To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-10
Ogłoszenie nr 62266 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.
Zabrze: ZAPROJEKTOWANIE ORAZ WYKONANIE BAZY DANYCH Z GRAFICZNYM INTERFEJSEM OBRAZUJĄCYM WYNIKI BADAŃ Z PROJEKTU INNOWATREAT ORAZ KONSOLĄ ADMINISTRACYJNĄ DO WPROWADZANIA DANYCH DLA OPERATORA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPrzedmiot zamówienia jest finansowany w szczególności: 1. przez Fundusz Badawczy Węgli i Stali (FBWiS) z projektu pn.: "Innowacyjny system oczyszczania i odzysku wody ze ścieków koksowniczych z wykorzystaniem czystych technologii" (akronim: INNOWATREAT), 2. przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z projektu pt.: "Innowacyjny system oczyszczania i odzysku wody ze ścieków koksowniczych z wykorzystaniem czystych technologii" (akronim: INNOWATREAT).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39424 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, krajowy numer identyfikacyjny
2594500000, ul.
ul. Zamkowa
1,
41803
Zabrze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 710 041, faks
322 710 809, e-mail
zamowieniapubliczne@ichpw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ichpw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAPROJEKTOWANIE ORAZ WYKONANIE BAZY DANYCH Z GRAFICZNYM INTERFEJSEM OBRAZUJĄCYM WYNIKI BADAŃ Z PROJEKTU INNOWATREAT ORAZ KONSOLĄ ADMINISTRACYJNĄ DO WPROWADZANIA DANYCH DLA OPERATORA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):3/ichpw/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie bazy danych z graficznym interfejsem obrazującym wyniki badań z projektu INNOWATREAT oraz konsolą administracyjną do wprowadzania danych dla operatora zwanej w dalszej części SIWZ "bazą danych". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 2.1. Podstawowa funkcjonalność: Baza danych ma służyć do gromadzenia wiedzy (archiwizowania) i prezentowania (przeglądania) danych pozyskanych w ramach projektu INNOWATREAT. Przedmiotowa baza zawierać będzie analizę składu badanych ścieków. 2.2. Struktura: a) Pierwszy ekran musi zawierać informację o projekcie oraz przycisk przełączenia do widoku bazy danych. b) Ekran prezentujący bazę danych musi być zbudowany w taki sposób, aby za pomocą grafik przedstawiających proces technologiczny można było wyfiltrować interesujące nas wyniki. Wyniki muszą być sortowane po zastosowanym procesie oczyszczania i docelowym zakresie zanieczyszczeń. c) Dane powinny być prezentowane w postaci tabeli zawierającej pięć do ośmiu parametrów w wierszu. d) Projekt graficzny wizualizacji danych zostanie wdrożony po wcześniejszej akceptacji przez zamawiającego. e) Forma wizualizacji musi umożliwiać opublikowanie jej poprzez stronę www. f) W widoku bazy danych musi zostać zamieszczony odnośnik do dokumentu wyjaśniającego metodykę badań. g) Rodzaje kont w bazie danych: - Administrator- dostęp do wszystkiego, najwyższy możliwy rodzaj uprawnień. - Uczestnik projektu (Operator - Użytkownik) - możliwość dodawania i modyfikacji materiałów (baz), możliwość przeszukiwania bazy danych, przeglądania projektu i materiałów (baz) - uprawnienia zabezpieczone loginem i hasłem. - Obserwator - możliwość przeszukiwania bazy danych, przeglądania projektu i materiałów (baz). 2.3. Dedykowany panel administracyjny ma składać się z trzech części: a) Moduł wprowadzania danych: W tym module dane muszą być możliwe do wprowadzenia/skorygowania w poszczególnych komórkach tabeli przez operatora o odpowiednich uprawnieniach. b) Moduł importu/exportu: W tym module musi znajdować się możliwość automatycznego wykonania kopii bazy danych, eksportu danych do pliku tekstowego oraz importu danych z pliku tekstowego lub pliku w formacie excela. c) Moduł administracji użytkownikami: Możliwość dodawania użytkowników, modyfikowania uprawnień: - operator - możliwość aktualizowania, modyfikacji i wprowadzania danych do bazy - użytkownik - możliwość podglądu danych. 2.4. Wymagania techniczne: a) Wszystkie elementy mają zostać wykonane w językach polskim i angielskim. b) Baza danych powinna być dostępna przez przeglądarkę internetową na komputerach stacjonarnych, laptopach oraz urządzeniach mobilnych (laptopy, tablety). c) Baza danych powinna być zoptymalizowana pod kątem poprawnego wyświetlania się w najnowszych wersjach przeglądarek: Internet Explorer, Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge, Google Chrome. d) Zamawiający dostarczy dane do inicjalnego zasilenia bazy w dniu zawarcia umowy. e) Baza danych musi być oparta o bazę danych działającą w modelu relacyjnym, umożliwiającym obsługę wyszukiwania pełnotekstowego. f) Wszelkie licencje, kody źródłowe oraz instrukcja użytkownika muszą zostać przekazane Zamawiającemu wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. g) Wykonawca nie może wymagać od Zamawiającego zakupu żadnych dodatkowych licencji na oprogramowania towarzyszące dla jego użytkowania. h) Baza danych musi zostać dostarczona w formie instalatora umożliwiającego prostą instalację na serwerze www, na nośniku przenośnym (CD/DVD, pen-drive). i) Wymagana przez Zamawiającego długość okresu wsparcia technicznego w zakresie użytkowania bazy danych udzielonego przez wykonawcę wynosi minimum 24 m-ce. j) Wsparcie techniczne będzie obejmować: ? pomoc w eksploatacji bazy danych, ? aktualizację wersji bazy danych oraz wykorzystywanych skryptów bazy danych. ? usunięcie procedur oraz założeń programowych uznanych za błędne w trakcie codziennych czynności wykonywanych w bazie danych przez użytkowników końcowych bądź poprawienie błędów celem optymalizacji wykonywanych w programie czynności. ? czas reakcji: do 48 godzin od zgłoszenia nieprawidłowości. k) Wsparcie techniczne w zakresie obsługi oraz rozwiązywania problemów technicznych świadczone będzie, dla operatorów oraz administratora, przez telefon lub zdalnie. l) Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na bazę danych wynosi minimum 12 m-cy od bezusterkowego wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72212610-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 12300,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa jednorazowych materiałów aseptycznych
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie maj - październik 2025
- 15/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych zewnętrznych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/07 TP/2025
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.