eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowaniaWM/SZP/PN/1/2016/G

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-18

Wrocław: Świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowania: WM/SZP/PN/1/2016/G
Numer ogłoszenia: 62136 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33774 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowania: WM/SZP/PN/1/2016/G.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Zakres prac obejmuje świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników, 77.34.20.00-9 przycinanie żywopłotów. 4. Opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki stron określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykonawca w szczególności zobowiązany jest: 1) przed każdym rozpoczęciem koszenia trawy/przycinania żywopłotu do wybrania z trawy żywopłotu kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń, 2) do wygrabienia z trawy liści, rozgarnięcia kretowisk, obcięcia odrostów korzeniowych oraz wywozu zebranych zanieczyszczeń; 3) do skoszenia trawy, przy czym maksymalna wysokość trawy po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm; 4) wykonać koszenie trawy przy drzewach i krzewach tak, aby ich nie uszkodzić. W przypadku uszkodzenia roślin wykonanie na własny koszt w porozumieniu z Zamawiającym nasadzeń rekompensujących straty; 5) do przycinania żywopłotów; żywopłot w wyniku dokonanych czynności przycinania ma zachować stałą wysokość, tj. 1 m, oraz kształt bryły prostopadłościanu o szerokości 50 cm, 6) do uporządkowania terenu, zebrania i zagospodarowania odpadów zielonych i zebranych nieczystości zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym samym dniu, w którym nastąpiło koszenie trawy lub i przycinanie żywopłotów. Wykonawca zobowiązany jest do ich wywiezienia najpóźniej w terminie 3 dni w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających zebranie i wywiezienie zgromadzonych odpadów w dniu wykonania usługi. W razie braku możliwości zabrania odpadów i nieczystości bezpośrednio po wykonanej usłudze, każdorazowe zgromadzanie ich w jednym miejscu i zabezpieczanie w taki sposób, aby odpady się nie rozprzestrzeniły. 6. Podana w SIWZ i projekcie umowy łączna powierzchnia traw do skoszenia oraz łączna długość żywopłotów do przycięcia określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, iż zrzeka się wobec Zamawiającego wszelkich roszczeń z tytułu niezrealizowanej części umowy. Strony ustalają, iż Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na mocy jednostronnego oświadczenia woli bez uzyskiwania zgody Wykonawcy, do zmniejszenia zakresu prac, tj. wielkości powierzchni trawy do koszenia lub i długości żywopłotów w przypadku sprzedaży nieruchomości bądź przekazania nieruchomości objętej umową w zarządzanie innemu podmiotowi oraz zmniejszenia ilości koszeń lub/i przycięć żywopłotów ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze, a zwłaszcza roszczenia o zapłatę z tytułu utraconych korzyści. 8.Wykaz gruntów stanowiących własność Gminy Wrocław, na których realizowany będzie przedmiot umowy, zawiera załącznik nr 2 do projektu umowy. 9.OFERTY CZĘŚCIOWE: Zamówienie podzielone jest na cztery zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na następujące zadania: ZADANIE NR 1 REJON D, E Zamawiający przewiduje wykonanie: a) czterokrotnego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 powierzchnia jednokrotnego koszenia 43 125 m2, suma powierzchni przy czterokrotnym koszeniu 172 500 m2, w terminach określonych w umowie, b) dwukrotnego przycięcia żywopłotów na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 długość żywopłotów przy jednokrotnej usłudze przycinania żywopłotów 6 407 mb, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycinaniu żywopłotów 12 814 mb, w terminach określonych w umowie. ZADANIE NR 2 REJON C, L Zamawiający przewiduje wykonanie: a) czterokrotnego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 powierzchnia jednokrotnego koszenia 117 374 m2, suma powierzchni przy czterokrotnym koszeniu 469 496 m2, w terminach określonych w umowie, b) dwukrotnego przycięcia żywopłotów na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 długość żywopłotów przy jednokrotnej usłudze przycinania żywopłotów 17 877 mb, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycinaniu żywopłotów 35 754 mb, w terminach określonych w umowie. ZADANIE NR 3 REJON J, K Zamawiający przewiduje wykonanie: a) czterokrotnego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 - powierzchnia jednokrotnego koszenia 164 033 m2, suma powierzchni przy czterokrotnym koszeniu 656 132 m2, w terminach określonych w umowie a) dwukrotnego przycięcia żywopłotów na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 długość żywopłotów przy jednokrotnej usłudze przycinania żywopłotów 3 767 mb, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycinaniu żywopłotów 7 534 mb, w terminach określonych w umowie, b) sześciokrotnego koszenia trawy przy pl. Daniłowskiego 4 i ul. Berenta 75 - powierzchnia jednokrotnego koszenia wynosi 1 700 m2, suma powierzchni przy sześciokrotnym koszeniu wynosi 10 200 m2,w terminach określonych w umowie, c) dwukrotnego koszenia trawy na nieruchomości przy ul. Pełczyńskiej 33 powierzchnia jednokrotnego koszenia wynosi 2 000 m2 , suma powierzchni przy dwukrotnym koszeniu wynosi 4 000 m2 , w terminach określonych w umowie. ZADANIE NR 4 REJON M, N Zamawiający przewiduje wykonanie: a) czterokrotnego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 powierzchnia jednokrotnego koszenia 149 410 m2, suma powierzchni przy czterokrotnym koszeniu 597 640 m2, w terminach określonych w umowie, b) dwukrotnego przycięcia żywopłotów na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 długość żywopłotów przy jednokrotnej usłudze przycinania żywopłotów 8 647 mb, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycinaniu żywopłotów 17 294 mb, w terminach określonych w umowie. 