Ogłoszenie z dnia 2018-09-28
Ogłoszenie nr 622986-N-2018 z dnia 2018-09-28 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Prace rozbiórkowe, naprawcze oraz przebudowa łącznicy L02L wraz z infrastrukturą w obrębie węzła Marki (Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Markach)" - w podziale na 5 Zadań.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
1751157500108, ul.
ul. Mińska
25
,
03808
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 2092500, 22 2092360, e-mail
awiercioch@gddkia.gov.pl, faks
22 6986045, 22 2092474.
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.gddkia.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Prace rozbiórkowe, naprawcze oraz przebudowa łącznicy L02L wraz z infrastrukturą w obrębie węzła Marki (Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Markach)" - w podziale na 5 Zadań.
Numer referencyjny:
GDDKiA.O.WA.D-3.241.68.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Prace rozbiórkowe, naprawcze oraz przebudowa łącznicy L02L wraz z infrastrukturą w obrębie węzła Marki (Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Markach)" - w podziale na 5 Zadań. Zadanie 1 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Prace rozbiórkowe, naprawcze oraz przebudowa łącznicy L02L wraz z infrastrukturą w obrębie węzła Marki (Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Markach)" w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym w specjalności drogowej będącego jednocześnie Koordynatorem Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (dalej Nadzór inwestorski) Zadanie 2 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Prace rozbiórkowe, naprawcze oraz przebudowa łącznicy L02L wraz z infrastrukturą w obrębie węzła Marki (Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Markach)" w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dalej Nadzór inwestorski) Zadanie 3 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Prace rozbiórkowe, naprawcze oraz przebudowa łącznicy L02L wraz z infrastrukturą w obrębie węzła Marki (Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Markach)" w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym w specjalności wodno-kanalizacyjnej i melioracyjnej (dalej Nadzór inwestorski) Zadanie 4 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Prace rozbiórkowe, naprawcze oraz przebudowa łącznicy L02L wraz z infrastrukturą w obrębie węzła Marki (Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Markach)" w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej (dalej Nadzór inwestorski) Zadanie 5 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Prace rozbiórkowe, naprawcze oraz przebudowa łącznicy L02L wraz z infrastrukturą w obrębie węzła Marki (Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Markach)" w zakresie pełnienia funkcji Geodety wraz z zespołem w specjalności geodezyjnej (dalej Geodeta)
II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71248000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 5 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 5 miesięcy od daty Rozpoczęcia wyznaczonej przez Kierownika Projektu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Osób:
Wykonawca, na każde Zadanie na które składa ofertę musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby stanowiące Personel, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
Zadanie 1
1) Osoba do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalności inżynieryjnej drogowej będącego jednocześnie Koordynatorem Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego
Wymagana liczba osób: jedna
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 5 miesięcy doświadczenia przy realizacji 1 zadania obejmującego budowę lub przebudowę lub nadzór nad budową lub przebudową dróg lub ulic klasy min. Z o wartości robót co najmniej 10 000 000 PLN brutto każde na stanowisku/stanowiskach:
Kierownika Budowy
lub
Kierownika Robót Drogowych dla odcinka o długości min. 2 km
lub
Inspektora Nadzoru robót drogowych
lub
Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.
Zadanie 2
1) Osoba do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Wymagana liczba osób: jedna
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 5 miesięcy doświadczenia przy realizacji 1 zadania obejmującego budowę lub przebudowę lub nadzór nad budową lub przebudową dróg lub ulic klasy min. Z o wartości robót co najmniej 10 000 000 PLN brutto każde, na stanowisku/stanowiskach:
Kierownika Robót konstrukcyjno-budowlanych
lub
Inspektora Nadzoru Robót konstrukcyjno-budowlanych
Zadanie 3
1) Osoba do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności wodno-kanalizacyjnej i melioracyjnej
Wymagana liczba osób: jedna
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenia przy realizacji 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę dróg lub ulic klasy min. Z lub nadzór nad budową lub przebudową dróg lub ulic klasy Z o wartości robót co najmniej 5 000 000 PLN brutto każde, na stanowisku/stanowiskach:
Kierownika Robót w branży wodno-kanalizacyjnej
lub
Kierownika Robót w branży melioracyjnej
lub
Inspektora Nadzoru Robót w branży wodno-kanalizacyjnej
lub
Inspektora Nadzoru Robót w branży melioracyjnej
Zadanie 4
1) Osoba do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej
Wymagana liczba osób: jedna
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenia przy realizacji 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę dróg lub ulic klasy min. Z lub nadzór nad budową lub przebudową dróg lub ulic klasy Z o wartości robót co najmniej 5 000 000 PLN brutto każde, na stanowisku/stanowiskach:
Kierownika Robót Elektrycznych
lub
Kierownika Robót Elektroenergetycznych
lub
Inspektora Nadzoru Robót Elektrycznych i/lub Elektroenergetycznych
Zadanie 5
1) Osoba do pełnienia funkcji Geodety
wymagana liczba osób: jedna
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie przy realizacji 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę dróg lub ulic klasy min. Z lub nadzór nad budową lub przebudową dróg lub ulic klasy min. Z o wartości robót co najmniej 5 000 000 PLN brutto każde, na stanowisku/stanowiskach: ds. obsługi geodezyjnej
2) Osoba do pełnienia funkcji Asystenta Geodety
wymagana liczba osób: dwie
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 5 miesięcy doświadczenia przy realizacji 1 lub 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę dróg lub ulic klasy min. Z lub nadzór nad budową lub przebudową dróg lub ulic klasy min. Z na stanowisku/stanowiskach ds. obsługi geodezyjnej
Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1440 ze zm.).
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy/-ów na realizację zadania/zadań wykazanego/wykazanych w ramach powyższego warunku.
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby na więcej niż jedno Zadanie.
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko dla Zadania 5.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków określonych w pkt III.1.3) Ogłoszenia Wykonawcy wykazują łącznie. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (wzór oświadczenia stanowi Formularz 3.4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
- Zadanie 1 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych),
- Zadanie 2 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych),
- Zadanie 3 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych),
- Zadanie 4 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych),
- Zadanie 5 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
Jeżeli oferta składana jest na więcej niż jedno Zadanie, Zamawiający wymaga aby w przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia było ono wnoszone odrębnie dla każdego Zadania.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie personelu | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywanie zmiany umowy, ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia, znajdują się w Tomie II SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-09, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71248000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71248000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71248000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71248000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zadanie 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71248000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Pełn kompl, wiel nadzoru inw nad zad pn.: Bud sieci kan sanit w msc. Dąbrówka i Buczków oraz sieci wod w msc.i Dąbrówka, gm Rzezawa
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektu dot. zagospodarowania terenu SP ZOZ Łapy obejmującej wykorzystanie bioróżnorodności w zielonej infrastrukturze publicznej wokół Szpitala
- BUDOWA PLACU ZABAW W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ" W RAMACH REALIZACJI ZADANIA PN. "UTWORZENIE ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI WOLA"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót: "Zaprojektuj i wybuduj" Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego ZP14/2025
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja szkół w Zielonej Górze : Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego ul. Botaniczna 54 i 58.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.