Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-14
Wrocław: Dostawy wyrobów medycznych - materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 62173 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych - materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych -materiałów opatrunkowych wg 25 części : ZADANIE 1 - Wata celulozowa, bawełniano-wiskozowa, ZADANIE 2 - Opaski dziane, elastyczne i chusta trójkątna, ZADANIE 3 - Gaza bawełniana, ZADANIE 4 - Myjka jednorazowa, ZADANIE 5 - Koc ratunkowy, ZADANIE 6 - Kompresy gazowe niewyjałowione, ZADANIE 7 - Kompresy i serwety jałowe, ZADANIE 8 - Kompresy neurochirurgiczne jałowe, ZADANIE 9 - Tampony z gazy opatrunkowej, ZADANIE 10 - Bielizna operacyjna sterylna, ZADANIE 11 - Siatki opatrunkowe elastyczne, ZADANIE 12 - Opaski i podkłady gipsowe, ZADANIE 13 - Opatrunki siatkowe jałowe z silikonem, ZADANIE 14 - Opatrunki hydrożelowe i różne, - GRUPA 1, - GRUPA 2, - GRUPA 3, - GRUPA 4, - GRUPA 5, ZADANIE 15 - Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane, - GRUPA 1, - GRUPA 2, - GRUPA 3, ZADANIE 16 - Folie operacyjne, ZADANIE 17 - Plastry, ZADANIE 18 - Przylepce, ZADANIE 19 - Opatrunki hydrowłókniste. Łączna wartość zamówienia bez Vat 581 233,45 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 39.51.22.00 - Pokrycia 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: ZADANIE 1 - 570,00 zł ZADANIE 2 - 690,00 zł ZADANIE 3 - 280,00 zł ZADANIE 4 - 170,00 zł ZADANIE 5 - 1,00 zł ZADANIE 6 - 390,00 zl ZADANIE 7 - 2 270,00 zł ZADANIE 8 - 270,00 zł ZADANIE 9 - 1 170,00 zł ZADANIE 10 - 380,00 zł ZADANIE 11 - 390,00 zł ZADANIE 12 -1 820,00 zł ZADANIE 13 - 36,00 zł ZADANIE 14 : - GRUPA 1 - 18,00 zł - GRUPA 2 - 30,00 zł - GRUPA 3 - 26,00 zł - GRUPA 4 - 5,00 zł - GRUPA 5 - 355,00 zł ZADANIE 15 : - GRUPA 1 - 430,00 zł - GRUPA 2 - 410,00 zł - GRUPA 3 - 170,00 zł ZADANIE 16 - 150,00 zł ZADANIE 17 - 570,00 zł ZADANIE 18 - 360,00 zł ZADANIE 19 - 490,00 zł. Łączna kwota wadium dla wszystkich części przedmiotu zamówienia wynosi - 11 551,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Winni wówczas ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie mogą łącznie spełnić i udokumentować warunki, o których mowa w pkt. a), b) i c). Warunek, o którym mowa w pkt. d), każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić i udokumentować samodzielnie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę winien dołączyć do niej m.in:. a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega on z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega on z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w ww. przepisach, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116, bud. C, I piętro, pokój 108.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Wata celulozowa, bawełniano-wiskozowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - Wata celulozowa, bawełniano-wiskozowa, 1 część 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Opaski dziane, elastyczne i chusta trójkątna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - Opaski dziane, elastyczne i chusta trójkątna,1 część 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Gaza bawełniana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 - Gaza bawełniana, 1 część 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Myjka jednorazowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4 - Myjka jednorazowa, 1 część 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Koc ratunkowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5 - Koc ratunkowy,1 część 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Kompresy gazowe niewyjałowione.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6 - Kompresy gazowe niewyjałowione, 1 część 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - Kompresy i serwety jałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 7 - Kompresy i serwety jałowe,1 część 15 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 - Kompresy neurochirurgiczne jałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 8 - Kompresy neurochirurgiczne jałowe, 1 część 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 - Tampony z gazy opatrunkowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 9 - Tampony z gazy opatrunkowej, 1 część 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10 - Bielizna operacyjna sterylna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 10 - Bielizna operacyjna sterylna,1 część 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11 - Siatki opatrunkowe elastyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 11 - Siatki opatrunkowe elastyczne, 1 część 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12 - Opaski i podkłady gipsowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 12 - Opaski i podkłady gipsowe, 1 część 9 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE 13 - Opatrunki siatkowe jałowe z silikonem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 13 - Opatrunki siatkowe jałowe z silikonem, 1 część 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE 14 GRUPA 1 - Opatrunki hydrożelowe i różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 14 GRUPA 1 - Opatrunki hydrożelowe i różne, 1 część 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE 14 GRUPA 2 - Opatrunki hydrożelowe i różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 14 GRUPA 2 - Opatrunki hydrożelowe i różne, 1 część 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE 14 GRUPA 3 - Opatrunki hydrożelowe i różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 14 GRUPA 3 - Opatrunki hydrożelowe i różne, 1 część 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ZADANIE 14 GRUPA 4 - Opatrunki hydrożelowe i różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 14 GRUPA 4 - Opatrunki hydrożelowe i różne, 1 część 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZADANIE 14 GRUPA 5 - Opatrunki hydrożelowe i różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 14 GRUPA 5 - Opatrunki hydrożelowe i różne, 1 część 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ZADANIE 15 GRUPA 1- Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 15 GRUPA 1- Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane, 1 część 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: ZADANIE 15 GRUPA 2 - Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 15 GRUPA 2 - Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane, 1 część 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: ZADANIE 15 GRUPA 3 - Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 15 GRUPA 3 - Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane, 1 część 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: ZADANIE 16 - Folie operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie operacyjne, 1 część 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: ZADANIE 17 - Plastry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 17 - Plastry, 1 część 9 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: ZADANIE 18 - Przylepce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 18 - Przylepce, 1 część 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: ZADANIE 19 - Opatrunki hydrowłókniste.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 19 - Opatrunki hydrowłókniste, 1 częśc 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Opatrunki i wyroby medyczne specjalnego przeznaczenia dla pacjentów hospitalizowanych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im.J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.