10.OFERTY WARIANTOWE Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1.Strony ustalają, że przedmiot umowy określony w § 1 umowy będzie wykonany na warunkach w niej określonych, do dnia 31 października 2016 r. z zastrzeżeniem, że umowa ulega ona rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w § 5 ust. 1 oraz z zastrzeżeniem § 10 ust. 2 i 3 umowy. 2.Strony ustalają, iż Wykonawca wykona przedmiot umowy w następujący sposób:1)koszenie trawy wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 do umowy, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a)wykonanie pierwszego koszenia - w okresie od 15 kwietnia do ---- 2016 roku,b)wykonanie drugiego koszenia - w okresie od 1 czerwca do ---czerwca 2016 roku,c)wykonanie trzeciego koszenia - w okresie od 15 lipca do --- 2016 roku,d)wykonanie czwartego koszenia - w okresie od 1 września do--- września 2016 roku z zastrzeżeniem, że terminy koszeń mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe w sytuacjach określonych w § 10 ust. 3 pkt 1 umowy; zmianie nie może ulec czas trwania jednorazowego koszenia; Proponowany przez Wykonawcę czas trwania jednorazowego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w zał. nr 2 do umowy należy wskazać w Formularzu oferty. Zaoferowany przez Wykonawcę czas trwania jednorazowego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w zał. nr 2 umowy nie może być dłuższy niż 30 dni. 2)przycinanie żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a) wykonanie pierwszego przycinania żywopłotów w okresie od 1 czerwca do 30 czerwca 2016 roku, b) wykonanie drugiego przycinania żywopłotów - w okresie od 1 września do 30 września 2016 roku, z zastrzeżeniem, że terminy przycięć mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe w sytuacjach określonych z § 10 ust. 3 pkt 1 umowy; 3)koszenie trawy wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości przy pl. Daniłowskiego 4 i ul. Berenta 75, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach:a)wykonanie pierwszego koszenia w okresie od 18 kwietnia do 20 kwietnia 2016 roku,b)wykonanie drugiego koszenia w okresie od 16 maja do 18 maja 2016 roku, c)wykonanie trzeciego koszenia w okresie od 15 czerwca do 17 czerwca 2016 roku, d)wykonanie czwartego koszenia w okresie od 18 lipca do 20 lipca 2016 roku, e)wykonanie piątego koszenia - w okresie od 16 sierpnia do 18 sierpnia 2016 roku, f)wykonanie szóstego koszenia - w okresie od 14 września do 16 września 2016 roku, z zastrzeżeniem, że terminy koszeń mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe w sytuacjach określonych w § 10 ust. 3 pkt 2 umowy;4)koszenie trawy wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości przy ul. Pełczyńskiej 33, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a) wykonanie pierwszego koszenia do 30 kwietnia 2016 roku, b)wykonanie drugiego koszenia do 31 sierpnia 2016 roku, z zastrzeżeniem, że terminy koszeń mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe w sytuacjach określonych w § 10 ust. 3 pkt 3 umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1 REJON D, E: świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Hawrylak Clean Garden, ul. Spokojna 21, 56-100 Wolów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37801,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40167,50

  • Oferta z najniższą ceną: 40167,50 / Oferta z najwyższą ceną: 54207,64

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2 REJON C, L: świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adrian Caruk SEISO, ul. Kiełczowska 97/6, 51-315 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103939,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105272,57

  • Oferta z najniższą ceną: 105272,57 / Oferta z najwyższą ceną: 168752,14

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3 REJON J, K: świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy Beata Golińska, ul. Wrocławska 3, Korzeńsko, 55-140 Żmigród, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96285,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120731,90

  • Oferta z najniższą ceną: 120731,90 / Oferta z najwyższą ceną: 312773,18

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE NR 4 REJON M, N: świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa IVONA Iwona Diakowska, Rynek 2/13, 56-420 Bierutów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98446,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110057,19

  • Oferta z najniższą ceną: 110057,19 / Oferta z najwyższą ceną: 314213,04

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.