eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Usługi z zakresu gospodarki leśnej w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz w 2014 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Stary Sącz: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 62323 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz , ul. Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 91, faks 18 446 09 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są Usługi z zakresu gospodarki leśnej w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz w 2014 roku w zakresie zgodnym z załączonym do niniejszego SIWZ: a) Przedmiarem usług leśnych - określonym w Opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1a (usługi leśne w leśnictwie Łososina Dolna) i załącznikiem nr 1b (usługi leśne w leśnictwie Rożnów) do SIWZ, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1.) redukcji przedmiotu zamówienia w sytuacji gdyby w trakcie realizacji zamówienia okazało się, że wykonanie pełnego zakresu zamówienia jest niekorzystne dla zamawiającego lub z różnych względów nie leży w interesie publicznym (np. zmiany środowiska które wywołały anomalie pogodowe, masowy rozród szkodników, załamanie rynku drzewnego itp.), 2.) zmian lokalizacji i rozmiaru prac będących przedmiotem zamówienia pod warunkiem utrzymania stawek jednostkowych zawartych w przyjętej ofercie i nie przekroczenia łącznej wartości umowy, 3.) odstąpienia od realizacji tych elementów przedmiotu zamówienia, które mają być lub są finansowane lub współfinansowane z funduszy unijnych lub innych funduszy pomocowych w przypadku nieotrzymania od dotującego środków finansowych na ich realizację. b) Charakterystyką usług leśnych - określoną w Wyjaśnieniu użytych pojęć stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.12.00-4, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8, 77.23.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) - w przypadku ubiegania się o udzielenie całości zamówienia lub w kwocie 5000,00 złotych w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na jedną z części przedmiotu zamówienia. 2) Wadium należy wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału w ofercie. Można również oryginał dokumentu złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 11 - sekretariat) w terminie przewidzianym na złożenie oferty określonym w pkt. 11 niniejszej SIWZ. Kopię dokumentu należy wówczas dołączyć do oferty. 4) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu tj. dnia 3 kwietnia 2014 roku do godziny 10:00 7) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 72 2030 0045 1110 0000 0024 4510 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium dotyczące przetargu na usługi leśne 2014. 8) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie do 3 kwietnia 2014 (godzina 10:00) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymogu w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga wykazania (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) przez wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch usług leśnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości brutto - każdej z nich - nie mniejszej niż 50% jego łącznej kwoty ofertowej brutto, wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane zgodnie z umową i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany kurs waluty ogłoszony przez Narodowy Bank Polski na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku wykonawca musi wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, odpowiadającym zakresowi całości usług ujętych w złożonej przez niego ofercie. W tym celu wykonawca przedkłada wykaz sprzętu (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ) oraz inne dokumenty w nim wymienione. Przy czym ustala się następujące wymagania sprzętowe dla usług obejmujących: Charakter prac Zakres normatywny Nazwa sprzętu - ilość na zakres normatywny Ścinka drewna 1 000 m3 Pilarka o mocy co najmniej 2 kW - 1 sztuka Zrywka drewna - wleczona 4 000 m3 Specjalistyczny ciągnik typu SKIDER - 1 szt, lub ciągnik rolniczy o mocy większej lub równej 44 kW - 2 szt. lub koń - 4 szt. Zrywka drewna - nasiębierna 4 000 m3 Specjalistyczny ciągnik typu FORWARDER lub przyczepa samozaładowcza - szt. 1 Ścinka i zrywka drewna (łącznie) 1 000 m3 Sorbent do neutralizacji produktów ropopochodnych - 1 sztuka Ponadto - niezależnie od powyższych wymogów wykonawca musi dysponować 1 zaprzęgiem konnym do zrywki drewna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku wybrany wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (oraz