Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Nowy Sącz: PCFE.272.24.2015 Przygotowanie i organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki
Numer ogłoszenia: 62077 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.24.2015 Przygotowanie i organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i organizacja dziesięciu spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 10 części (Pakietów): 1) Pakiet 1: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Mogilnie a) Miejsce: Plac przy Domu Kultury w Mogilnie b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 19:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, nagłośnienie, scenę, projektor, ekran projekcyjny, namiot, stoliki i krzesła, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 2) Pakiet 2: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Paszynie a) Miejsce: Plac obok sali gimnastycznej w Paszynie b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stoły, ławki, nagłośnienie, pojemniki na śmieci, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 3) Pakiet 3: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Kamionce Wielkiej a) Miejsce: Kamionka Wielka - Czarna Kępica b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stół, krzesła, projektor oraz ekran projekcyjny, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 4) Pakiet 4: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Grybowie a) Miejsce: Park Miejski w Grybowie, 33-330 Grybów, b) Termin realizacji: 30 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 22:00, c) Planowana liczba uczestników: 200 osób, d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, stoły/krzesła i/lub ławy/ławki nagłośnienie i oświetlenie, dostęp do bezpłatnych toalet, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 5) Pakiet 5: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Rytrze a) Miejsce: Plac przy Szkole Podstawowej w Rytrze b) Termin realizacji: 30 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 6) Pakiet 6: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Piwnicznej-Zdroju a) Miejsce: Amfiteatr w Piwnicznej - Zdroju lub w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych sala widowiskowa w MGOK w Piwnicznej - Zdroju b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 7) Pakiet 7: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Chełmcu a) Miejsce: Rolkowisko i Orlik w Chełmcu, b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 19:00, c) Planowana liczba uczestników: 200 osób, d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stoliki i ławki, nagłośnienie, pojemniki na śmieci, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 8) Pakiet 8: Spotkanie informacyjno-promocyjne we Frycowej a) Miejsce: Plac przy szkole podstawowej we Frycowej b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 9) Pakiet 9: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Korzennej a) Miejsce: Sala gimnastyczna w Korzennej b) Termin realizacji: 13 czerwca 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zapewni catering, napoje, stoliki, krzesła, scenę, nagłośnienie, ekran i projektor, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 10) Pakiet 10: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Starym Sączu a) Miejsce: Rynek w Starym Sączu b) Termin realizacji: 14 czerwca 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zapewni catering, napoje, ławki i stoły, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług, jeżeli wykonawca tymi dokumentami dysponuje, w celu uzyskania dodatkowych punktów w innych niż cena kryteriach oceny ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia zdarzeń losowych (siła wyższa, w tym m.in.: kataklizmy, klęska żywiołowa, nagłe wypadki lokalne lub międzynarodowe paraliżujące życie kraju lub regionu, w którym ma się odbywać impreza, decyzje władz administracji państwowej uniemożliwiające odbycie planowanej imprezy), którym nie można było przy zachowaniu należytej staranności zapobiec, Zamawiający i Wykonawca wspólnie ustalą inny, dogodny termin realizacji Imprezy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Grzegorz Poręba, pokój nr 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja Dziennik Podawczy (pokój nr 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Mogilnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Plac przy Domu Kultury w Mogilnie b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 19:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, nagłośnienie, scenę, projektor, ekran projekcyjny, namiot, stoliki i krzesła, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Paszynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Plac obok sali gimnastycznej w Paszynie b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stoły, ławki, nagłośnienie, pojemniki na śmieci, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Kamionce Wielkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Kamionka Wielka - Czarna Kępica b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stół, krzesła, projektor oraz ekran projekcyjny, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Grybowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Park Miejski w Grybowie, 33-330 Grybów, b) Termin realizacji: 30 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 22:00, c) Planowana liczba uczestników: 200 osób, d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, stoły/krzesła i/lub ławy/ławki nagłośnienie i oświetlenie, dostęp do bezpłatnych toalet, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Rytrze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Plac przy Szkole Podstawowej w Rytrze b) Termin realizacji: 30 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Piwnicznej-Zdroju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Amfiteatr w Piwnicznej - Zdroju lub w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych sala widowiskowa w MGOK w Piwnicznej - Zdroju b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Chełmcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Rolkowisko i Orlik w Chełmcu, b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 19:00, c) Planowana liczba uczestników: 200 osób, d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stoliki i ławki, nagłośnienie, pojemniki na śmieci, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8: Spotkanie informacyjno-promocyjne we Frycowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Plac przy szkole podstawowej we Frycowej b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Korzennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Sala gimnastyczna w Korzennej b) Termin realizacji: 13 czerwca 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zapewni catering, napoje, stoliki, krzesła, scenę, nagłośnienie, ekran i projektor, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Starym Sączu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Miejsce: Rynek w Starym Sączu b) Termin realizacji: 14 czerwca 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zapewni catering, napoje, ławki i stoły, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.21.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. II, IV
- Dostawa foteli biurowych do Sądu Rejonowego w Nowym Sączu
- BZP. 271.105.2024 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
- "Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w ośrodku narciarskim/stacji narciarskiej w celu realizacji zajęć : Sporty śnieżne - narciarstwo obóz szkoleniowy 8 dni prowadzony przez WKFIB ANS NS."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.