eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa sprzętu laboratoryjnego wraz z akcesoriami i oprzyrządowaniem do poboru próbek oraz analiz fizykochemicznych wody i ścieków, stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania wody i ścieków.



Ogłoszenie z dnia 2019-11-20



Ogłoszenie nr 621297-N-2019 z dnia 2019-11-20 r.

Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o.: Dostawa sprzętu laboratoryjnego wraz z akcesoriami i oprzyrządowaniem do poboru próbek oraz analiz fizykochemicznych wody i ścieków, stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania wody i ścieków.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Rozszerzenie działalności badawczo-rozwojowej Sp. z o.o. "Sądeckie Wodociągi" poprzez rozbudowę bazy aparaturowej dla potrzeb innowacyjnego wykrywania zagrożeń oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 1 OŚ priorytetowa Gospodarka Wiedzy, Działanie 1.2 Badania i innowacje w przedsiębiorstwach, Poddziałanie 1.2.2 Infrastruktura badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw, współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego nr RPMP.01.02.02-12-0031/18.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 49079783000000, ul. ul. Wincentego Pola  22 , 33-300  Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 438 643, , e-mail gabriela.sadlon@swns.pl, , faks 184 438 304.
Adres strony internetowej (URL): www.swns.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://swns.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://swns.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego w Nowym Sączu (33-300) przy ul. Wincentego Pola 22, Dziennik Podawczy.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego wraz z akcesoriami i oprzyrządowaniem do poboru próbek oraz analiz fizykochemicznych wody i ścieków, stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania wody i ścieków.
Numer referencyjny: NZ.26.1.133.19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego wraz z akcesoriami i oprzyrządowaniem do poboru próbek oraz analiz fizykochemicznych wody i ścieków, stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania wody i ścieków. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części, tj.: 1) Część 1: a) Dostawa spektrofotometru do analiz parametrów fizykochemicznych wody i ścieków. b) Dostawa termostatu do mineralizacji roztworów, wody i ścieków stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków. c) Dostawa zestawu testów kuwetowych: woda i ścieki dla urządzeń stanowiących wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków. 2) Część 2: Dostawa mętnościomierza wraz ze wzorcami kalibracyjnymi stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków. 3) Część 3: Dostawa miernika do pomiaru przewodności, pH, temp., redox, tlenu rozpuszczonego w wodzie i powietrzu, jony - urządzenie wieloparametrowe, stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków. 4) Część 4: Dostawa chłodziarki stacjonarnej stanowiącej wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków. 5) Cześć 5: Dostawa zestawu akcesoriów laboratoryjnych stanowiących wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków. 6) Część 6: Dostawa przenośnego analizatora chloru w wodzie stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków. 7) Część 7: Dostawa urządzenia do pomiaru toksyczności ogólnej wody stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków. 8) Część 8: Dostawa zestawu do automatycznego pobierania próbek z sieci kanalizacji sanitarnej z zintegrowaną sondą pomiaru prędkości przepływu i napełnienia przewodu oraz wieloparametrową sondą pomiaru temperatury i pH - zestaw z wózkiem transportowym. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą może udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 6a - 6h do SIWZ - Projekt umowy. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24 aa ust.1 ustawy Pzp.

