 roku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Usługi świadczone będą dla około 150 podopiecznych w wymiarze: 1) ok. 33.600 godzin usług pielęgnacyjnych, w tym ok. 3.000 godzin usług pielęgnacyjnych w niedziele i święta, 2) ok. 61.200 godzin usług gospodarczych, w tym ok. 2.500 godzin usług gospodarczych w niedziele oraz święta. (w okresie obowiązywania umowy) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponować potencjałem kadrowym umożliwiającym skierowanie do wykonywania przedmiotowego zamówienia: - dwunastu osób posiadających kwalifikacje pielęgniarskie, - jednej osoby pełniącej funkcję kierownika biura mającej minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu usługami w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, - jednej osoby ds. terenowych zajmującej się kontrolą pracy pracowników świadczących usługi. - osób do świadczenia usług gospodarczych, posiadających przeszkolenie warsztatowe oraz teoretyczne kształcące umiejętności pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi - w ilości zapewniającej prawidłową realizację zamówienia. b) zrealizować w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 200.000 godzin usług gospodarczych oraz co najmniej 40.000 godzin usług pielęgnacyjnych. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 30.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30.000,00 PLN. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 PLN 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o dostarczone dokumenty wg. formuły: "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożona polisa lub inny dokument, opiewające na kwotę co najmniej 100.000,00 PLN przynajmniej dla jednego z Wykonawców), 7) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, 8) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług zostały wykonane należycie, 9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, 10) dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji pielęgniarskich przez osoby wskazane do realizacji zamówienia w zakresie usług pielęgnacyjnych, (np.: stosowne dyplomy, świadectwa lub zaświadczenia), 11) oświadczenie (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub wykonawcy łącznie) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty stosownie do postanowień par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otwock.pl/bip. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego lub pobrać ze strony internetowej http://www.otwock.pl/bip. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego, Otwock ul. Sosnowa 4 pok. 13 (Sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.12.2006.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- "Odnowienie subskrypcji licencji SOLIDWORKS z utrzymaniem wsparcia technicznego na okres 36 miesięcy".
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Otwocku z podziałem na 4 zadania
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Dostawa i montaż regałów archiwalnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu chłodzenia oraz dystrybucji wody dla urządzeń uruchamianych w laboratorium w ramach projektu Wektor
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Paczków w okresie styczeń-grudzień 2025 roku
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Siemiatycze w 2025roku
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.