To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-10
Ogłoszenie nr 62469 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.
Oborniki Śląskie: Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 42418-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
93193508100000, ul.
ul. Trzebnicka
1,
55120
Oborniki Śląskie, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
071 3103519, 3103536, faks
713 102 295, e-mail
inwestycje@oborniki-slaskie.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.oborniki-slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.84.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie polegające na: Koszeniu trawników, Strzyżeniu żywopłotów i przycinaniu krzewów, Odchwaszczaniu żywopłotów i plewieniu skupin krzewów, Odchwaszczaniu chemicznym alejek i powierzchni, Nawożeniu trawników i żywopłotów, Zbiórce i wywozie liści do Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Golędzinowie (dalej zwane: PSZOK w Golędzinowie), Innych pracach związanych z porządkowaniem terenów zielonych w tym z odpadów, nasadzeniami roślin jednorocznych i wieloletnich, opróżnianiem koszy na odpady z wywozem do PSZOKu w Golędzinowie, konserwacji i wykonywaniem drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławek, urządzenia placów zabaw, koszy itp.). Powierzchnia terenów zieleni ujętych zamówieniem w mieście Oborniki Śląskie: Powierzchnia ogólna terenu - 19,687 ha Powierzchnia trawników - 11,863 ha Powierzchnia rabat - 625 m2 Powierzchnia żywopłotów - 3662 m2 Powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 3214,325 m2 Powierzchnia alejek -7491 m2 Ilość koszy na odpady - 100 szt. Ilość ławek -133 szt. Inne urządzenia rekreacyjne - ok. 31 szt. Powierzchnia terenów zieleni ujętych zamówieniem na terenie gminy Oborniki Śląskie: Powierzchnia ogólna terenu - 9,544 ha Powierzchnia trawników - 7,015 ha Powierzchnia rabat - 46 m2 Powierzchnia żywopłotów - 131 m2 Powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 1020 m2 Powierzchnia alejek -403 m2 Ilość koszy na odpady - 56 szt. Ilość ławek - 100 szt. Inne urządzenia rekreacyjne - ok. 143 szt. Szczegółowy zakres zamówienia został przez zamawiającego sprecyzowany w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwane: SIWZ): a) załącznik nr 1a - specyfikacja terenów zieleni w miesicie Oborniki Śląskie; b) załącznik nr 1b - specyfikacja terenów zieleni w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie; c) załącznik nr 2 - zestaw map z zaznaczonymi terenami zieleni; d) załącznik nr 3 - zakres merytoryczny prac wykonywanych na terenach zieleni (rabaty i skwery miejskie); e) załącznik nr 4a - harmonogram prac w mieście Oborniki Śląskie; f) załącznik nr 4b - harmonogram prac na terenie miejscowości gminy Oborniki Śląskie. Zakup roślin jednorocznych na skwery, bylin i krzewów oraz żwirku pozostaje po stronie Zamawiającego. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: a)Zamontować kwietniki na lampach ulicznych (6 sztuk) przy rondzie. Kwietniki zapewnia Zamawiający. Wykonawca zapewnia ziemię, kwiaty i dokonuje ich nasadzeń po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Do obowiązków Wykonawcy należy również regularnie ich podlewanie przez cały okres wegetacji z częstotliwością 1 raz dziennie. Zdemontowane jesienią i oczyszczone kwietniki należy przekazać Zamawiającemu. b)Zamontować kaskady na rondzie oraz przy zbiegu ul. Trzebnickiej i ul. Dworcowej w Obornikach Śląskich oraz kwietniki (6 sztuk) przy wejściu do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich. Kaskady i kwietniki zapewnia Zamawiający. Wykonawca zapewnia ziemię, kwiaty i dokonuje ich nasadzeń po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Do obowiązków Wykonawcy należy również regularnie podlewanie kaskad przez cały okres wegetacji z częstotliwością 1 raz dziennie. Zdemontowane jesienią i oczyszczone kwietniki, kaskady należy przekazać Zamawiającemu. c) Wykosić teren wokół witaczy przy wjazdach do miasta Oborniki Śląskie- 6 sztuk- trzy razy w terminie obowiązywania umowy (20 m2 po kwadracie) . Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z zakupem worków do koszy na śmieci, środków ochrony roślin, środków do chemicznego odchwaszczania, nawozów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia. Wykonawca gwarantuje, że środki chemiczne oraz inne materiały użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Podczas wykonywania usługi zabrania się Wykonawcy wjeżdżania samochodami na trawniki w parkach i na skwerach, aby zapobiec ich zniszczeniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT138700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 116640.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OBORNIKI ŚLĄSKIE
więcej: przetargi OBORNIKI ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.