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38430000-8
38500000-0
33696300-8
39711130-9
38437000-7
38412000-6
33793000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-02-03   lub zakończenia: 2021-02-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Do oferty, jako jej integralną część, należy załączyć uzupełnioną o niezbędne dane (model i nazwa producenta oraz opis parametrów oferowanych urządzeń) Specyfikację techniczną - sporządzoną według, odpowiednio: 1) załącznika nr 5a do SIWZ - Specyfikacja techniczna - dla Części 1; 2) załącznika nr 5b do SIWZ - Specyfikacja techniczna - dla Części 2; 3) załącznika nr 5c do SIWZ - Specyfikacja techniczna - dla Części 3; 4) załącznika nr 5d do SIWZ - Specyfikacja techniczna - dla Części 4; 5) załącznika nr 5e do SIWZ - Specyfikacja techniczna - dla Części 5; 6) załącznika nr 5f do SIWZ - Specyfikacja techniczna - dla Części 6; 7) załącznika nr 5g do SIWZ - Specyfikacja techniczna - dla Części 7; 8) załącznika nr 5h do SIWZ - Specyfikacja techniczna - dla Części 8.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na platformie zakupowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - formularz świadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie to będzie zobowiązany przekazać każdy z Wykonawców. Powyższy dokument należy złożyć poprzez platformę zakupową lub w przypadku złożenia oferty w formie pisemnej - dostarczyć do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 2.Pełnomocnictwo lub inny dokument z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena80,00
Okres gwarancji spektofotometru10,00
Okres gwarancji termostatu10,00
Cena80,00
Okres gwarancji urządzenia20,00
Cena75,00
Okres gwarancji chłodziarki15,00
Materiał obudowy chłodziarki5,00
Materiał wnętrza chłodziarki5,00
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy z Wykonawcą w następujących przypadkach: 1) wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 2) zmiany w obowiązujących przepisach prawa lub wejście w życie nowych przepisów prawa w zakresie przedmiotu Umowy, 3) zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego. 2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, wynikających z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. iż łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. 3. Wszelkie zmiany treści umowy będą wymagać pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 4. Każda ze stron umowy będzie mogła wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Propozycja ta będzie musiała wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian, a, o ile to właściwe, zawierać także dowody na potwierdzenie rzeczywistego istnienia tych okoliczności. 5. Zmiany postanowień zawartej umowy nie mogą doprowadzić do naruszenia art. 144 ust.1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa spektrofotometru do analiz parametrów fizykochemicznych wody i ścieków, termostatu do mineralizacji roztworów, wody i ścieków oraz zestawu testów kuwetowych: woda i ścieki dla urządzeń stanowiących wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dostawa spektrofotometru do analiz parametrów fizykochemicznych wody i ścieków stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków: Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) urządzenie przystosowane do wykonywania pomiarów fotometrycznych w badaniach wody i ścieków, do analizy ścieków miejskich i przemysłowych, wody do picia, wody powierzchniowej i podziemnej, 2) urządzenie posiadające możliwość eksportu i obróbki danych (wyników pomiarów) na zewnątrz, 3) zakres długości fali 320-1100nm, technika promieniowania referencyjnego, spektralna, automatyczna kalibracja i wybór długości fali, 4) zakres pomiaru: +-3,0 Abs (zakres długości fal 340-900nm), dokładność fotometryczna 1%, 5) wyposażenie