Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Warszawa: Dostawa druków - sprawa nr 48/Ckt/08/MAK
Numer ogłoszenia: 62371 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, fax 022 6011857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Główna Policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków - sprawa nr 48/Ckt/08/MAK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część zamówienia nr 1 - dostawa druków w postaci wydawniczej - luzem i w bloczkach; część zamówienia nr 2 - dostawa druków w postaci wydawniczej - książek i zeszytów; część zamówienia nr 3 - dostawa druków - obwoluty; część zamówienia nr 4 - dostawa druków - teczki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki Oryginalny kod CPV: 36.91.10.00 - Cele strzelnicze Kod CPV wg słownika 2008: 35.21.00.00 - Cele strzelnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 4.Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w ust. 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt. VI niniejszej SIWZ) Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zalecana treść oświadczenia została określona w Załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ - w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o zalecanej treści określonej w Załącznikach nr 4a i 4b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto wykonawca musi złożyć: 3.wypełniony i podpisany formularz ofertowy (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ). 4.oświadczenie (dla każdej części zamówienia oddzielnie) na potwierdzenie iż: a.oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1.1 - 1.4 do niniejszej SIWZ; b.w przypadku wybrania oferty Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, przed podpisaniem umowy, wypełniony załącznik szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH BIURO FINANSÓW KGP, 02-542 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 08:30, miejsce: Biuro Finansów KGP, 02-542 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 531 A,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa druków w postaci wydawniczej - luzem i w bloczkach;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa druków w postaci wydawniczej - luzem i w bloczkach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9, 36.91.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa druków w postaci wydawniczej - książek i zeszytów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa druków w postaci wydawniczej - książek i zeszytów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa druków - obwoluty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa druków - obwoluty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa druków - teczki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa druków - teczki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na: Zakup i dostawę druków ścisłego zarachowania w postaci dokumentów publicznych drugiej i trzeciej kategorii dla KWP zs. w Radomiu.
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego.
- Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