wykazać, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), w ilości pracowników odpowiadającej zakresowi całości usług ujętych w złożonej przez niego ofercie. W tym celu wykonawca przedkłada wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) oraz inne dokumenty wymienione w tym załączniku. Przy czym ustala się następujące wymagania dotyczące osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia dla usług obejmujących: Charakter prac Zakres normatywny Nazwa uprawnień - ilość na zakres normatywny Ścinka drewna 2 000 m3 Pilarz z uprawnieniami do pracy pilarką spalinową - 1 osoba Zrywka drewna - wleczona 4 000 m3 Osób (operatorów sprzętu zrywkowego) - w przypadku: 1 osoba - specjalistycznego ciągnika typu SKIDER, lub 2 osoby - ciągnika rolniczego o mocy większej lub równej 44 kW, lub 4 osoby - zrywki konnej. Zrywka drewna - nasiębierna 4 000 m3 Operator sprzętu samozaładowczego (ciągnika typu FORWARDER lub przyczepy samozaładowczej) - 1 osoba Pozostałe usługi leśne 100 000,00 zł. netto 1 osoba Ponadto - niezależnie od powyższych wymogów wykonawca musi dysponować 1 pracownikiem do obsługi zaprzęgu konnego do zrywki drewna

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku wybrany wykonawca musi: 1.) wykazać posiadanie w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 1/8 kwoty ofertowej brutto, 2.) przedłożyć dowód potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę - nie mniejszą niż cena ofertowa brutto. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni waluty na dzień wystawienia przez instytucje finansową dokumentu potwierdzającego sytuację ekonomiczną i finansową.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

poświadczenia lub oświadczenia wykonawcy (o ile z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia), że usługi te zostały wykonane zgodnie z umową i prawidłowo ukończone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_stary_sacz/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz 33-340 Stary Sącz, ul. Magazynowa 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz 33-340 Stary Sącz, ul. Magazynowa 5. pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi leśne w leśnictwie Łososina Dolna - w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 1 a do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: zabiegi agrotechniczne HA 0,50 Nazwa: czyszczenia późne HA 14,57 Nazwa: czyszczenia wczesne HA 2,35 Nazwa: dowóz sadzonek TSZT 3,20 Nazwa: odnowienia luk HA 0,50 Nazwa: dowóz palików TSZT 2,50 Nazwa: palikowanie TSZT 2,50 Nazwa: pielęgnowanie gleby - koszenie HA 4,00 Nazwa: pielęgnowanie gleby - koszenie drugi raz HA 1,60 Nazwa: poprawki i uzupełnienia HA 0,09 Nazwa: wieszanie budek lęg.nowych SZT 20,00 Nazwa: konserwacja budek lęgowych SZT 100,00 Nazwa: osadzenie nowych rogatek SZT 2,00 Nazwa: grodzenie mrowisk SZT 5,00 Nazwa: Sprzątanie śmieci z teren.leśn RBH 100,00 Nazwa: ochr.chem.przed zgryzaniem HA 5,65 Nazwa: zwal.mechan.grzyb.-upr.,młod. HA 10,00 Nazwa:utrzymanie sieci wykr. pożarów RBH 30,00 Nazwa: patrole RBH 80,00 Nazwa: pozyskanie drewna M3 4 350,00 Zrywka drewna - wleczona M3 3 950,00 Zrywka drewna - nasiębierna M3 400,00 Nazwa: inne czynności z pozysk.d-wna RBH 270,00 Nazwa: Szlaki zrywkowe RBH 200,00 Nazwa: utrzymanie dróg leśnych RBH 235,00 Nazwa: utrz.urządz.melior. MAŁARET RBH 154,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.12.00-4, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8, 77.23.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi leśne w leśnictwie Rożnów - w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 1 b do SIWZ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: czyszczenia późne HA 27,98 Nazwa: czyszczenia wczesne HA 12,53 Nazwa: pielęgnowanie gleby - koszenie HA 1,15 Nazwa: pielęgnowanie gleby - koszenie drugi raz HA 1,15 Nazwa: wieszanie budek lęg.nowych SZT 20,00 Nazwa: konserwacja budek lęgowych SZT 90,00 Nazwa: odnowienie kamieni granicznych SZT 28,00 Nazwa: osadzenie nowych rogatek SZT 4,00 Nazwa: Sprzątanie śmieci z teren.leśn RBH 200,00 Nazwa: ochr.chem.przed zgryzaniem HA 1,25 Nazwa: zwal.mechan.grzyb.-upr.,młod. HA 10,00 Nazwa: patrole RBH 50,00 Nazwa: pozyskanie drewna M3 3 750,00 Zrywka drewna - wleczona M3 2 750,00 Zrywka drewna - nasiębierna M3 1 000,00 Nazwa: inne czynności z pozysk.d-wna RBH 210,00 Nazwa: Szlaki zrywkowe RBH 100,00 Nazwa: utrzymanie dróg leśnych RBH 300,00 Nazwa: utrz.urządz.melior. MAŁARET RBH 146,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.12.00-4, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.23.00.00-1, 77.23.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.