USB, urządzenie wraz z krzywymi kalibracyjnymi do pomiaru danego parametru. Inne warunki zamówienia: Urządzenie będzie stanowić wyposażenie mobilnego laboratorium: 1) urządzenie przystosowane do wykonywania pomiarów fotometrycznych (VIS) o dokładności długości fali: +/- 1,5 nm przy zakresie długości fali 340-900 nm, 2) dokładność fotometryczna 1%, z tym że nie mniej niż 5 mAbs przy 0,0 do 0,5 Abs, min. 1% przy 0,50 do 2,0 Abs, 3) automatyczne rozpoznawanie testu, 4) kontrola serii i daty ważności, 5) gniazda na kuwety okrągłe i prostokątne, 6) komplet adapterów do podanych długości optycznych, 7) technika promieniowania referencyjnego, spektralna, automatyczna kalibracja i wybór długości fali, 8) ochrona: IP30, system optyczny: technika wiązki odniesienia, widmowa, światło rozproszone: <0,1 % T przy 340 nm z NaNO2, tryby pracy: ABS, Trans, kinetyka, skan. l^, czytnik kodów kreskowych z programem uśredniania wyników i eliminacją błędów, możliwość pracy na testach i własnych aplikacjach, zaprogramowane metody do wody i ścieków (nie mniej niż 200), 9) zapis danych: wyniki, data, godzina ID próbki i operatora, automatyczny wybór fali, urządzenie wraz z krzywymi kalibracyjnymi do pomiaru danego parametru, system śledzenia pobranej próbki, kopia zapasowa wszystkich metod i ustawień własnych z możliwością wprowadzenia do innego aparatu, aktualizacja zbliżeniowa procedur, odczyt elektronicznych certyfikatów jakości z testów kuwetowych, 10) interfejs: USB typ A,B, Ethernet, moduł RFID (komputer, drukarka, czytnik kodów kreskowych, pendrive, aktualizacja, internet), 11) zasilanie: 110-240 V AC, 50/60Hz, menu w języku polskim, 12) zestaw kuwet dostosowany do pomiaru wyspecyfikowanych testów kuwetowych i rozszerzenia ich zakresów, 13) urządzenie nowe (nieużywane) z gwarancją min. 24 miesięcy. 2. Dostawa termostatu do mineralizacji roztworów, wody i ścieków stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków: Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) urządzenie do mineralizacji (przygotowywania) próbek wody i ścieków; 2) minimalny zakres temperatur: 40 do 160-oC (co 1 -oC), jednak nie mniej niż 40 do 150 -oC; 3) wymagana stabilność temperatury: +-1°C; 4) wyposażony w wyświetlacz elektroniczny pozwalający ustalić temperaturę; 5) urządzenie nowe (nieużywane) z gwarancją min. 24 miesięcy. Inne warunki zamówienia: Urządzenie będzie stanowić wyposażenie mobilnego laboratorium: 1) urządzenie do mineralizacji (przygotowywania) próbek wody i ścieków, 2) wyświetlacz elektroniczny pozwalający ustalić temperaturę i czas, minimalny zakres nastawy czasu: 1-470 min, 3) min. 10 stanowisk kuwetowych kompatybilnych z testami kuwetowymi. Termostat oraz wyspecyfikowane testy kuwetowe (scharakteryzowane w punkcie 1.3.) muszą być kompatybilne ze spektrofotometrem do wykonywania pomiarów fotometrycznych w badaniach wody i ścieków, do analizy ścieków miejskich i przemysłowych, wody do picia, wody powierzchniowej i podziemnej (zakres długości fali 320-1100nm, technika promieniowania referencyjnego, spektralna, automatyczna kalibracja i wybór długości fali, zakres pomiaru: +-3,0 Abs (zakres długości fal 340-900nm), dokładność fotometryczna 1% - nie mniej niż 5 mAbs przy 0,0 do 0,5 Abs, min. 1% przy 0,50 do 2,0 Abs). 