Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2019-11-13
Og³oszenie nr 621053-N-2019 z dnia 2019-11-13 r.
Komunikacja Miejska - P³ock sp. z o.o.: P³ocka Karta Mieszkañca - II postêpowanie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunikacja Miejska - P³ock sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
61040391200000, ul.
ul. Przemys³owa
17
,
09-400
P³ock, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
(024) 3675167, , e-mail
sekretariat@kmplock.eu , , faks
243675114.
Adres strony internetowej (URL): www.kmplock.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Zamawiaj±cy udzielaj±cy zamówieñ sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.kmplock.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.kmplock.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
09-400 P³ock, ul. Prezmys³owa 17
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
P³ocka Karta Mieszkañca - II postêpowanie
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Tak
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem Umowy jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi prac analitycznych, wdro¿enia, uruchomienia, utrzymania, asysty technicznej, rozwoju oraz bie¿±cej konserwacji Systemu z uwzglêdnieniem szczególnych potrzeb Zamawiaj±cego okre¶lonych w niniejszym Za³±czniku. Wdro¿enia us³ugi karty mieszkañca bêdzie umo¿liwia³o mieszkañcom skorzystanie z us³ug i atrakcji oferowanych poprzez Gminê Miasto P³ock i inne podmioty w postaci rabatów, ulg, premii, które zaoferuje program mieszkañca (np. kulturalne, sportowe, komunikacyjne, rekreacyjne) oraz z profitów u partnerów handlowych. Program ma wspieraæ równie¿ podmioty miejskie w stworzeniu wspólnego kana³u sprzeda¿y wybranych us³ug oraz komunikacji. W dalszym etapie rozwoju, program bêdzie wspó³pracowa³ z podmiotami handlowymi w celu pobudzenia lokalnej przedsiêbiorczo¶ci, idei konsumenckiego patriotyzmu lokalnego oraz pobudzania szeroko rozumianych inicjatyw spo³ecznych integruj±ce spo³eczeñstwo p³ockie. Program równie¿ zak³ada wspó³pracê z obecnie dzia³aj±cymi programami spo³ecznymi (Karta Seniora i P³ocka Karta Familijna 3+), które bêd± dostêpne jako pakiety dodatkowe programu P³ockiej Karty Mieszkañca.
II.5) G³ówny kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 66 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Umowa zostanie zawarta na okres 66 miesiêcy (w tym 60 miesiêcy us³ug serwisowej). Jednocze¶nie szczegó³owy zakres obowi±zków Wykonawcy oraz terminy ich wykonania zosta³y wskazane we Wzorze Umowy - Za³±cznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunków: wykonali minimum 1 us³ugê polegaj±c± na wdro¿eniu minimum jednego rozwi±zania w mie¶cie licz±cym co najmniej 60.000 mieszkañców w zakresie obs³ugi karty mieszkañca, obejmuj±cej aplikacjê mobiln±, fizyczn± kartê oraz minimum 30 partnerów rabatowych jednocze¶nie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykaz g³ównych us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, potwierdzaj±cy posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania, z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e us³ugi te zasta³y nale¿ycie wykonane - z wykorzystaniem Za³±cznika nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - Za³±cznik nr 2 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i których opis sposobu oceny spe³niania dokonany zosta³ w Rozdz. 8. niniejszej SIWZ, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1.1. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - Za³±cznik nr 2 do SIWZ; 1.2. Informacja w zwi±zku z poleganiem na zasobach innych podmiotów z wykorzystaniem wzoru - Za³±cznik nr 3 do SIWZ; 1.3. Wykaz g³ównych us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, potwierdzaj±cy posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania, z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e us³ugi te zasta³y nale¿ycie wykonane - z wykorzystaniem Za³±cznika nr 5 do SIWZ. 1.4. W przypadku korzystania z zasobów (potencja³u) innych podmiotów - pisemne zobowi±zanie tych podmiotów lub inny dokument wykazuj±cy i potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest uprawniony do korzystania i/lub bêdzie korzystaæ z zasobów tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia, stanowi±cego przedmiot postêpowania. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 2.1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia - z wykorzystaniem wzoru Za³±cznik nr 4. 2.2. O¶wiadczenie dotycz±ce podanych informacji z wykorzystaniem wzoru Za³±cznik nr 6. 3. Dokumenty nale¿y sk³adaæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, kopie dokumentów dotycz±ce odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu s± potwierdzane za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê lub podmiot. 4. Pozosta³e wymagane dokumenty jako za³±czniki do oferty. 4.1 Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru Za³±cznik nr 1 4.2 Dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest obowi±zany, zgodnie z art. 45 ust. 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, do wniesienia wadium. 