Ogłoszenie z dnia 2013-02-14
Kraków: Usługa druku
Numer ogłoszenia: 62450 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Etnograficzne im. Seweryna Udzieli, ul. Krakowska 46, 31-066 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 430 60 23, faks 12 430 63 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku materiałów w postaci: publikacji promocyjnej, folderów, zaproszeń oraz ulotek promocyjnych wraz z dostawą dla Muzeum Etnograficznego w ramach Małopolska. PASSAGE-REPASSAGE, nr projektu: MRPO.08.01.00-12-315/10, działanie 8.1 Promocja Małopolski na arenie międzynarodowej Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie stanowi realizację zadania w ramach projektu: Małopolska. PASSAGE-REPASSAGE, nr projektu: MRPO.08.01.00-12-315/10. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego MRPO - Małopolski Regionalny Program Operacyjny Numer i nazwa Osi Priorytetowej: 8. Współpraca międzyregionalna, działanie 8.1 Promocja Małopolski na arenie międzynarodowej Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFICYNA WYDAWNICZA GRAFIKON KOŁODENNY, KRUPNIK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
OFICYNA WYDAWNICZA GRAFIKON KOŁODENNY, KRUPNIK SPÓŁKA JAWNA
- Oficyna Wydawnicza Grafikon Kołodenny, Krupnik Spółka Jawna, Jaroszowice 324, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55636,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44780,00
Oferta z najniższą ceną: 43845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60125,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie zapytania o cenę podstawie art. 69 -71 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy pzp, art. 11 ust. 8 ustawy pzp. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, zamówienie nie przekracza kwoty 200 000 euro. Przedmiotem zamówienia są usługi druku powszechnie dostępne typowe i nie posiadające charakteru specjalistycznego. Są to usługi ogólnie spotykane, znane, rozpowszechnione, pospolite, codzienne. Przedmiot zamówienia jest dostępny w wielu punktach zajmujących się drukiem materiałów reklamowych. Nieograniczoną dostępność potwierdza liczna grupa podmiotów występująca na rynku. Należy podkreślić, iż standardy jakościowe przedmiotu zamówienia są powszechnie znane i nie posiadają cech indywidualnych są to usługi przeciętne, typowe, zgodne z przyjętymi normami. Ze względu na typowość usług istnieje możliwość porównania cenowego tego samego rodzaju usług. Standardy jakościowe nie są indywidualnie ustalane przez zamawiającego. Nabywane są gotowe usługi, o już ustalonym standardzie jakościowym typowym dla branży usług poligraficznych.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont balkonów: os. Kościuszkowskie 11 w Krakowie
- Wymiana wodomierzy wody ciepłej: os. Kościuszkowskie 6, os. Niepodległości 8, 10 w Krakowie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Termocykler, System obrazowania - zautomatyzowany cyfrowy mikroskop odwrócony, Czytnik spektrofotometryczny
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji dla modernizacji, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy budynku basenowego z zapleczem oraz budynku administracyjnego KS Korona przy ul. Kalwaryjskiej w Krakowie.
- Usługa doradcza w celu analizy działalności i optymalizacji pracy szpitala (DFP.271.5.2025.KK)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku urzędowych etykiet i paszportów roślin dla Wojewódzkich Inspektorów Ochrony Roślin i Nasiennictwa
- "Druk Przewodnika kulturowego po Bielańsko -Tynieckim Parku Krajobrazowym"
- Usługa druku i wysyłki kwartalnika "Kultura Wsi" w roku 2025
- Usługi drukowania - II
- Dostawa materiałów poligraficznych i wystawienniczych dla WFOŚiGW w Katowicach.
- Realizacja usług druku publikacji, w tym książek, katalogów oraz publikacji okolicznościowych dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.