3. Dostawa zestawu testów kuwetowych: woda i ścieki dla urządzeń stanowiących wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków: Charakterystyka przedmiotu zamówienia: zestaw testów kuwetowych, zakresy parametrów: azot amonowy, azotany, azot całkowity, azotyny, BZT, chlor wolny, chlor/ozon, chlorki, chrom, ChZT, cynk, fosfor orto+całkowity, fosforany, orto - , kadm, miedź , nikiel, ołów, OWO, twardość szczątkowa, żelazo, żelazo śladowe - w zakresach niezbędnych do badania wody i ścieków i inne niezbędne odczynniki w ilościach zgodnie z wykazem w tabeli nr 1 w Opisie przedmiotu Zamówienia. Inne warunki zamówienia: 1) Testy kompatybilne ze spektrofotometrem dedykowane do wyspecyfikowanych urządzeń pomiarowych 2) Testy muszą być kompatybilne ze spektrofotometrem do wykonywania pomiarów fotometrycznych w badaniach wody i ścieków, do analizy ścieków miejskich i przemysłowych, wody do picia, wody powierzchniowej i podziemnej - wyspecyfikowanym w punkcie 1.1. (zakres długości fali 320-1100nm, technika promieniowania referencyjnego, spektralna, automatyczna kalibracja i wybór długości fali, zakres pomiaru: +-3,0 Abs (zakres długości fal 340-900nm), dokładność fotometryczna 1% - nie mniej niż 5 mAbs przy 0,0 do 0,5 Abs, min. 1% przy 0,50 do 2,0 Abs). 3) Testy kuwetowe muszą: a) stanowić kompletne zestawy niezbędne do przeprowadzenia analizy określonego parametru, b) Dostawca wraz z dostawą testów, dostarczy komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub/i elektronicznej w języku polskim: aktualne instrukcje użytkowania w języku polskim, karty charakterystyk i odpowiednie certyfikaty jakości wystawione dla pojedynczego produktu lub przynajmniej dla partii produktów, c) dostawa w pełnych opakowaniach fabrycznych dla oznaczanego parametru, d) posiadać minimum roczny okres przydatności do użycia od daty dostarczenia ich Zamawiającemu, e) Dostawa testów będzie odbywać się zgodnie z określonymi w instrukcji użytkowania warunkami ich przechowywania oraz transportu, f) Dostawca będzie bezpłatnie odbierał od Zamawiającego zużyte testy kuwetowe dwa razy w roku do utylizacji lub ponownego wykorzystania. Koszt transportu pokrywa Dostawca. Dostawca powinien posiadać stosowne decyzje, wydane przez właściwe organy, zezwalające na zbieranie zużytych testów, g) opakowania powinny spełniać wymogi Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 stycznia 2014 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i mieszanin niebezpiecznych oraz niektórych mieszanin (Dz.U. 2014 poz. 145) - jeżeli wynika to z przepisów prawa, h) Testy nowe (nieużywane) z gwarancją min. 12 miesięcy. Muszą być sprawne technicznie, wolne od wad i uszkodzeń, muszą pochodzić z oficjalnego kanału bez wcześniejszej eksploatacji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38500000-0, 38430000-8, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-03
data zakończenia: 2020-02-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Okres gwarancji spektrofotometru10,00
Okres gwarancji termostatu10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa mętnościomierza wraz ze wzorcami kalibracyjnymi stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) urządzenie przeznaczone do pomiaru zmętnienia wody, 2) wyposażone w port USB, 3) zakres pomiarów 0-4000 NTU. 2. Inne warunki zamówienia: Urządzenie będzie stanowić wyposażenie mobilnego laboratorium: 1) stacjonarny mętnościomierz laboratoryjny, przeznaczony do pomiaru mętności wody wraz ze wzorcami do kalibracji, 2) metoda pomiarowa: nefelometryczna, 3) spełniający normy: EPA Method 180.1, jednostka: NTU/EBC, 4) minimalny zakres pomiarowy: 0-4000 NTU, dokładność: +/- 2 % odczytu dla zakresu od 0-1000NTU i +/-5 % przy odczycie zakresu 1000-4000NTU, 5) rozdzielczość: mętność min. 0,001 NTU/EBC, 6) powtarzalność min.: +/-1 % odczytu lub 0,01 NTU, w najniższym zakresie, 7) wyposażone w kolorowy ekran dotykowy, komunikacja USB, Interfejs: port/y USB, zapis danych o odczytach, weryfikacji i kalibracji (łącznie ok. 2000), zasilanie: 100-240 V AC, 50/60Hz, 3,4 A, źródło światła: lampa z włóknem wolframowym, certyfikaty: CE. KC, RCM, 8) urządzenie nowe (nieużywane) z gwarancją min. 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38500000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-03
