eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DebrznoODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU MIASTA I GMINY DEBRZNO Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH ORAZ ICH TRANSPORT DO ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW "NOWY DWÓR" SP. Z O. O. W NOWYM DWORZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-11-24



Ogłoszenie nr 621510-N-2017 z dnia 2017-11-24 r.

Urząd Miasta i Gminy w Debrznie: ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU MIASTA I GMINY DEBRZNO Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH ORAZ ICH TRANSPORT DO ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW "NOWY DWÓR" SP. Z O. O. W NOWYM DWORZE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, krajowy numer identyfikacyjny 53021200000, ul. ul. Traugutta  2 , 77310   Debrzno, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 335 366, e-mail budownictwo@debrzno.pl, faks 598 335 351.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.debrzno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.debrzno.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.debrzno.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Debrzno, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU MIASTA I GMINY DEBRZNO Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH ORAZ ICH TRANSPORT DO ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW "NOWY DWÓR" SP. Z O. O. W NOWYM DWORZE
Numer referencyjny: RRL.271.2.16.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Debrzno z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz ich transport do Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Nowy Dwór" Sp. z o. o. w Nowym Dworze (adres/miejsce transportu: Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice). Odebrane odpady komunalne należy przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, wyznaczonej dla regionu południowo-zachodniego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Nowy Dwór" Sp. z o. o. w Nowym Dworze k. Chojnic lub w przypadku jej awarii uniemożliwiającej odbieranie odpadów do instalacji zastępczej wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego. Kody CPV 90500000-2 Usługi związane z odpadami komunalnymi 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami Charakterystyka gminy 1. Liczba mieszkańców Miasta i Gminy Debrzno: miasto - 5 060 mieszkańców, wieś - 4 016 mieszkańców, łącznie 9 076 mieszkańców (stan na dzień 31.12.2016 r.). 2. Powierzchnia gruntów w gminie ogółem - 224,03 km2 (stan na dzień 01.01.2016 r.). 3. Liczba miejscowości na terenie gminy - 34 (stan na dzień 01.01.2017 r.). 4. Liczba budynków mieszkalnych: miasto - 481 (stan na dzień 25.09.2017 r.). 5. Liczba budynków mieszkalnych: gmina - 820 (stan na dzień 25.09.2017 r.). 1. Wykaz placówek oświatowych (stan na dzień 01.10.2016 r.) z ilością zatrudnionych pracowników oraz ilością uczniów (Załącznik nr 9). 2. Budynki użyteczności publicznej (Załącznik nr 10). 3. Zestawienie listy mieszkańców gminy Debrzna z podziałem na segregację odpadów komunalnych bądź jej brak stanowi Załącznik nr 11 4. Zestawienie listy mieszkańców Debrzna z podziałem na segregację bądź jej brak stanowi Załącznik nr 11a 5. Liczba nieruchomości niezamieszkałych stanowi Załącznik nr 12). 6. Szczegółowy wykaz ulic miasta oraz gminy Debrzno wraz z ich usytuowaniem jest dostępny na stronie internetowej http://debrzno.e-mapa.net/ 7. Ilość dostarczonych odpadów w 2016 roku z terenu Miasta i Gminy Debrzno do instalacji w Nowym Dworze: Rodzaj odebranych odpadów komunalnych Kod odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów komunalnych [Mg] Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 1.762,68 Opakowania ze szkła 15 01 07 54,88 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 06 68,11 Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 36,14 Inne frakcje odebrane w sposób selektywny - zużyte opony 16 01 03 7,39 Inne frakcje odebrane w sposób selektywny - popiół 20 01 99 33,20 Inne frakcje odebrane w sposób selektywny - bio 20 01 99 27,61 Odpady z czyszczenia ulic i placów 20 03 03 13,80 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 01 1,94 Leki inne niż wymienione w 20 01 31* 20 01 32 0,148 Urządzenia zawierające freony 20 01 23* 1,54 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 36 1,00 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 35* 1,75 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 17 09 04 1,92 Podane ilości odpadów nie stanowią podstawy oszacowania wartości zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych w każdej ilości. Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie gminy Debrzno nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych ilości wytworzonych odpadów. Dane dotyczące ilości osób zamieszkałych mogą w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania nowych budynków do użytkowania bądź ruchu ludności. W związku z czym, Wykonawca przy sporządzaniu oferty winien uwzględnić możliwość wzrostu liczby mieszkańców oraz nowych gospodarstw domowych na okres realizacji umowy. W przypadku zwiększenia ilości punktów odbioru odpadów Wykonawca będzie zobowiązany w ramach ceny ofertowej uwzględnić objęcie nowych nieruchomości, które weszły do systemu, usługą odbioru odpadów. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia, aby na drogach gminnych i powiatowych był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg, a umożliwiający odbiór odpadów komunalnych, kiedy dojazd do nieruchomości zamieszkałych będzie utrudniony (dot. wzmożonych opadów deszczu czy śniegu, prowadzonych robót drogowych, wąskich dróg itp.). OBOWIĄZKI WYKONAWCY W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W STOSUNKU DO POSZCZEGÓLNYCH NIERUCHOMOSCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH 1. ZABUDOWA JEDNORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej oraz wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. A. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewni "Wykonawca". Zapełnione pojemniki właściciel nieruchomości wystawi przed posesję w dniu odbioru. B. Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie workowych. Worki do gromadzenia odpadów zapewni "Wykonawca". Bezpośrednio z nieruchomości będą odbierane następujące frakcje odpadów selektywnie zebranych: a) odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe - worek w kolorze żółtym; b) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła- worek w kolorze zielonym; c) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - worek w kolorze brązowym; d) popiół - worek w kolorze szarym; e) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury - worek w kolorze niebieskim; C. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę odpadów: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 1.Niesegregowane (zmieszane) - co najmniej jeden raz na dwa tygodnie. b) Bezpośrednio z nieruchomości będą odbierane następujące frakcję odpadów selektywnie zebranych : a) odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe - co najmniej raz w miesiącu, b) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła - jeden raz na dwa miesiące, c) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - w okresie od kwietnia do października raz na dwa tygodnie, od listopada do marca jeden raz w miesiącu, d) popiół - jeden raz w miesiącu w okresie październik-kwiecień; jeden raz na dwa miesiące w okresie maj-wrzesień, e) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury - jeden raz na dwa miesiące. D. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach z tworzywa lub metalu 110 l, 120 l, 240 l, 1100 l, 7m3, 8 m3. Selektywnie zebrane odpady komunalne Selektywnie zebrane odpady komunalne zebrane będą w workach: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, b) pojemność - 60-120l, c) kolor - zielony, żółty, brązowy, szary, niebieski, d) grubość - worek żółty - grubość nie mniejsza niż 60 mikronów, worek zielony, brązowy, niebieski - grubość nie mniejsza niż 70 mikronów, worek szary - grubość nie mniejsza niż 90 mikronów. Grubość zapewniająca szczelne, bezpieczne zbieranie i przechowywanie odpadów, nadruk z informacją na jaki rodzaj odpadów są przeznaczone. 2. ZABUDOWA WIELORODZINNA (SPÓŁDZIELNIE, WSPÓLNOTY) Na terenie zabudowy obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. A. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewni "Wykonawca". Zapełnione pojemniki właściciel nieruchomości wystawi przed posesję w dniu odbioru. B. Selektywne zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie pojemnikowo - workowych. Pojemniki oraz worki do gromadzenia odpadów zapewni "Wykonawca". Bezpośrednio z nieruchomości będą odbierane następujące frakcje odpadów selektywnie zebranych. Wprowadza się pięć rodzajów worków: a) odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe - worek w kolorze żółtym; b) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła- worek w kolorze zielonym; c) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - worek w kolorze brązowym; d) popiół - worek w kolorze szarym; e) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury - worek w kolorze niebieskim; Wprowadza się pięć rodzajów pojemników: a) pojemnik żółty z napisem "METALE I TWORZYWA SZTUCZNE" do gromadzenia odpadów z metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali, odpadów z tworzyw sztucznych, w tym odpadów opakowaniowych tworzyw sztucznych, oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych; b) pojemnik brązowy z napisem "BIO" do gromadzenia ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów; c) pojemnik zielony z napisem "SZKŁO" do gromadzenia odpadów ze szkła, w tym odpadów opakowaniowych ze szkła; d) pojemnik szary z napisem "POPIOŁY" do gromadzenia popiołu; e) pojemnik niebieski z napisem "PAPIER" do gromadzenia odpadów z papieru, w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury. 2.Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę odpadów. A). Niesegregowane (zmieszane) - dwa razy w tygodniu. B) Bezpośrednio z nieruchomości będą odbierane następujące frakcje selektywnie zebranych odpadów komunalnych: a) odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe - dwa razy w tygodniu; b) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła - dwa razy w tygodniu; c) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - jeden raz na tydzień, z uwzględnieniem potrzeb; d) popiół - jeden raz w miesiącu w okresie październik-kwiecień; jeden raz na dwa miesiące w okresie maj-wrzesień, e) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury - dwa razy w tygodniu. C) Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów: A) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach z tworzywa sztucznego lub metalu 110l, 120l, 240l, 1100l, 7 m3, 8m3. B) Selektywnie zbierane odpady komunalne. Selektywnie zbierane odpady komunalne zbierane będą w workach: 1. materiał folia polietylenowa LDPE, 2. pojemność 60-120 l, 3. kolor żółty, zielony, brązowy, szary, niebieski, 4. grubość- worek żółty grubość nie mniejsza niż 60 mikronów, worek zielony, brązowy, niebieskim- grubość nie mniejsza niż 70 mikronów, worek szary- grubość nie mniejsza niż 90 mikronów. Grubość zapewniająca szczelne, bezpieczne zbieranie i przechowywanie odpadów, nadruk z informacją na jaki rodzaj odpadów są przeznaczone. 3. NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁE Na terenie nieruchomości niezamieszkałych obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Worki oraz pojemniki zapewnia Wykonawca. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu całej ilości odpadów komunalnych. Szacunkową liczbę nieruchomości niezamieszkałych, z których będą odbierane odpady komunalne zawiera Załącznik Nr 12 do SIWZ. A) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach. Pojemniki zapewni Wykonawca. Pojemniki zabezpieczają właściciele nieruchomości. Zapełnione pojemniki właściciel nieruchomości wystawi przed posesję w dniu odbioru. B) Selektywnie zbierane odpady komunalne. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie odbywać się w systemie workowo-pojemnikowym. Wprowadza się pięć rodzajów worków: a) odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe - worek w kolorze żółtym; b) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła- worek w kolorze zielonym; c) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - worek w kolorze brązowym; d) popiół - worek w kolorze szarym; e) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury - worek w kolorze niebieskim; Wprowadza się pięć rodzajów pojemników: a) pojemnik żółty z napisem "METALE I TWORZYWA SZTUCZNE" do gromadzenia odpadów z metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali, odpadów z tworzyw sztucznych, w tym odpadów opakowaniowych tworzyw sztucznych, oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych; b) pojemnik brązowy z napisem "BIO" do gromadzenia ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów; c) pojemnik zielony z napisem "SZKŁO" do gromadzenia odpadów ze szkła, w tym odpadów opakowaniowych ze szkła; d) pojemnik szary z napisem "POPIOŁY" do gromadzenia popiołu; e) pojemnik niebieski z napisem "PAPIER" do gromadzenia odpadów z papieru, w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury. C) Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę odpadów komunalnych a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - co najmniej jeden raz na dwa tygodnie. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne: a) odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe - co najmniej jeden raz na dwa tygodnie, z uwzględnieniem potrzeb; b) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła - jeden raz na dwa miesiące, z uwzględnieniem potrzeb; c) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów -w okresie od kwietnia do października raz na dwa tygodnie, od listopada do marca jeden raz w miesiącu, z uwzględnieniem potrzeb; d) popiół - jeden raz w miesiącu w okresie październik-kwiecień; jeden raz na dwa miesiące w okresie maj-wrzesień, e) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury - jeden raz na dwa miesiące, z uwzględnieniem potrzeb. Odbiór odpadów może ulec zmianie po opracowaniu harmonogramu wywozu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest także do opróżniania koszy ulicznych, placów zabaw oraz cmentarzy na podstawie opracowanego harmonogramu. 3. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów: A) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach z tworzywa sztucznego lub metalu 110l, 120l, 240l, 1100l, 7 m3, 8m3. Pojemniki zapewnia Wykonawca. B) Selektywnie zbierane odpady komunalne. Selektywnie zbierane odpady komunalne zbierane będą w workach: - materiał folia polietylenowa LDPE, - pojemność 60-120 l, - kolor żółty, zielony, brązowy, szary, niebieski, - grubość- worek żółty- grubość nie mniejsza niż 60 mikronów, worek zielony, brązowy, niebieski - grubość nie mniejsza niż 70 mikronów, worek szary - grubość nie mniejsza niż 90 mikronów. Grubość zapewniająca szczelne, bezpieczne zbieranie i przechowywanie odpadów, nadruk z informacją na jaki rodzaj odpadów są przeznaczone. 1. Częstotliwość odbioru odpadów z cmentarzy komunalnych oraz pojemność określonych pojemników: Lp Miejscowość Ilość pojemników Pojemność pojemnika Częstotliwość odbioru 1 Stare Gronowo 4 1100 l Co 2 tygodnie 2 Cierznie 2 1100 l Co 2 tygodnie 3 Uniechów 2 1100 l Co 2 tygodnie 4 Prusinowo 2 1100 l Co 2 tygodnie 5 Słupia 2 1100 l Co 2 tygodnie 6 Strzeczona 2 1100 l Co 2 tygodnie 7 Debrzno 10 1100 l 1 raz w tygodniu Przy określeniu częstotliwości odbioru po za wyznaczonym harmonogramem należy uwzględnić dodatkowe odbiory w okresach świątecznych (Boże Narodzenie, Wszystkich Świętych). 5. Do obowiązków w ramach przedmiotu zamówienia w stosunku do wszystkich nieruchomości objętych systemem (nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe) należy jednorazowa zbiórka świątecznych drzewek z terenu miasta Debrzno (data zbiórki ustalona z Zamawiającym) 6. Do obowiązków w ramach przedmiotu zamówienia w stosunku do wszystkich nieruchomości objętych systemem (nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe) należy także naklejanie "żółtych oraz czerwonych kartek" w celu egzekwowania poprawnej segregacji (kartki zapewni Zamawiający). 7. Do obowiązków w ramach przedmiotu zamówienia w stosunku do wszystkich nieruchomości objętych systemem (nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe) należy również odbiór: - mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony odbierane są od właścicieli nieruchomości wystawionych przed posesję lub przy pergolach śmietnikowych w terminach określonych. Częstotliwość pozbywania się odpadów z terenu nieruchomości określa się na: termin 3 razy w roku zgodnie z ustalonym harmonogramem z Zamawiającym. - zużyte baterie i akumulatory, oraz pozostałe odpady niebezpieczne, w szczególności: a) chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe itp.) b) lampy fluorescencyjne (świetlówki), zużyte żarówki energooszczędne, c) opakowania zawierające substancje niebezpieczne (np. pojemniki po lakierach, aerozolach, tonerach itp.), d) odpadowa papa odbierane są przez Wykonawcę z punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w terminach i z miejsc wyznaczonym przez Zamawiającego. - odpady z remontów prowadzonych we własnym zakresie od nieruchomość zamieszkałych. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania kontenera na odpady budowlane i rozbiórkowe lub worka na gruz o pojemności 500 l na zlecenie Zamawiającego, w dniu następnym po otrzymaniu zlecenia. W ramach zlecenia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemnik, a następnie go odebrać i przekazać odpady do recyklingu lub ponownego użycia. Usługa jest realizowana każdorazowo na zlecenie właściciela nieruchomości i na jego koszt. Do obowiązków Wykonawcy należy również odbiór przeterminowanych leków z aptek usytuowanych na terenie miasta Debrzno: * Apteka Nowa s. c. A. Szurik, Z. Szurik - Iwicka, M. Szurik - Paprota apteka ogólnodostępna NOWA, ul. T. Kościuszki 3-5, Debrzno. * Apteka PS Pharm (Apteka w Polo Markecie), ul. Przechodnia 9, Debrzno. Odbiór ma się odbywać co kwartał, a także po zgłoszeniu o wypełnieniu pojemnika. Wykonawca zapewnia pojemniki do gromadzenia przeterminowanych leków o pojemności co najmniej 60 l. Zamawiający zapewnia sobie możliwość zwiększania ilości punktów wyposażonych w pojemniki do zbiórki przeterminowanych leków w razie zwiększania się potrzeb gminy w tym zakresie. Do obowiązków Wykonawcy należy odbiór odpadów komunalnych, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku. Przy czym odbiór będzie odbywał się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru w dni powszednie zgodnie z harmonogramem. Odbiór odpadów komunalnych nie może następować w niedziele oraz w dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru zgodnie z harmonogramem przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów jest ostatni dzień roboczy przed dniem wolnym. POZOSTAŁE OBOWIĄZKI A) Obowiązkiem "Wykonawcy" będzie uzupełnienie na własny koszt worków do selektywnych odpadów, poprzez pozostawienie w miejscu odbioru zapełnionych worków, nowymi pustymi w dniu odbioru selektywnie zbieranych. B) Obowiązkiem "Wykonawcy" będzie dostarczenie co najmniej raz w miesiącu po 100 szt. worków żółtych i szarych, oraz 100 