Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-09-24
Og³oszenie nr 621161-N-2018 z dnia 2018-09-24 r.
Gmina Rytro: Dostawa oleju opa³owego dla potrzeb Urzêdu Gminy Rytro oraz gminnych jednostek organizacyjnych na sezon grzewczy 2018-2019
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rytro, krajowy numer identyfikacyjny
491892676, ul.
Rytro
265
,
33-343
Rytro, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
18 446 90 40, e-mail
gmina@rytro.pl, faks
18 446 90 40.
Adres strony internetowej (URL): www.rytro.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rytro.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna zastrze¿ona jest dla sk³adania oferty wraz z za³±cznikami oraz o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê dla wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
Adres:
Urz±d Gminy Rytro, 33-343 Rytro 265
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa oleju opa³owego dla potrzeb Urzêdu Gminy Rytro oraz gminnych jednostek organizacyjnych na sezon grzewczy 2018-2019
Numer referencyjny:
IZP.271.2.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego dla potrzeb Urzêdu Gminy Rytro, Szko³y Podstawowej w Rytrze, oraz Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w sezonie grzewczym 2018/2019 w szacowanej ilo¶ci 68.000 litrów (sze¶ædziesi±t osiem tysiêcy litrów): Urz±d Gminy, Rytro 265, Przewidywane zapotrzebowanie w tys. litrów*: 8, Wielko¶æ zbiorników w tys. litrów: 1. Szko³a Podstawowa, Rytro 8, Przewidywane zapotrzebowanie w tys. litrów*: 24, Wielko¶æ zbiorników w tys. litrów: 10. Szko³a Podstawowa, Rytro 99, Przewidywane zapotrzebowanie w tys. litrów*: 32, Wielko¶æ zbiorników w tys. litrów: 10. Ochotnicza Stra¿ Po¿arna, Rytro 196, Przewidywane zapotrzebowanie w tys. litrów*: 4, Wielko¶æ zbiorników w tys. litrów: 3. Ogó³em: 68. *Ostateczna ilo¶æ przedmiotu zamówienia bêdzie wynika³a z faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do mo¿liwo¶ci niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilo¶ci i zakresie wy¿ej okre¶lonym. W przypadku zmniejszonej ilo¶ci przedmiotu zamówienia wykonawca nie nabywa praw do jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do zamawiaj±cego. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ parametrom zgodnym z charakterystyk± jako¶ciow± wymagan± Polsk± Norm± PN-C 96024:2001. 2.2. Olej grzewczy powinien charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami: a) Gêsto¶æ w temperaturze 15 stopni Celsjusza - nie wiêksza ni¿ 0,860 g/ml; b) Temperatura zap³onu - nie ni¿sza ni¿ 56 stopni Celcjusza; c) Lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 20 stopni Celsjusza - nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s; d) Sk³ad frakcyjny: - do 250 stopni Celcjusza - destyluje nie wiêcej ni¿ 65%/V/V, - do 350 stopni Celcjusza - destyluje nie mniej ni¿ 85%/V/V, e) Zawarto¶æ siarki - nie wiêcej ni¿ 0,20 %/m/m, f) Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej - nie wiêksza ni¿ 0,3 %/m/m, g) Pozosta³o¶æ po spopieleniu- nie wiêksza ni¿ 0,01%/m/m, h) Zawarto¶æ wody - nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg, i) Ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ - nie wiêksza ni¿ 24mg/kg, j) Warto¶æ opa³owa - nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg, k) Temperatura p³yniêcia- nie wy¿sza ni¿ -20 stopni Celcjusza. 2.3. Ilo¶æ litrów oleju bêdzie ka¿dorazowo uzgadniana i okre¶lana w zamówieniach cz±stkowych. Szacuje siê, ¿e najczê¶ciej bêd± to dostawy w ilo¶ci 1000 litrów. Przewiduje siê równie¿ dostawy w ilo¶ci 5000l, 3000l i 2000l. 2.4. Termin dostawy danej partii zamówienia: Wykonawca bêdzie dokonywa³ dostaw czê¶ciowych najpó¼niej w ci±gu czasu okre¶lonego przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie, od momentu z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego (faksem lub mailem). 2.5. Zamówienia na dostawê oleju bêd± kierowane z ka¿dej z placówek oddzielnie, niezale¿nie od siebie. 