Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-19
Wędrzyn: Wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW.5701 w miejscowości Wędrzyn
Numer ogłoszenia: 62078 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW.5701 w miejscowości Wędrzyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych w ilości 7 szt. w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW.5701 w miejscowości Wędrzyn, zgodnie z pkt. 2 i 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie lokalizacje w Wędrzynie tj. Obozowisko nr 1 oraz Obozowisko nr 4 2.Lokalizacja: Wędrzyn - Obozowisko nr 1 Przedmiotem usługi jest wynajem kontenerów sanitarnych wyposażonych w prysznice w ilości 5 kabin i umywalki w ilości 5 szt. zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewaczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie, parametry zasilania kontenera max. 400V, 32A. 2.2. Okres wynajmu : od 14.04.2015r. do 17.06.2015r. 2.3. Ilość kontenerów : - 5 sztuk. 2.4. Zasilanie w wodę : Wykonawca wyposaży kontenery w zbiorniki na wodę do zasilania kontenerów. Dostawy wody niezbędnej do funkcjonowania kontenerów wykonawca zabezpiecza swoim sprzętem w sposób i w ilości gwarantującej nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Pobór wody nieodpłatnie z punktu wskazanego przez zamawiającego w odległości do 1,5 km od miejsca ustawienia kontenerów. 2.5. Odbiór ścieków : Wykonawca wyposaży kontenery w zbiorniki na nieczystości płynne gwarantujące nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Opróżnianie zbiorników, koszt wywozu nieczystości i ich utylizacja należy do wykonawcy. Oczyszczalnia ścieków znajduje się w m. Wędrzyn (gmina Sulęcin) w odległości ok. 4 km. od miejsca ustawienia kontenerów. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie przez wykonawcę podwykonawcy posiadającego stosowne zezwolenia do opróżniania zbiorników z nieczystościami. 2.6. Zasilanie w energię elektryczną : Zasilane kontenerów Wykonawca zabezpiecza w swoim zakresie w sposób gwarantujący nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Podłączenie i kable zasilające kontenery zabezpiecza Wykonawca. Zamawiający nie udostępni przyłącza energii elektrycznej. 2.7.Kontenery powinny sprawne, być wyposażone w instalację elektryczną hermetyczną wyposażoną wyłączniki różnicowoprądowe i posiadać aktualne badania szybkiego samoczynnego wyłączania zasilania urządzeń elektroenergetycznych oraz rezystancji izolacji. 2.8.Dostarczone kontenery muszą być sprawne technicznie, czyste i posiadać estetyczny wygląd wewnątrz i na zewnątrz. 2.9. W cenie wynajmu kontenerów winny być zawarte koszty : 2.9.1. Dostarczenia kontenerów do m. Wędrzyn w miejsce ich eksploatacji i odbiór po zakończeniu wynajmu. 2.9.2. Rozładunku i ustawienia w miejscu wskazanym oraz załadunek po zakończeniu wynajmu. 2.9.3. Podłączenia kontenerów przez personel wykonawcy do źródeł energii elektrycznej, zbiornika wody, zbiornika na nieczystości i rozłączenie po zakończeniu wynajmu. 2.9.4. Personel serwisowy do obsługi kontenerów i urządzeń towarzyszących, w tym sprzątanie kontenerów 4 razy w ciągu doby, wg grafiku ustalonego z bezpośrednim użytkownikiem. 3. Lokalizacja: Wędrzyn - Obozowisko nr 4 Przedmiotem usługi jest wynajem kontenerów sanitarnych wyposażonych w prysznice w ilości 5 kabin i umywalki w ilości 5 szt. zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie, parametry zasilania kontenera max. 400V, 32A. 3.1. Okres wynajmu : od 13.05.2015r. do 17.06.2015r. 3.3. Ilość kontenerów : - 2 sztuki. 3.4. Zasilanie w wodę : Pobór wody z punktu (hydrantu) wskazanego przez zamawiającego w miejscu ustawienia kontenerów. Osprzęt (przewody zasilające, kształtki, złączki itp.) i podłączenie zabezpiecza wykonawca. Woda udostępniona będzie przez zamawiającego nieodpłatnie. 3.5.Odbiór ścieków: Wykonawca podłączy kontenery do istniejącej sieci kanalizacyjnej zamawiającego za pośrednictwem studzienki kanalizacyjnej w miejscu ustawienia kontenerów. Osprzęt (rury, kształtki, złączki itp.) i podłączenie zabezpiecza wykonawca. Zrzut ścieków z kontenerów odbywać się będzie nieodpłatnie. 3.6. Zasilanie w energię elektryczną : Zasilane kontenerów Wykonawca zabezpiecza w swoim zakresie w sposób gwarantujący nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Podłączenie i kable zasilające kontenery zabezpiecza Wykonawca. Zamawiający nie udostępni przyłącza energii elektrycznej. 3.7.Kontenery powinny sprawne, być wyposażone w instalację elektryczną hermetyczną wyposażoną wyłączniki różnicowoprądowe i posiadać aktualne badania szybkiego samoczynnego wyłączania zasilania urządzeń elektroenergetycznych oraz rezystancji izolacji. 3.8. Dostarczone kontenery muszą być sprawne technicznie, czyste i posiadać estetyczny wygląd wewnątrz i na zewnątrz. 3.9. W cenie wynajmu kontenerów winny być zawarte koszty : 3.9.1. Dostarczenia kontenerów do m. Wędrzyn w miejsce ich eksploatacji i odbiór po zakończeniu wynajmu. 3.9.2.Rozładunku i ustawienia w miejscu wskazanym oraz załadunek po zakończeniu wynajmu. 3.9.3.Podłączeniu kontenerów przez personel wykonawcy do źródeł energii elektrycznej, zimnej wody i kanalizacji oraz odłączenie po zakończeniu wynajmu. 3.9.4. Personel serwisowy do obsługi kontenerów i urządzeń towarzyszących, w tym sprzątanie kontenerów 4 raz w ciągu doby, wg grafiku ustalonego z bezpośrednim użytkownikiem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: w niniejszym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) kopię zezwolenia na świadczenie usług w zakresie transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Sulęcin
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - posiadanie certyfikatu ISO 9001 - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa JW 5701; 69-211 Wędrzyn bud. nr 3 pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa JW 5701; 69-211 Wędrzyn bud. nr 3 Kancelaria Jawna pokój nr 211.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w Stargardzie
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.