szt. worków zielonych i brązowych - jako rezerwa do Urzędu Miasta i Gminy w Debrznie. C) Obowiązkiem "Wykonawcy" będzie dostarczenie worków na targowisko miejskie w Debrznie w ilości ok. 50 szt. 60 l i 10 szt. 120 l na miesiąc. D) Obowiązkiem "Wykonawcy" będzie wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych zbiórką w worki oraz pojemniki niezbędne do gromadzenia odpadów, przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór i transport odpadów zawartej z "Zamawiającym". E) Na potwierdzenie dostarczenia pojemników "Wykonawca" powinien posiadać potwierdzenie od właściciela (-li) nieruchomości. F) "Wykonawca" ma obowiązek dostarczania każdemu właścicielowi nieruchomości harmonogramu odbioru odpadów na cały rok kalendarzowy. G) "Wykonawca" ma obowiązek na własny koszt wyposażenia zabudowy wielorodzinnej w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności nie mniejszej niż 1100 l, z następującymi oznaczeniami: - pojemnik - kolor żółty z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE; - pojemnik - kolor zielony z napisem SZKŁO; - pojemnik - kolor brązowy z napisem BIO; - pojemnik - kolor szary z napisem POPIÓŁ; - pojemnik - kolor niebieski z napisem "PAPIER". H) Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów zmieszanych: a) pojemniki: - pojemnik 110 l, 120 l - ok. 2500 szt, - pojemnik 240 l - ok. 1000 szt, - pojemnik 1100 l - ok. 250 szt. b) worki do segregacji odpadów: - worek żółty z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE - ok. 90 000 szt. - worek zielony z napisem SZKŁO - ok. 43 000 szt. - worek brązowy z napisem BIO ok. 40 000 szt. - worek szary/grafitowy z napisem POPIÓŁ - ok. 50 000 szt. - worek niebieski z napisem PAPIER - ok. 50 000 zł. c) pojemniki: - pojemnik - kolor żółty (minimum 1100 l) z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE - ok. 60 szt., - pojemnik - kolor zielony (minimum 1100 l) z napisem SZKŁO - ok. 60 szt., - pojemnik - kolor brązowy (minimum 1100 l) z napisem BIO - ok. 60 szt. - pojemnik - kolor szary (minimum 1100 l) z napisem POPIÓŁ - ok. 20 szt. - pojemnik - kolor niebieski ( minimum 1100 l) z napisem PAPIER -ok. 60 szt. I) "Wykonawca" ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości zamieszkałych (oprócz Wspólnot Mieszkaniowych) w worki do zbiórki odpadów segregowanych następujących rodzajów worków: - worek żółty wykonany z tworzywa LDPE o pojemności 120 l i grubości nie mniejszej niż 60 mikronów z oznaczeniem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE, - worek zielony wykonany z tworzywa LDPE o pojemności 120 l i grubości nie mniejszej niż 70 mikronów z oznaczeniem SZKŁO, - worek brązowy wykonany z tworzywa LDPE o pojemności 120 l i grubości nie mniejszej niż 70 mikronów z oznaczeniem BIO, - worek szary wykonany z tworzywa LDPE o pojemności 60 l i grubości nie mniejszej niż 90 mikronów z oznaczeniem POPIÓŁ. - worek niebieski wykonany z tworzywa LDPE o pojemności 120 l i grubości nie mniejszej niż 70 mikronów z oznaczeniem PAPIER. J) Obowiązkiem "Wykonawcy" w trakcie wykonywania umowy jest wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki i worki następuje najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych. K) Obowiązkiem "Wykonawcy" będzie przedłożenie Zamawiającemu wraz z fakturą następujących dokumentów za miesiąc rozliczeniowy dowodów przekazania odebranych odpadów komunalnych oraz wykazu nieruchomości (wersja papierowa lub elektroniczna) zobowiązanych do selektywnej zbiórki odpadów, a nie przeprowadzających jej (niesegregujących odpady) oraz sprawozdania z miejsc odbioru worków z odpadami niesegregowanymi (zmieszanymi) dostawianych do pojemników przeznaczonych na tego rodzaju odpady (adres i liczba dostawionych worków). L) "Wykonawca" jest zobowiązany do kontroli zawartości pojemników i worków w celu określenia prawidłowości posegregowania odpadów. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji "Wykonawca" zobowiązany jest, po udokumentowaniu, do niezwłocznego powiadomienia o zaistniałym fakcie Gminę i właściciela nieruchomość. Odebranie odpadów jest potwierdzeniem prawidłowej segregacji. Sprzęt techniczny - pojazd przystosowany do odbioru odpadów zmieszanych o masie całkowitej powyżej 3,5 t - 4 szt., w tym 2 pojazdy o emisji spalin euro 4, - pojazd przystosowany do obioru odpadów segregowanych o masie całkowitej powyżej 3,5 t -1 szt., - pojazd przystosowany do obioru odpadów segregowanych o masie całkowitej do 3,5 t -1 szt., - dysponowanie jednostką do mycia pojemników na odpady o biegu zamkniętym., - system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju, - system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiających weryfikację tych danych, - narzędzia, urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników na odpady, - pojazd przystosowany do zbiórki odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego bez funkcji kompaktującej oraz z funkcją kompaktującą.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90514000-3
