eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikZakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, obiektów gminy Prudnik oraz jednostek organizacyjnych gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Prudnik: Zakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, obiektów gminy Prudnik oraz jednostek organizacyjnych gminy
Numer ogłoszenia: 62275 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43747 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prudnik, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, obiektów gminy Prudnik oraz jednostek organizacyjnych gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego, na potrzeby zasilania budynków biurowych, remiz OSP oraz pozostałych obiektów Gminy Prudnik i jednostek organizacyjnych rozmieszczonych na terenie gminy Prudnik. 1) Lokalizacja dostawy: - dostawa energii elektrycznej do 84 punktów zasilania oświetlenia ulicznego rozmieszczonych na terenie gminy Prudnik (ilość pkt. zasilania oświetlenia w marcu 2013 roku - 84 pkt., ilość ta w okresie związania umową może się zwiększyć o ok. 10 %), - dostawa energii elektrycznej do 3 budynków biurowych i 7 remiz OSP na terenie gminy Prudnik, - dostawa energii do 2 punktów zasilania monitoringu miejskiego, oświetlenia studni ul. Sobieskiego, fontanny ul. Rynek 22, Park Miejski ul. Parkowa, pompy wodnej źródełka Park Miejski, budynku w trakcie budowy w Prudniku Pl. Wolności 6 oraz przepompowni wody przy ul. Reja, - dostawa energii elektrycznej do budynków biurowych jednostek organizacyjnych gminy: Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Prudniku przy ul. Plac Zamkowy 2, Środowiskowego Domu Samopomocy w Prudniku, Zespołu Szkół w Prudniku przy ul. Dąbrowskiego 2, Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 12 w Prudniku, Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Prudniku wraz z filią schroniska w Wieszczynie, węzła cieplnego przy ul. Dąbrowskiego 26 w Prudniku oraz obiektów i kompleksów sportowych Ośrodka Sportu i Rekreacji rozmieszczonych na terenie gminy Prudnik. Zestawienie punktów poboru energii elektrycznej wraz z danymi technicznymi przedstawia załącznik nr 7 do siwz. 2) Rodzaj dostawy: dostawa sekwencyjna (codzienna) energii elektrycznej w czasie zmiennym od zmierzchu do świtu do 84 punktów zasilania oświetlenia ulicznego oraz dostawa energii elektrycznej do 40 punktów poboru energii - budynków biurowych, remiz OSP oraz pozostałych obiektów Gminy Prudnik oraz jednostek organizacyjnych gminy. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 3) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: szacunkowa ilość dostarczonej energii ( +/- 20% ) w okresie dostawy - 1 336 000 kWh.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENEA S.A., ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 414254,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 325698,10

  • Oferta z najniższą ceną: 325698,10 / Oferta z najwyższą ceną: 360206,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.