2.6. Dostawy oleju opa³owego dokonywane bêd± bezpo¶rednio do kot³owni - zbiorników na olej opa³owy w budynkach wymienionych w pkt. III ust. 1. na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.7. Dostawa czê¶ciowa nastêpowaæ bêdzie ka¿dorazowo za potwierdzeniem (dokument Wz), wystawionym przez Wykonawcê i potwierdzonym przez upowa¿nione osoby wystêpuj±ce po stronie Wykonawcy oraz Zamawiaj±cego. 2.8. Osob± uprawnion± do zg³oszenia zapotrzebowania jest osoba wskazana w § 23 w za³±czniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 2.9. Dostawa wykonana niezgodnie ze z³o¿onym przez Zamawiaj±cego zamówieniem uznawana jest za niewykonan±. 2.10. Ka¿dorazowo przy ka¿dej dostawie wymagane jest dostarczenie certyfikatu (¶wiadectwa) jako¶ci partii oleju opa³owego, wystawionego przez producenta. 2.11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.12. Dostawy realizowane bêd± na koszt Wykonawcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach pracy Urzêdu lub Szko³y. Nale¿y za³o¿yæ, ¿e bêd± to godziny od 7:30 do 15:00. Mo¿liwo¶æ dostawy w innych dniach lub innych godzinach nale¿y uzgodniæ indywidualnie z Zamawiaj±cym. 2.13. Dostarczony w ramach umowy olej opa³owy bêdzie wykorzystywany przez Zamawiaj±cego wy³±cznie do celów w³asnych. 2.14. Dostarczona ilo¶æ oleju opa³owego fakturowana bêdzie w temperaturze rzeczywistej. W przypadku realizowania dostaw autocysternami wyposa¿onymi w liczniki elektroniczne oraz drukarki umo¿liwiaj±ce zrobienie wydruku z dostawy zawieraj±cego informacje o temperaturze i ilo¶ci dostarczonego produktu w temperaturze rzeczywistej oraz jednocze¶nie informacyjnie ilo¶ci w temperaturze 15°C, to Zamawiaj±cy wymaga wykonania oraz przed³o¿enia takiego wydruku. W przypadku realizowania dostaw autocysternami wyposa¿onymi w liczniki analogowe, wymóg ten nie dotyczy danego Wykonawcy. 2.15. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e olej opa³owy bêd±cy przedmiotem postêpowania jest przeznaczony wy³±cznie do celów grzewczych. Wykonawca najpó¼niej w dniu odbioru paliwa zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu prawid³owo wype³nionego O¶wiadczenia o przeznaczeniu oleju opa³owego do celów grzewczych, o którym mowa w przepisach Ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1114 ze zm.). Przedstawiciel Zamawiaj±cego potwierdzi sporz±dzony i dostarczony przez Wykonawcê wymieniony powy¿ej dokument. 2.16. Wjazdy na posesje, gdzie zlokalizowane s± zbiorniki, usytuowane s± prostopadle do ulicy o szeroko¶ci ok.: 2m chodnik / 6m jezdnia / 2m chodnik. Brama wjazdowa na jedn± z posesji ma szeroko¶æ 2,90m i jest to najwê¿sza z bram wjazdowych.
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
wymagane jest posiadanie koncesji na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
wymagane jest wykazanie przez wykonawcê posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 200.000 z³
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
wymagane jest wykazanie przez wykonawcê realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch g³ównych dostaw zwi±zanych z przedmiotem zamówienia i do niego proporcjonalnych, obejmuj±cych dostawê oleju opa³owego w ilo¶ci 50 tys. litrów i warto¶ci co najmniej 100.000 z³ dla jednej dostawy. Spe³nienie tych warunków musi byæ potwierdzone dowodami, z których wynika, ¿e wskazane dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania: a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku dotycz±cego kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, okre¶lonego
w rozdziale V pkt. 1.3., ppkt. 1 SIWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
a) koncesji na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997r Prawo energetyczne,
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej okre¶lonego w rozdziale V pkt. 1.3., ppkt. 2 SIWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³,
b) Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w rozdziale V pkt. 1.3., ppkt. 3 SIWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, obejmuj±cych co najmniej dwie g³ówne dostawy zwi±zane z przedmiotem zamówienia i do niego proporcjonalnych, polegaj±ce na dostawie oleju opa³owego w ilo¶ci 50 tys. litrów i warto¶ci co najmniej 100.000 z³ dla jednej dostawy wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.