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień publicznych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, przy zastosowaniu cen odbioru odpadów określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej integralną część umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-01   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: a) zezwolenie na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Debrzno, prowadzonego na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r. poz. 1289).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże: 1) posiadanie zdolności zawodowych: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - usługi odbioru odpadów komunalnych zmieszanych z terenu nieruchomości i ich transport w ilości co najmniej 1400 Mg oraz odpadów gromadzonych selektywnie (np., szkło, makulatura, plastik) w ilości co najmniej 100 Mg. 2) posiadanie odpowiednich zdolności technicznych: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: - bazą magazynowo-transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Miasta i Gminy Debrzno, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, - pojazd przystosowany do obioru odpadów zmieszanych o masie całkowitej powyżej 3,5 t - 4 szt., w tym 2 pojazdy o emisji spalin euro 4, - pojazd przystosowany do obioru odpadów segregowanych o masie całkowitej powyżej 3,5 t -1 szt., - pojazd przystosowany do odbioru odpadów segregowanych o masie całkowitej do 3,5 t -1 szt., - dysponowanie jednostką do mycia pojemników na odpady o biegu zamkniętym., - system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju, - narzędzia, urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników na odpady, - pojazd przystosowany do zbiórki odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego bez funkcji kompaktującej oraz z funkcją kompaktującą. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby pojazdy przeznaczone do odbierania i transportu odpadów były we właściwym stanie technicznym, oznaczone trwale i czytelnie, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy oraz zapewnić w zakresie wyposażenia pojazdów aby: - konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; - pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów, - pojazdy były wyposażone w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiające weryfikację tych danych; - pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni zobowiązany będzie złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów (na dzień składania ofert) następujących dokumentów: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; UWAGA: W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, zaświadczenia z ZUS i US dotyczą każdego ze wspólników oraz za spółkę. 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 6) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 - 6.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni zobowiązany będzie złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów (na dzień składania ofert) następujących dokumentów: 1) dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasta i Gminy Debrzno, prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r. poz. 1289), dotyczący odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia; 2) decyzję administracyjną - zezwolenie na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 3) wykaz narzędzi i infrastruktury wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( informacje z sesji otwarcia ofert ) przekaże Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru załącznika nr 7 Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1. oferta zgodnie z załącznikiem 2. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 3. dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000,00 złotych, słownie : dziesięć tysięcy złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Człuchowie o/Debrzno Nr rachunku : 23 9326 0006 0080 0091 2000 0030 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU MIASTA I GMINY DEBRZNO Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH ORAZ ICH TRANSPORT DO ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW "NOWY DWÓR" SP. Z O. O. W NOWYM DWORZE Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, w postaci poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przednotsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonotnania Umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ustawy PZP dopuszcza się zmianę umowy w zakresie: 1) sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania odpadów, w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób pełnienia świadczenia, 2) zmiany stawki podatku VAT. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.