Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-18
Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE DOSTAWY RĘKAWIC CHIRURGICZNYCH I DIAGNOSTYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 62192 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY RĘKAWIC CHIRURGICZNYCH I DIAGNOSTYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic chirurgicznych i diagnostycznych. Zamówienie składa się z 2 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - Rękawice chirurgiczne Pakiet 2 - Rękawice diagnostyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach nr [D.1] ÷ [D.2] do niniejszej SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy,a Wykonawca wyraża na to zgodę..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [G] do SIWZ. - katalog lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu, potwierdzający wymagane parametry z zaznaczeniem nr Pakietu i jakiej pozycji Pakietu dotyczy, folder zawiera informacje dotyczące materiału , gramatury i innych elementów niezbędnych do weryfikacji zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia, kartę techniczną produktu w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. - dokumenty z jednostki niezależnej potwierdzające spełnienie norm, - rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671-07 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), Rękawice przebadane na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 (potwierdzone raportem)- pakiet 1 poz. 2,3,6,7
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ 5. Wzór oświadczenia - część [G] stanowiący załącznik do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b) zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, b) czasowego braku dostępności produktu objętego umową. Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem faksem) uzgodnienia. Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy. 4. Zmiany umowy z pominięciem ust. 3 niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Rękawice chirurgiczne sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość par 1 Rękawice chirurgiczne pudrowane, lateksowe, jałowe, mikroteksturowane, mankiet prosty, dł min. 285 mm, kształt anatomiczny, pasujące na prawą i lewą dłoń, wartość protein lateksu< 40 ug/g, AQL max.1,0 Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozm. 6,0 - 9,0. 20000 2 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe, lateksowe, jałowe Powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, chlorowana i pokryta silikonem, wewnętrzna pokryta poliuretanem, polimerem i silikonem, długość min 285mm, mankiet prosty lub rolowany, kształt anatomiczny. AQL 1,0. Poziom protein lateksu <30ug/g. Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozm. 6,0-9,0 . 200 3 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe, neoprenowe, jałowe, Powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowna, silikonowana i chlorowana, wewnętrzna pokryta poliuretanem i silikonem, dł.min.300 mm, mankiet prosty z taśmą adhezyjną lub rolowany, grubość pojedynczej ścianki na palcu min. 0,16 mm, na dłoni min. 0,15 mm, AQL 1,0. Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozm 6,0-9,0 . 300 4 Rękawice specjalistyczne ginekologiczne bezpudrowe, lateksowe, jałowe, o przedłużonym mankiecie, dł. min 500 mm,grubość na palcu 0,33-0,34 mm, na dłoni 0,30-0,31 mm oraz na mankiecie 0,18-0,19 mm, AQL 1,0, mankiet rolowany, mikroteksturowane na całej powierzchni. Poziom protein lateksu <21 ug/g. Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozmiar 6,0 - 9,0. 40 5 Rękawice do zabiegów szczególnego ryzyka, nitrylowe, bezpudrowe, jałowe, o anatomicznym kształcie, mankiet rolowany, powierzchnia zewnętrzna teksturowana na końcach palców, wewnętrzna chlorowana, dł. min. 242 mm, bez zawartości protein lateksu, AQL 1,0, grubość na palcu min. 0,15 mm, na dłoni min.0,13 mm . Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozm. S(6,5) M(7,5) L(8,5) 100 6 Rękawice chirurgiczne do precyzyjnych zabiegów, bezpudrowe, lateksowe, jałowe, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana,chlorowana i silikonowana, powierzchnia wewnętrzna pokryta poliuretanem, chlorowana, silikonowana, mankiet prosty z taśmą adhezyjną lub rolowany, dł. min. 295 mm .Poziom protein lateksu <30ug/g, anatomicznie dopasowane do kształtu dłoni, o stonowanej barwie nie wywołującej zjawiska odblasku, AQL1,0, pakowane parami, rozm 6,0-9,0. 2200 7 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe, lateksowe, jałowe, używane w systemie podwójnym ( rękawica spodnia), powierzchnia zewnętrzna chlorowana i silikonowana, wewnętrzna pokryta poliuretanem, pokryta warstwą nawilżającą, mankiet prosty z taśmą adhezyjną lub rolowany, AQL 1,0. Poziom protein lateksu <30ug/g, dl. min. 295 mm. Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozmiar 6,0-9,0 . 6000 Wymagania zamawiającego: 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia, kartę techniczną produktu w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia 3. Wymagania dotyczące poz. 2,3,6,7 - Rękawice odpowiadające normom: zgodnie z Dyrektywą o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC & 2007/47/EC w klasie II a, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671-07 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), przebadane na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 (potwierdzone raportem). 4. Wymagania dotyczące poz. 1-7 - Rękawice odpowiadające normie EN 455 1-2-3. UWAGA! Zamawiający dopuszcza inną ilość sztuk w opakowaniu z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Rękawice diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Ilość par 1 Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe o obniżonej grubości. Rolowany mankiet, teksturowane na palcach, polimerowane od strony roboczej, chlorowane od wewnątrz, długość min. 240mm. Przebadane na przenikalność min 10 substancji chemicznych w tym min. 5 cytostatyków na minimum 2 poziomie potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej oraz przebadane na min. 2 alkohole na min. 1 poziomie ochrony. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Opakowanie a 200sztuk (XS-L) oraz 180sztuk (XL).. 5 000 2 Rękawice diagnostyczne, niejałowe, bezpudrowe winylowe, mankiet rolowany, kształt uniwersalny, rozm. XS - XL, AQL 1,5 a 100 szt. 1 000 3 Rękawice diagnostyczne lateksowe bezpudrowe, mankiet rolowany, kształt uniwersalny pasujący na lewą i prawą dłoń, roz. XS-XL, AQL 1,5; pakowane po 100szt 300 4 Rękwice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe o obniżonej grubości. Rolowany mankiet, teksturowane tylko na palcac, polimerowane od strony roboczej, chlorowane od wewnątrz, długość min. 240mm. Przebadane na przenikalność min 10 substancji chemicznych w tym min. 5 cytostatyków na minimum 2 poziomie potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej oraz przebadane na min. 2 alkohole na min. 1 poziomie ochrony. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Opakowanie umożliwiające pojedyncze pobieranie rękawicy od spodu za mankiet a 250sztuk (XS-L). 150 Wymagania zamawiającego 1. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia 2. Wymagania dot. poz. 1,3,4: rękawice odpowiadają normom EN-388, EN-420, EN-455 1-2-3, EN-374 1-2-3 (dokumenty z jednostki niezależnej). Rękawice zarejestrowane są jako wyrób medyczny klasy I oraz środek ochrony indywidualnej klasy III, obecność piktogramów na opakowaniach jednostkowych. UWAGA! Zamawiający dopuszcza inną ilość sztuk w opakowaniu z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- BZP.271.32.2024 "Dowożenie dzieci i uczniów zamieszkałych w Dzielnicy Repty Ślaskie do przedszkoli i szkół podstawowych w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usług w formie terapii integracji sensorycznej dla dzieci
- Świadczenie usługi ochrony mienia oraz zapewnienie wizyjnego systemu kontroli na terenie nieruchomości po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- BZP.271.33.2024 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt - psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
- Dostawa rękawic medycznych
- Dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych (w tym diagnostycznych z uchwytami ściennymi) w 9 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.