Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Toruń: Zakup środków czystości na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 62337 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 18 281, faks 56 62 18 455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup środków czystości na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup środków czystości na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.93.00.00 - Worki i torby 33.71.19.00 - Mydło 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.22.43.20 - Gąbki 39.51.41.00 - Ręczniki 39.51.42.00 - Ścierki 39.52.51.00 - Ściereczki do kurzu 39.71.34.31 - Akcesoria do odkurzaczy 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.81.10.00 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego z Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
jakie przetargi wygrała firma
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
- LOGOS S.C. Krzysztof Rutecki Piotr Syczyło, ul. M. Skłodowskiej-Curie 73, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234662,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 263662,79
Oferta z najniższą ceną: 263662,79 / Oferta z najwyższą ceną: 273100,06
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 69 ustawy Pzp, tryb zapytania o cenę pozwala Zamawiającemu na skierowanie pytania o cenę do wybranych przez siebie wykonawców i zaproszenia ich do składania ofert. Wybór trybu jest całkowicie uzasadniony, ponieważ zgodnie z art. 70 ustawy Pzp., przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 33/ZP/2025 Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawy środków czystości ZP 7/2025
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych oraz zmieszanych odpadów komunalnych
- Zakup i dostarczenie środków czystości, środków higieny osobistej oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu (...)
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.