Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Bydgoszcz: Dostawa, montaż sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej dla Wojewódzkiej Przychodni Dermatologicznej w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 62173 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Przychodnia Dermatologiczna w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 5, 85-096 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3410541, fax 052 3410541.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej dla Wojewódzkiej Przychodni Dermatologicznej w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa , montaż i przeszkolenie w obsłudze n/w sprzętu i aparatów: 1 Uniwersalny stół zabiegowy - 2 szt. 2 Mikroskop badawczy - 1 szt. 3 Urządzenie do kriochirurgii - 1 szt. 4 System terapeutyczny do terapii fotodynamicznej i leczenia brodawek - 1 szt. 5 Cyfrowy aparat od mikrodermabrazji do pracy kryształami korundu i głowicami diamentowymi - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P z p.;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców stawianych warunków z ofertą należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres wykonawcy, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: w przypadku: 1.1.1. podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, 1.1.2. osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Zał. Nr 1 3. Podpisany i wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 2 4. Podpisany i wypełniony Formularz cenowy oferty - Załącznik Nr 3 5. Podpisany i wypełniony Formularz wymagania techniczne - Załącznik Nr 4 6. Aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Deklaracje zgodności CE lub wpis/zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 8. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. 9. W wypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty zgodnie z §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
- 3. Ocena warunków serwisu - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpd.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Bydgoszcz ul. Kurpińskiego 5 Cena 20,00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 14:00, miejsce: Bydgoszcz ul. Kurpińskiego 5 II piętro pok. 205 ( Administracja ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uniwersalny stół zabiegowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż 2 szt uniwersalnych stołów zabiegowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
- 3. Ocena warunków serwisu - 15
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mikroskop badawczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaz mikroskopu badawczego - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.26.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
- 3. Ocena warunków serwisu - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie do kriochirurgii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, przeszkolenie w obsłudze urzadzenia do kriochirurgii - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
- 3. Ocena warunków serwisu - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System terapeutyczny do terapii fotodynamicznej i leczenia brodawek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, przeszkolenie w obsłudze systemu terapeutycznego do terapii fotodynamicznej i leczenia brodawek - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
- 3. Ocena warunków serwisu - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cyfrowy aparat od mikrodermabrazji do pracy kryształami korundu i głowicami diamentowymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i przeszkolenie w obsłudze cyfrowego aparatu od mikrodermabrazji do pracy kryształami korundu i głowicami diamentowymi - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
- 3. Ocena warunków serwisu - 15
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa wanny wielofunkcyjnej do hydroterapii i wanny do kąpieli wirowej kończyn dolnych
- Dostawa drobnego sprzętu
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hematologii do linii hematolog. Sysmex XN-9100 Compact Integration oraz aparatu Ral Stainer
- ŚWIADCZENIE USŁUG UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH DLA KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
- Sukcesywne wykonywanie robót sanitarnych w zakresie bieżących remontów w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy i we Włocławku
- DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- Dostawa mikroskopu cyfrowo-optycznego
- Dostawa mikroskopu optycznego do inspekcji międzyoperacyjnych ze zmotoryzowanym stolikiem
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
- Modernizacja mikroskopu AFM z doposażeniem w sondę Kelvina
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.