eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia cyklu 16 szkoleń specjalistycznych dla opiekunów nieformalnych niesamodzielnych osób starszych -osób świadczących rodzinne usługi opiekuńcze- pt. Jak opiekować się osobą starszą w domu ? - aspekt praktyczny wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Szkolenie organizowane w ramach Wojewódzkiego Programu Nestor 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Wrocław: Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia cyklu 16 szkoleń specjalistycznych dla opiekunów nieformalnych niesamodzielnych osób starszych -osób świadczących rodzinne usługi opiekuńcze- pt. Jak opiekować się osobą starszą w domu ? - aspekt praktyczny wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Szkolenie organizowane w ramach Wojewódzkiego Programu Nestor 2015
Numer ogłoszenia: 62123 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 770 42 20, faks 71 770 42 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dops.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia cyklu 16 szkoleń specjalistycznych dla opiekunów nieformalnych niesamodzielnych osób starszych -osób świadczących rodzinne usługi opiekuńcze- pt. Jak opiekować się osobą starszą w domu ? - aspekt praktyczny wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Szkolenie organizowane w ramach Wojewódzkiego Programu Nestor 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia cyklu 16 szkoleń specjalistycznych dla opiekunów nieformalnych niesamodzielnych osób starszych osób świadczących rodzinne usługi opiekuńcze pt. Jak opiekować się osobą starszą w domu ? - aspekt praktyczny wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Szkolenie organizowane w ramach Wojewódzkiego Programu Nestor 2015.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 92.31.22.12 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - działalność nie wymaga posiadania uprawnień do jej prowadzenia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, ze w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował, co najmniej 3 usługi, opiewające swoim rodzajem i wielkością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w/w wymóg oznacza konieczność wykazania realizacji usług tj. szkoleń, warsztatów itp., odpowiadających przedmiotowi zamówienia pod względem liczby osób szkolonych dla zrealizowanej usługi na minimum 25 osób każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane Oświadczenie, że wyznaczona do realizacji zamówienia osoba (trener/wykładowca) posiada kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia wraz z imienną listą (trenerów/szkoleniowców) oraz informacjami o ich doświadczeniu zawodowy oraz doświadczeniu w charakterze trenera/wykładowcy. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje 1 trenerem, który posiada doświadczenie i niezbędne kwalifikacje w przeprowadzeniu szkoleń z zakresu opieki nad osobą starszą. Zamawiający informuje, iż za odpowiednie wykształcenie trenera-wykładowcy uzna wykształcenie minimum wyższe licencjackie/magisterskie oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe i minimum 50 godzinowe doświadczenie w charakterze trenera-wykładowcy w przeprowadzeniu szkoleń z zakresu opieki nad osobą starszą. UWAGA: W przypadku wyboru dla gmin jednakowych terminów, Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednią ilością trenerów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Wykaz zrealizowanych szkoleń - 60

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zmiany w treści umowy mogą dotyczyć jedynie: a) zmiana danych teleadresowych Wykonawcy i lub Zamawiającego; b) zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; c) zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy; d) zmiana terminu szkoleń, zmiana ta może obejmować dni robocze lub weekendy w terminie od czerwca - października 2015; e) Zamawiający zastrzega sobie, iż w razie zrekrutowania poniżej 15 osób na szkolenie w którejś z gmin, będzie miał możliwość odwołania danego szkolenia bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Wykonawca o tym fakcie zostanie poinformowany na trzy dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia; f) zmiana ilości uczestników biorących udział w szkoleniu pomiędzy gminami, przy czym łączna liczba uczestników wszystkich edycji szkolenia nie przekroczy ilości 400 osób; g) zmiana gminy, w której ma odbyć się szkolenie na inną gminę z rejonu Województwa Dolnośląskiego; h) zmiana miejsca przeprowadzenia szkolenia w obrębie danej gminy; i) zmiana kadry szkoleniowej przed lub w czasie trwania szkoleń, przy czym zmiany te nie mogą powodować poziomu pogorszenia kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do zaoferowanej w ofercie przetargowej oraz Wykonawca poinformuje Zamawiającego na 3 dni robocze od planowanej zmiany wykładowcy (dotyczy zmiany kadry w czasie trwania szkolenia), w celu akceptacji wykładowcy przez Zamawiającego. j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany składu osobowego rekrutowanych uczestników szkoleń, zmiana te nie wpłynie na zwiększenie ilości osób biorących udział w szkoleniach; k) Inne zmiany korzystne dla Zamawiającego ze względu na realizację zamówienia; 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dops.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu ul. Ostrowskiego 30 parter pokój 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu ul. Ostrowskiego 30 parter pokój 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.