2.Wadium ustala siê w wysoko¶ci 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych). 3.Wadium mo¿e byæ wnoszone w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.. 4.Termin przeznaczony na wniesienie wadium up³ywa wraz z up³ywem terminu wyznaczonego do z³o¿enia ofert. 5.Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto: Bank PEKAO S.A I oddzia³ P³ock 17124031741111000028910750 z dopiskiem :"wadium - P³ocka Karta Mieszkañca". 6. Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium. 7. Wniesienie wadium jest warunkiem przyst±pienia do przetargu. Wykonawca, który nie wniós³ wymaganego wadium w podanym przez zamawiaj±cego terminie zostanie wykluczony z postêpowania. 8.Zwrot wadium/ ewentualne jego zatrzymanie nast±pi z zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
liczba u¿ytkowników | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty za wyj±tkiem ni¿ej wymienionego zakresu i warunków dokonania takiej zmiany, a tak¿e w sytuacjach opisanych wyra¼nie w tre¶ci Umowy i w tre¶ci art. 144 Prawa zamówieñ publicznych. Strony postanawiaj±, i¿ w przypadku zaistnienia konieczno¶ci zmian w tre¶ci Umowy s± one dopuszczalne jedynie za obopóln± zgod± pod warunkiem, ¿e zmieniona tre¶æ Umowy bêdzie zasadniczo zgodna z celem i zasadami realizacji Umowy. Strony zobowi±zuj± siê do podjêcia i prowadzenia rokowañ w zakresie wprowadzania zmian do Umowy z uwzglêdnieniem dobrych obyczajów i poszanowania s³usznych interesów drugiej Strony 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ Umowy w nastêpuj±cym zakresie: 1) terminów realizacji Umowy o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1) i 2) Umowy, przypadku gdy zmiana terminu wynikaæ bêdzie z: a) powodu wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy i/lub od Zamawiaj±cego; b) powodu wyst±pienia Si³y Wy¿szej; c) powodu dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron. 2) sposobu wykonywania przedmiotu Umowy, je¿eli zmiana spowodowana bêdzie okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu Umowy, tj. warunki faktyczne lub prawne w obrêbie P³ockiej Kart Mieszkañca wp³yn± na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu Umowy. 3) zmiany warunków p³atno¶ci na korzy¶æ Zamawiaj±cego. 4) zaistnienia okoliczno¶ci prawnych, ekonomicznych lub technicznych skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania Umowy zgodnie z jej pierwotnymi postanowieniami - w takim przypadku Strony powinny ustaliæ nowy sposób wykonania Umowy oddaj±cy w maksymalny mo¿liwy sposób pierwotny cel zmienianego postanowienia umownego oraz o odpowiedni nowy termin wykonania Umowy. 5) zmiany wysoko¶ci Wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, poprzez jego podwy¿szenie lub zmniejszenie, w przypadku zmiany: a) obowi±zuj±cej stawki VAT. b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. - zmiany okre¶lone powy¿ej polegaj±ce na podwy¿szeniu Wynagrodzenia s± dopuszczalne, o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e bêd± one bezpo¶rednio wp³ywaæ na koszty realizacji przedmiotu Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowi±zek z³o¿yæ do Zamawiaj±cego pisemny wniosek, w którym musi wykazaæ rzeczywisty wp³yw zmiany na zwiêkszenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiaj±c w tym zakresie szczegó³owe wyliczenia i zale¿no¶ci miêdzy zmianami a wzrostem kosztów realizacji Umowy. 6) zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej podwykonawcom, zmiany podwykonawców przewidzianych do realizacji Umowy lub dopuszczenia do realizacji Umowy podwykonawców nie zg³oszonych na etapie z³o¿enia Oferty, o ile podmioty te bêd± w ocenie Zamawiaj±cego dawa³y rêkojmiê prawid³owego wykonania powierzonego zadania. Zmiany postanowieñ umownych zakwalifikowane przez Strony jako nieistotne, mog± byæ wprowadzone do Umowy w ka¿dym czasie. 3. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cej zmianê Umowy w zakresie okre¶lonym powy¿ej, Strony zobowi±zuj± siê do niezw³ocznego zorganizowania spotkania roboczego w tej kwestii. 4. Wszelkie zmiany lub uzupe³nienia Umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzêtem
- Bie¿±ca konserwacja pomieszczeñ dla zatrzymanych w budynku S±du Okrêgowego w P³ocku
- Wykonanie 5-letniego przegl±du technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w P³ocku, przy ul. Rybaki 15.
- Obs³uga bankowa bud¿etu Powiatu P³ockiego
- Dostawa pieczywa do Zak³adu Karnego w P³ocku
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji op³aty rocznej z tytu³u u¿ytkowania wieczystego
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hy¿ne"
- "Zakup niezbêdnego sprzêtu teleinformatycznego, zabezpieczeñ sieciowych, specjalistycznego sprzêtu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jako¶ci infrastruktury Muzeum Okrêgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i monta¿ 52 wiat przystankowych wraz z budow± zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasa¿erskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowroc³awiu
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkó³ zawodowych powiatu bi³gorajskiego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.