eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO BUDOWY DRÓG I CHODNIKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Wodzisław Śląski: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO BUDOWY DRÓG I CHODNIKÓW
Numer ogłoszenia: 62406 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim , ul. Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4555193, faks 032 4554954.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO BUDOWY DRÓG I CHODNIKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO BUDOWY DRÓG I CHODNIKÓW - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - kompletna oferta przynajmniej na jedną część. Część A - kostka betonowa brukowa, płyty ażurowe, bloczki betonowe, krawężniki, obrzeża Opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia: Minimalny okres gwarancji na ww wyroby - 10 lat Krawężniki i obrzeża wibroprasowane spełniające wymogi norm. DOSTAWA KOSTKI BETONOWEJ BRUKOWEJ, PŁYT AŻUROWYCH, BLOCZKÓW BETONOWYCH Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia: Minimalny okres gwarancji na ww wyroby - 10 lat Rodzaje i ilości ww wyrobów jak w formularzu cenowym zgodnie z załącznikiem nr 4A. Wymagania: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego lub miejsce wykonywania robót wskazane przez Zamawiającego wg uzgodnień w obrębie miasta Wodzisław Śl. w określonych partiach, b) Koszty transportu, załadunku i rozładunku ponosi w całości Wykonawca, c) Do każdej dostarczonej partii wyrobów Wykonawca dołączy dowód WZ d) Dostawa wyrobów do 2 dni od dnia złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie według bieżących potrzeb Zamawiającego. e) W przypadku dostawy wyrobów na paletach, Zamawiający zapewnia w momencie odbioru palety na wymianę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pozostawiania palet za kaucją lub obciążania ich kosztem Zamawiającego f) wyroby betonowe będące przedmiotem zamówienia powinny być dobrej jakości i spełniać normy obowiązujące dla tego rodzaju wyrobu, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się na odebraną partię wyrobów przedłożyć dokumenty to potwierdzające. g) w razie braku wyrobów u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest po uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczyć materiały o nie gorszych parametrach innego producenta, rozliczenia w ten sposób dokonuje Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia. Część B - beton B-10, podsypka cementowo - piaskowa Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup betonu i podsypki cementowo piaskowej wg bieżących potrzeb Zamawiającego: - beton B-10 w ilości 30 m3 - podsypka cementowo - piaskowa 1:6 w ilości 80 m3 Wymagania: Przedmiot zamówienia będzie odbierany partiami przez pojazdy Zamawiającego w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Sprzedaż materiałów w dniu następnym po złożeniu zamówienia faksem lub telefonicznie. Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia - minimalny okres gwarancji na ww wyroby - 36 miesięcy. Sprzedawany wyrób powinien posiadać odpowiednią deklarację zgodności. Przy pierwszym odbiorze Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć deklarację zgodności na beton B-10. W razie braku wyrobów betonowych u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór u innych producentów w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, zgodnie z zawartymi w umowie warunkami. Rozliczenia za zakupiony w ten sposób materiał dokona Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.20-2, 44.11.30.00-5, 44.11.41.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany tj. 1. Przyczyna: Przekształcenie firmy, zmiana brzmienia firmy, adresu. Skutek: zmiana w umowie/aneks - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, oświadczenie, dokumentacja fotograficzna, notatka itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip urząd miasta wodzisław/przetargi/zam.publ./zam.publ.jedn.organiz.miasta/służby komunalne miasta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, ul.Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, ul.Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - kostka betonowa brukowa, płyty ażurowe, bloczki betonowe, krawężniki, obrzeża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia: Minimalny okres gwarancji na w/w wyroby - 10 lat Krawężniki i obrzeża wibroprasowane spełniające wymogi norm. DOSTAWA KOSTKI BETONOWEJ BRUKOWEJ, PŁYT AŻUROWYCH, BLOCZKÓW BETONOWYCH Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia: Minimalny okres gwarancji na w/w wyroby - 10 lat Rodzaje i ilości w/w wyrobów jak w formularzu cenowym zgodnie z załącznikiem nr 4A. Wymagania: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego lub miejsce wykonywania robót wskazane przez Zamawiającego wg uzgodnień w obrębie miasta Wodzisław Śl. w określonych partiach, b) Koszty transportu, załadunku i rozładunku ponosi w całości Wykonawca, c) Do każdej dostarczonej partii wyrobów Wykonawca dołączy dowód WZ d) Dostawa wyrobów do 2 dni od dnia złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie według bieżących potrzeb Zamawiającego. e) W przypadku dostawy wyrobów na paletach, Zamawiający zapewnia w momencie odbioru palety na wymianę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pozostawiania palet za kaucją lub obciążania ich kosztem Zamawiającego f) wyroby betonowe będące przedmiotem zamówienia powinny być dobrej jakości i spełniać normy obowiązujące dla tego rodzaju wyrobu, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się na odebraną partię wyrobów przedłożyć dokumenty to potwierdzające. g) w razie braku wyrobów u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest po uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczyć materiały o nie gorszych parametrach innego producenta, rozliczenia w ten sposób dokonuje Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.20-2, 44.11.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - beton B-10, podsypka cementowo - piaskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup betonu i podsypki cementowo piaskowej wg bieżących potrzeb Zamawiającego: - beton B-10 w ilości 30 m3 - podsypka cementowo - piaskowa 1:6 w ilości 80 m3 Wymagania: Przedmiot zamówienia będzie odbierany partiami przez pojazdy Zamawiającego w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Sprzedaż materiałów w dniu następnym po złożeniu zamówienia faksem lub telefonicznie. Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia - minimalny okres gwarancji na w/w wyroby - 36 miesięcy. Sprzedawany wyrób powinien posiadać odpowiednią deklarację zgodności. Przy pierwszym odbiorze Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć deklarację zgodności na beton B-10. W razie braku wyrobów betonowych u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór u innych producentów w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, zgodnie z zawartymi w umowie warunkami. Rozliczenia za zakupiony w ten sposób materiał dokona Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.