4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów,
w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego - Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, stosownego zobowi±zania, które okre¶li w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u
w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w sk³adanych przez siebie o¶wiadczeniach - Za³±czniki nr 2 i 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego, zamawiaj±cy ¿±da przed³o¿enia aktualnego ¶wiadectwa jako¶ci oferowanego oleju opa³owego wystawione przez producenta.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Formularz ofertowy sporz±dzony wg. wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. Informacja o wyst±pieniu u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug Za³±cznik nr 5 do SIWZ. 3. W celu wstêpnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SIWZ. 4. W celu wstêpnego wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 (Za³±cznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wykonania dostaw | 20,00 |
Termin zap³aty | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, w zakresie: 1) zmiany ceny w trakcie realizacji umowy. Zmiana ceny oferowanego oleju opa³owego nastêpuje w przypadku dokonania przez producenta zmiany ceny netto oleju opa³owego, a zmiana ta skierowana jest do nieoznaczonej liczby klientów. W razie zaistnienia sytuacji, o której mowa powy¿ej Wykonawca zobowi±zany jest do ustalenia przed wykonaniem dostawy czê¶ciowej obowi±zuj±cej na dzieñ dostawy ceny na podstawie nastêpuj±cego wzoru: Aktualna cena PRODUCENTA + sta³a mar¿a (lub - sta³y upust) = nowa cena oleju. Ustalenie cen oleju opa³owego u producenta, nastêpuje na podstawie cennika opublikowanego w dniu z³o¿enia zamówienia na oficjalnej stronie internetowej producenta, którego Wykonawca olej opa³owy oferuje. 2) wynagrodzenia Wykonawcy - w sytuacji rezygnacji przez Zamawiaj±cego do 25% ilo¶ci oleju opa³owego, wówczas zmniejszenie wynagrodzenia nast±pi o warto¶æ oleju opa³owego, z którego zrezygnowa³ Zamawiaj±cy, 3) rezygnacji przez Zamawiaj±cego do 25% ilo¶ci oleju opa³owego, bez prawa Wykonawcy do roszczeñ odszkodowawczych, 4) urzêdowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), je¿eli zmiana stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) powodowaæ bêdzie zwiêkszenie lub zmniejszenie nale¿nego wynagrodzenia wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie wykonawcy), zamawiaj±cy dopuszcza zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez wykonawcê; 5) zmiany producenta lub marki dostarczanego przedmiotu zamówienia na wniosek wykonawcy pod warunkiem, ¿e oferowany asortyment bêdzie takiej samej lub lepszej jako¶ci oraz w tej samej cenie, a wykonawca uzasadni konieczno¶æ dokonania takiej zmiany; 6) parametrów przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te bêd± korzystniejsze dla zamawiaj±cego; 7) wprowadzenia zmian o charakterze informacyjnym niezbêdnym dla sprawnej realizacji umowy, w szczególno¶ci zmian dotycz±cych zmiany danych wykonawcy, nazwy, numeru rachunku bankowego stron, zmiany osób upowa¿nionych do kontaktów, adresu siedziby, wraz z numerami telefonu, faksu, poczty elektronicznej etc., 8) sytuacji, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych tj. nieodnosz±cych siê do warunków, które gdyby zosta³y ujête w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umo¿liwi³yby dopuszczenie innej oferty ni¿ ta, która zosta³a pierwotnie dopuszczona; 9) innych zmian, okre¶lonych w art. 144 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI RYTRO
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytro w 2025 roku wraz z dostarczeniem worków i ich dystrybucj±
- Dostawa oleju opa³owego dla potrzeb Urzêdu Gminy Rytro oraz gminnych jednostek organizacyjnych na sezon grzewczy 2024/2025
wiêcej: przetargi RYTRO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa 48 000 litrów lekkiego oleju opa³owego do magazynu opa³u w Wapnie przy pl. A. Mickiewicza 2 w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla ZSP w Rogowie na okres 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w ilo¶ci 43000 litrów.
- Dostawa oleju opa³owego do budynków Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej
- "Zakup oleju opa³owego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Ko¼minek - Szko³y Podstawowej im. A. Mielêckiego w Ko¼minku, w 2025 roku"
- RIR.271.35.2024.CC Dostawa - paliw dla bazy transportowej i zaplecza technicznego Gminy Gruta w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz w 2025 roku
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.