data zakończenia: 2020-02-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Okres gwarancji urządzenia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa miernika do pomiaru przewodności, pH, temp., redox, tlenu rozpuszczonego w wodzie i powietrzu, jony - urządzenie wieloparametrowe, stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przyrząd wieloparametrowy do pomiarów przewodności, pH, temp., redox, tlenu resztkowego: woda i ścieki, w zakresie: pH (-2.000 ÷ 16.000 pH) z dokładnością +-0.001 pH, potencjału redox +-1999.9 mV z dokładnością +-0.1 mV, pomiaru jonów: współpracę ze wszystkimi elektrodami jonoselektywnymi z automatycznym przeliczaniem jednostek, zakres przewodności, zasolenia: 0 ÷ 1999.9 mS/cm, 0 ÷ 239 g/l KCl, 0 ÷ 296 g/l NaCl z dokładnością do 19.99 mS/cm +-0.1%, do 20 mS/cm: +-0,25%; pomiar tlenu rozpuszczonego w wodzie: pomiar ciśnienia atmosferycznego z automatycznym przeliczeniem wpływu na pomiar tlenu w mg/l; pomiar potencjału redox: (dokładność 0,1mV) zakres O2 (mg/l): 0 ÷ 60 mg/l z dokładnością +-0.01 mg/l oraz O2 (%): 0 ÷ 600% w powietrzu 0 ÷ 100% z dokładnością +-0.1% pomiar ciśnienia atmosferycznego: czujnik ciśnienia atmosferycznego, pomiar w hPa, Bar, mmHg; pomiar temperatury [st. C., K. F], zakres temperatur: -50.0 ÷ 199.9-oC z dokładnością +-0.1-oC. Wymagany stabilna i przenośna obudowa przyrządu, dostosowany do ręcznego przenoszenia, wyposażony w baterię, dostosowany do pomiarów w terenie. 2. Inne warunki zamówienia: Urządzenie będzie stanowić wyposażenie mobilnego laboratorium: 1) cyfrowy wieloparametrowy przenośny miernik z kompletem czujników i elektrod do pomiarów parametrów jw. wraz z elektrolitami do przechowywania elektrod i niezbędnymi roztworami buforowymi w komplecie, 2) dedykowany do pomiarów wody i ścieków, 3) pamięć miernika - minimum ok. 500 wartości, 4) wyjścia: USB do PC/pamięć przenośna, urządzenie przystosowane do pracy z komputerem, menu w języku polskim, oprogramowanie w zestawie, ochrona: min. IP 65, zgodność znak CE, rozdzielczość w zakresie min.: 0.1/0,01/0,001, 5) kompensacja temperatury, 6) wymagana stabilna i przenośna obudowa przyrządu, dostosowany do ręcznego przenoszenia, wyposażony w baterię lub wymagany przenośny zestaw z akumulatorem do pracy w terenie, dostosowany do pomiarów w terenie, 7) urządzenie nowe (nieużywane) z gwarancją min. 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38430000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-03
data zakończenia: 2020-02-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Okres gwarancji urządzenia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawa chłodziarki stacjonarnej stanowiącej wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) chłodziarka laboratoryjna do przechowywania próbek wody i ścieków pobranych w terenie, dostosowana do pracy w mobilnym laboratorium badania jakości wody i ścieków (w dostosowanym samochodzie), 2) o pojemności całkowitej 140 - 160 l, 3) zakres temperatury w przedziale co najmniej od 1-o do +10-oC, 4) regulacja temperatury co 0,1 -oC 5) obudowa wykonana ze stali nierdzewnej, lub blachy malowanej proszkowo, 6) wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej lub tworzywa, 7) wbudowany zamek na klucz, 8) zewnętrzny wyświetlacz temperatury, 9) alarm otwartych drzwi, 10) oświetlenie wewnętrzne, 11) wymuszony obieg powietrza, 12) automatyczne odszraniane, 13) urządzenie nowe (nieużywane) z gwarancją min. 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39711130-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-03
data zakończenia: 2020-02-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena75,00
Okres gwarancji chłodziarki15,00
Materiał obudowy chłodziarki5,00
