Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-07
Piekary Śląskie: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 6244 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 467464 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Szpitalna 9, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 287 16 76, faks 32 287 16 76.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna dla dzieci i młodzieży.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( zgodna z zapotrzebowaniem Zamawiającego ) dostawa artykułów żywnościowych ( zwanych dalej produktami ) dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich w następujących asortymentach:- ryby przetworzone i konserwowane; - owoce i warzywa; - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; - produkty mleczarskie; - jaja; - produkty przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych; - artykuły ogólnospożywcze; - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera formularz cenowy będący załącznikiem nr 5 do SIWZ. Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: 1. warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni w szczególności: - jabłka: soczyste, słodkie , twarde, waga ok. 15 dkg; - banany: żółte, twarde, - mandarynki: słodkie, bezpestkowe, skórę łatwo się obiera, waga ok. 10 dkg; - ziemniaki: jędrne, bez oznak gnicia, o równych kształtach; - dla pozycji, gdzie jednostką miary jest pęczek uznaje się: dla botwinki i rzodkiewki - bukiet o masie min. 25 dkg, natomiast dla pietruszki, koperku zielonego oraz szczypiorku - bukiet o masie min. 7 dkg. 2. mięso - powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej, konsystencja elastyczna, jędrną, pałki kurczaka - waga ok. 15 dkg. 3. produkty muszą mieć ważny termin spożycia, 4. bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem; 5. w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji; 6. częstotliwość dostaw 2 razy w tygodniu, częstotliwość dostaw pieczywa - codziennie w dni robocze; 7. termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia - 24 godziny 8. warunki transportu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - ( t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914) 9. oznakowanie produktu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - (t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914) i zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz.U. z 2007 r. nr 137, poz. 966); 10. w przypadku dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: - wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia; - wykonawca musi posiadać dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie Państwowego Lekarza Weterynarii); - warunki transportu muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP ( GMP jest to Dobra Praktyka Produkcyjna obejmująca działania mające na celu, aby produkcja żywności oraz wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością odbywała się w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności, zgodnie z jej przeznaczeniem, GHP - Dobra Praktyka Higieniczna obejmuje działania związane z warunkami i środkami podejmowanymi celem zapewnienia produkcji bezpiecznej żywności na wszystkich etapach produkcji); - dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych; - przy każdej dostawie dostawca ma obowiązek przedstawić Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.Urz. UE L139 z 30 kwietnia 2004 r. Dostawa produktów odbywać się będzie według uznania Zamawiającego w terminie do godziny 7:00 następnego dnia po dniu złożenia przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. Miejscem dostawy zamówionych produktów jest siedziba Zamawiającego. Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Dostawy winny się odbywać w odpowiednio przystosowanych czystych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania i przewożenia żywności. Wykonawca dostarczy produkty środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarno -higieniczne. Dostarczone produkty muszą spełniać wymagania jakościowe wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz właściwych dla przedmiotu zamówienia norm. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów, wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Dostawy produktów nie będą odbywać się w czasie przerw w zajęciach przedszkolnych mających miejsce w okresie obowiązywania umowy, tj. ferii, wakacji - z wyjątkiem organizowania przez przedszkole dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne. Ponadto rozruch nastąpi od pierwszego dnia po upływie przerwy lub dnia rozpoczęcia roku szkolnego. UWAGA!!! Zamawiający zastrzega, iż ilość poszczególnych artykułów wymienionych w załączniku do oferty może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania. Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w formularzu cenowym do wysokości posiadanych środków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamówień, a tym samym do niewykorzystania w całości zamówionych produktów. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia mniejszej ilości produktów niż określona w formularzu cenowym. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw - Formularz cenowy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, aby każdy artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej jak wymienione w Załączniku nr 5 do SIWZ. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Formularzu cenowym - Załączniku nr 5 do SIWZ (Załącznik nr 1 do umowy), należy uznać za minimalne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie niniejsze składa się z następujących części: Część I - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: ryby przetworzone i konserwowane. Część II - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: owoce i warzywa; Część III - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; Część IV - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: produkty mleczarskie Część V - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: jaja; Część VI - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: produkty przemiału ziarna, skrobi produktów skrobiowych; Część VII - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pozostałe artykuły żywnościowe, produkty głęboko mrożone; Część VIII - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pieczywo i wyroby ciastkarskie; Część IX - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: mięso i wyroby mięsne...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.14.25.00 - Jaja 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.98.14.00 - Wody mineralne z dodatkiem substancji smakowych 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: ryby przetworzone i konserwowane.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI MAREK KARKUT
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI MAREK KARKUT
- Zakład Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy Sp.j., ul. Składowa 11, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1433,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1504,65
Oferta z najniższą ceną: 1504,65 / Oferta z najwyższą ceną: 1544,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: owoce i warzywa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU DAMEX, ul. Bytomska 86/1, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19225,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20376,49
Oferta z najniższą ceną: 20376,49 / Oferta z najwyższą ceną: 20376,49
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MILKO HURTOWE CENTRUM NABIAŁU WŁODZIMIERZ NATKANIEC
jakie przetargi wygrała firma
MILKO HURTOWE CENTRUM NABIAŁU WŁODZIMIERZ NATKANIEC
- Milko Hurtowe Centrum Nabiału, ul. Dulęby 5, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2071,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2175,08
Oferta z najniższą ceną: 2175,08 / Oferta z najwyższą ceną: 2659,87
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LENART MARCIN SKLEP SPOŻYWCZY I PRZEMYSŁOWY
jakie przetargi wygrała firma
LENART MARCIN SKLEP SPOŻYWCZY I PRZEMYSŁOWY
- Sklep Spożywczy i Przemysłowy Marcin Lenart, ul. Gen. Stanisława Maczka 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10137,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10651,04
Oferta z najniższą ceną: 10651,04 / Oferta z najwyższą ceną: 11544,66
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLMAG S.C., ul. I Armii Wojska Polskiego 7/48, 43-303 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1224,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1285,20
Oferta z najniższą ceną: 1285,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1776,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MILKO HURTOWE CENTRUM NABIAŁU WŁODZIMIERZ NATKANIEC
jakie przetargi wygrała firma
MILKO HURTOWE CENTRUM NABIAŁU WŁODZIMIERZ NATKANIEC
- Milko Hurtowe Centrum Nabiału, ul. Dulęby 5, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1351,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1422,74
Oferta z najniższą ceną: 1257,38 / Oferta z najwyższą ceną: 1444,33
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pozostałe artykuły żywnościowe, produkty głęboko mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LENART MARCIN SKLEP SPOŻYWCZY I PRZEMYSŁOWY
jakie przetargi wygrała firma
LENART MARCIN SKLEP SPOŻYWCZY I PRZEMYSŁOWY
- Sklep Spożywczy i Przemysłowy Marcin Lenart, ul. Gen. Stanisława Maczka 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13108,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14174,97
Oferta z najniższą ceną: 14174,97 / Oferta z najwyższą ceną: 14174,97
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pieczywo i wyroby ciastkarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piekarnia Adam Nolewajka, ul. Henryka Sienkiewicza 280, 42-583 Bobrowniki, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2480,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2630,93
Oferta z najniższą ceną: 2630,93 / Oferta z najwyższą ceną: 2630,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa oprogramowania składająca się z 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (owoce i warzywa) dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich - II
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy
- "Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i serowarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.