Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Kędzierzyn-Koźle: Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
- PN / 7 / II / 11
Numer ogłoszenia: 62141 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4062566, faks 77 4062567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie-kk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 7 / II / 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu: pakiet nr 1 - Dostawa środków opatrunkowych - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ, pakiet nr 2 - Dostawa środków opatrunkowych - wg załącznika nr 2/2 do SIWZ, pakiet nr 3 - Dostawa środków opatrunkowych - wg załącznika nr 2/3 do SIWZ, pakiet nr 4 - Dostawa opatrunków ocznych - wg załącznika nr 2/4 do SIWZ, pakiet nr 5 - Dostawa środków opatrunkowych - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ, pakiet nr 6 - Dostawa opatrunków specjalistycznych - wg załącznika nr 2/6 do SIWZ, pakiet nr 7 - Dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg załącznika nr 2/7 do SIWZ, pakiet nr 8 - Dostawa pieluchomajtek - wg załącznika nr 2/8 do SIWZ, pakiet nr 9 - Dostawa środków opatrunkowych - wg załącznika nr 2/9 do SIWZ, pakiet nr 10 - Dostawa środków opatrunkowych - wg załącznika nr 2/10 do SIWZ, pakiet nr 11 - Dostawa środków opatrunkowych - wg załącznika nr 2/11 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem koncesji, zezwolenia lub licencji w zakresie objętym zamówieniem publicznym (o ile jest wymagana). Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy, 2) dotyczy pakietu nr 1, pozycje nr 5 - 7: Karty techniczne produktu potwierdzające parametry techniczne wyrobu z dokładnym oznaczeniem do której pozycji odnosi się dany dokument, 3) Próbki w ilości 1 szt. z każdej pozycji (z dokładnym oznaczeniem której pozycji i którego pakietu dotyczy), na który Wykonawca złoży ofertę w celu sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem Zamawiającego. Ocena zgodności oferowanego przedmiotu odbędzie się na podstawie zapisu na opakowaniach w/w próbek - na opakowaniu wymagany opis w języku polskim. Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem w SIWZ będzie skutkować odrzuceniem oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp podpisane przez każdą osobę prowadzącą działalność gospodarczą - wg załącznika nr 5 do SIWZ, 3) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 4) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 - 2/11), 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z treścią art.144 Ustawy PZP Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-kk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 19 lub w formie elektronicznej: hulin.agnieszka@zdrowie-kk.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków opatrunkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków opatrunkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków opatrunkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa opatrunków ocznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków ocznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków opatrunkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa opatrunków specjalistycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków specjalistycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pieluchomajtek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieluchomajtek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa środków opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków opatrunkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa środków opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków opatrunkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa środków opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków opatrunkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piastowskiej 17 w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32 w Kędzierzynie-Koźlu (etap III - parter i piwnice)
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
- Przebudowy dróg powiatowych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1433 O relacji Ortowice - Stara Kuźnia odcinek od km 0+990 do km 2+102,7
- Wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy, rozbudowy i nadbudowy budynku poradni, na poradnię chemioterapii dziennej wraz z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami Szpitala [...]
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/9/2025 Dostawy materiałów opatrunkowych i akcesoriów do podciśnieniowego leczenia ran z podziałem na 35 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- Dostawa materiałów opatrunkowych - II postępowanie.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie I
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie III
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.