Materiał wnętrza chłodziarki5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Dostawa zestawu akcesoriów laboratoryjnych stanowiących wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Zestaw akcesoriów laboratoryjnych pozostałych: 1) pipety automatyczne zmiennopojemnościowe (0,5-10ul, 10-100ul, 100-1000ul, 0,5-5ml oraz do 10ml), wyposażone w uchwyt na palec, umożliwienie zawieszenia na stojaku, blokada nastawionej pojemności - 1 szt. każdej. 2) stojak na pipety kompatybilny z wyspecyfikowanymi pipetami oraz na elektrody kompatybilny z wyspecyfikowanymi elektrodami - 1 szt. 3) termometr laboratoryjny - 1 szt. 4) mieszadło magnetyczne 6 stanowiskowe bez grzania wraz z mieszadełkami do mineralizacji próbek (pręciki magnetyczne 15 mm - 6 szt.) - 1 kpl. 5) butelki plastikowe do poboru próbek w trudnodostępnych miejscach (gdzie brak możliwości poboru automatycznego), z nakrętką: 500 ml - 10 szt. oraz 1000ml - 10 szt. 6) pojemnik do przenoszenia próbek - 1 szt. 7) lejki PP z długą nóżką 100 ml wraz z zestawem sączków - 4 szt. 8) kanister HDPE z kranem 10l - 1 szt. 9) Kanister HDPE 5 l - 2 szt. Wszystkie akcesoria nowe (nieużywane) z gwarancją min. 24 miesiące, z tym że dla pozycji nr: 2, 5, 6, 7,8, 9 wymagany okres gwarancji: według producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38436000-0, 38437000-7, 38412000-6, 33793000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-03
data zakończenia: 2020-02-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Dostawa przenośnego analizatora chloru w wodzie stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Przenośny analizator chloru wolnego oraz ogólnego metodą kolorymetryczną w próbkach wody pitnej, wraz z gotowym do użycia zestawem reagentów, zakres pomiarowy 0,01- 8,0mg Cl2 2) wyposażony w baterie, 3) urządzenie nowe (nieużywane) z gwarancją z min. 24 miesięcy. pod pojęciem: - metodą kolorymetryczną należy rozumieć: - metodą DPD w próbkach wody pitnej, - zakres pomiarowy 0,01- 8,0mg Cl2 należy rozumieć: - urządzenia mające zakres pomiarowy mieszczący się w przedziale 0,01-8,0 mg/l Cl2, jednak nie mniejszy niż 0,02-8,0 mg/l Cl2 - wraz z gotowym do użycia zestawem reagentów należy rozumieć: - w zestawie testy na chlor wolny (100 szt.). Testy muszą posiadać minimum roczny okres przydatności do użycia od daty dostarczenia ich Zamawiającemu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-0, 38430000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-03
data zakończenia: 2020-02-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Okres gwarancji urządzenia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Dostawa urządzenia do pomiaru toksyczności ogólnej wody stanowiącego wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Innowacyjne urządzenie do badania toksyczności wody i ścieków, stanowiące wyposażenie mobilnego laboratorium badania jakości wody i ścieków, wpisujące się w trend tzw. biologicznych systemów wczesnego ostrzegania, bazujące na naturalnej reakcji organizmów żywych na zanieczyszczenia, obejmujące: 1) automatyczny biodetektor stanowiący rozwiązanie wczesnego ostrzegania skażenia wody oraz ocenę toksyczności ścieków (urządzenie przenośne, dostosowane do pracy w terenie i przewozu w mobilnym laboratorium) wyposażone w baterie i zasilacz, 2) kompletny system do oceny, w wodzie przeznaczonej do spożycia i ściekach, zagrożeń mikrobiologicznych (ocena skażenia mikrobiologicznego) i toksycznych (oceny skażenia wody lub ścieków substancjami chemicznymi), 3) urządzenie wykorzystujące bakterie jako organizmy testowe - mikroorganizmy do pomiarów toksyczności, niegroźne dla środowiska i człowieka, certyfikowane organizmy testowe dostarczane w formie przetrwalnikowej (sucho zamrożone formy przetrwalnikowe z możliwością przechowywania przez okres nie mniejszy niż 6 miesięcy), 4) minimalny zakres temperatury otoczenia dla pracy urządzenia: od +4oC do + 35oC, 5) wymagany krótki czas pomiarów: maksymalnie do 30 minut, 6) zdolność współpracy z komputerem - port USB umożlwiający komunikację i eksport wyników pomiarów na PC z możliwością pracy w środowisku Windows, 7) wewnętrzna pamięć pozwalająca przechowywać wyniki pomiarów - minimalna ilość zapamiętywanych wyników pomiarów: 200, 8) automatyczna kalibracja, minimum 2 zaprogramowane procedury dla wody i ścieków, tzn. procedury dla wody i ścieków co najmniej zapisane w instrukcji urządzenia, 9) alarmy o pojawiającym się niebezpieczeństwie (wyniki analizy jednoznaczne, bez konieczności interpretacji ze strony użytkownika), tzn. co najmniej wzorcową tabelę do której można by odnieść odczytany wynik i w sposób jednoznaczny odczytać jego interpretację, 10) kompletny zestaw materiałów operacyjnych do pracy w ilości nie mniejszej niż dla 200 badań przez okres jednego roku (dostawa w partiach w uzgodnieniu z Zamawiającym): - certyfikowane organizmy testowe (dostarczane w formie przetrwalnikowej), - wraz z kompletnym zestawem niezbędnych reagentów (bezpieczne, gotowe do użycia odczynniki), - akcesoria niezbędne do pracy, 11) urządzenie nowe (nieużywane) z gwarancją min. 24 miesięcy, wraz z instrukcją obsługi: w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej, kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub/i elektronicznej w języku polskim: aktualne instrukcje użytkowania w języku polskim, karty charakterystyk i odpowiednie certyfikaty jakości wystawione dla pojedynczego produktu lub przynajmniej dla partii produktów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38430000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-03
data zakończenia: 2021-02-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Okres gwarancji urządzenia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Dostawa zestawu do automatycznego pobierania próbek z sieci kanalizacji sanitarnej z zintegrowaną sondą pomiaru prędkości przepływu i napełnienia przewodu oraz wieloparametrową sondą pomiaru temperatury i pH - zestaw z wózkiem transportowym.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Przewoźny zestaw do automatycznego pobierania próbek z sieci kanalizacji sanitarnej z wyposażeniem: a) akumulator 12V, pojemność co najmniej 70 Ahr z ładowarką 230V i dodatkowym zasilaniem z sieci NN, b) zestaw co najmniej 14 butelek z PP o poj. 0,95l; c) winylowy wąż ssawny długości pow.7,5m i kosz ssawny 3/8" PP; d) wózek transportowy wyposażony w wewnętrzne moduły pomiaru przepływu oraz pH i temperatury; e) integrowana sonda pomiaru prędkości i napełnienia z kablem dług.7,5m - podgląd i rejestr danych w pamięci samplera; f) zestaw opasek montażowych sondy pomiarowej przepływu dla średnic rurociągów 200, 250, 315, 400mm oraz koryt o przekroju prostokątnym i trapezowym wraz ze stopką mocującą; g) sonda wieloparametrowa zasilana z samplera, rejestracja mierzonych parametrów (elektrody pomiarowe: konduktywność, pH, temperatura) w pamięci samplera, kabel połączeniowy 10m, interfejs połączeniowy sonda-sampler; h) oprogramowanie umożliwiające import zgromadzonych danych do komputera oraz ich wydruk w postaci raportów. Raport ma zawierać informacje np. o godz. poboru próbki, nr butelki oraz nr próbki, wszystkich monitorowanych dodatkowo parametrach tj. przepływ, pH, temperaturę ścieków, temperaturę komory chłodzącej, opad itp. oraz ustawienia programu próbkującego. Interfejs połączeniowy sampler PC, kabel o długości co najmniej 3 m. i) urządzenie nowe (nieużywane) z gwarancją min. 24 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38500000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-03
data zakończenia: 2020-02-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Okres gwarancji urządzenia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.