Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: przetarg nieograniczony ZP 8/PN/ZMPG-GG/SPOT/17/06 na Zarządzanie i Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w projektach współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004-2006 pt. Infrastruktura dostępu do rejonu Nabrzeża Przemysłowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A., do kontaktów: Stanisław Supernak Teresa Pilecka, ul. Zamknięta 18, 80-955 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3439321, 3439565, fax 058 3439485, e-mail: stanislaw.supernak@portgdansk.pl; teresa.pilecka@portgdansk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.portgdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A., Supernak Stanisław, Pilecka Teresa, ul. Zamknięta 18; pok.210 A, 80-955 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 737 9321; 737 9565, fax 058 737 9332, e-mail: stanislaw.supernak@portgdansk.pl; teresa.pilecka@portgdansk.pl, www.portgdansk.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Skarbu Państwa; Inne:Zarządzanie portami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony ZP 8/PN/ZMPG-GG/SPOT/17/06 na Zarządzanie i Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w projektach współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004-2006 pt. Infrastruktura dostępu do rejonu Nabrzeża Przemysłowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Nabrzeże Przemysłowe Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, którego realizacja będzie prowadzona według warunków kontraktowych FIDIC, jest wykonanie usługi polegającej na Zarządzaniu i Nadzorze nad robotami budowlanymi, czyli pełnieniu funkcji Inżyniera w rozumieniu definicji FIDIC oraz funkcji Inspektora Nadzoru w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity-Dz. U. nr 207 poz.2016 z 2003 r z późn.zm.), oznaczonej numerem 12 kategorii usług Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), o zakresie wg kodu CPV-74 26 20 00-3 Usługi nadzoru budowlanego. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych, mających na celu poprawę dostępu do rejonu Nabrzeża Przemysłowego oraz przebudowa Nabrzeża Przemysłowego na odcinku III-2. W ramach inwestycji Zamawiający zamierza: - rozebrać istniejący wiadukt drogowy w ciągu ul. Ku Ujściu; - wybudować wiadukt drogowy o nośności 50t i rozpiętości 44 m w ciągu ul. Ku Ujściu wraz z dojazdami; - przebudować w porcie gdańskim Nabrzeże Przemysłowe na odcinku III-2 o długości 100 mb wraz z wszystkimi niezbędnymi instalacjami 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie dotyczy usługi nadzoru budowlanego. Wielkość zamówienia poniżej 211.000,00 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) 2. Zabezpieczenie należytego wykonania kontraktu wynosi 10% wartosci kontraktu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki uczestnictwa wymagane ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. (Dz.U. 04.19.177), a w szczególności nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 wspomnianej ustawy. Spełniają minimalne warunki opisane poniżej: Doświadczenie: (8.2.1.siwz) Wykonawca musi wykazać się w ciągu ostatnich trzech lat, a dla firm, które istnieją krócej, dla całego okresu ich działalności, wykonaniem usług o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 460.000 PLN. (8.2.2.siwz) Przez wykonywanie usług o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia, określonych w 12 kategorii usług Wspólnego Słownika Zamówień, rozumie się organizowanie i/lub zarządzanie, nadzorowanie - w tym w charakterze Nadzoru autorskiego, lub kierowanie jako Generalny Wykonawca (wiodący) Robotami inżynieryjno-budowlanymi przyporządkowanymi do co najmniej jednej z niżej wymienionych kategorii (CPV): CPV- 45 22 11 21-6 Wiadukty drogowe CPV - 45 22 31 00-7 Montaż konstrukcji metalowych CPV - 45 23 31 29-9 Skrzyżowania dróg CPV - 45 23 30 00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg, i/lub CPV - 45 24 11 00-9 Nabrzeża (8.2.3.siwz) W przypadku gdy Ofertę składają podmioty zbiorowe, Wykonawca może łącznie spełniać warunek określony w ust. 8.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: (8.2.4.siwz) Wykonawca musi wykazać się rocznym przychodem nie mniejszym niż wskazanym w ppkt a) oraz płynnością bieżącą wskazaną w ppkt b): a)przychód (całkowity przychód firmy) za ostatni rok obrachunkowy, a dla firm, które istnieją krócej, dla całego okresu ich działalności, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN. b)płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa bieżące / pasywa bieżące nie mniejszą niż 1,0 (xpb jest większy, równy 1,0). (8.2.5.siwz) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełniać warunki zawarte w ust. 8.2.4. łącznie lub przez jednego z nich. Potencjał kadrowy: (8.2.7.siwz) Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim prawem uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, który należy do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest zarejestrowany, gdy tego wymaga prawo, w Głównym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. Specjalności, specjalizacje i zakresy posiadanych uprawnień budowlanych muszą umożliwiać pełnienie przez Personel Inżyniera ww. funkcji nad całością robót występujących w poszczególnych branżach. Personel nadzoru nie podlegający przepisom Prawa Budowlanego powinien posiadać kwalifikacje wg wymagań branżowych, odpowiednich do funkcji jaką mają pełnić na budowie np. spawalnik, geodeta itp. Dodatkowo od Inżyniera Kontraktu i Inżyniera Rezydenta wymagana jest dobra znajomość warunków kontraktowych FIDIC. Dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje - uprawnienia budowlane lub branżowe - Wykonawca, któremu zostanie przyznany kontrakt, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Nie spełnienie tego warunku będzie skutkowało odmową podpisania umowy z winy Wykonawcy. (8.2.8.siwz) Zamawiający wymaga załączenia do Oferty wykazu \Potencjał Kadrowy\ zawierającego wskazanie pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia jako Kluczowych Ekspertów, do których zalicza: -Inżyniera Kontraktu -Inżyniera Rezydenta -Inspektora nadzoru robót mostowych -Inspektora ds. materiałowych - technologa -Inspektora ds. rozliczeń Uwaga: Jeden kandydat może pełnić więcej niż jedną funkcję, za wyjątkiem Inżyniera Kontraktu. Występowanie kandydata w więcej niż w jednej ofercie jest dopuszczalne i nie skutkuje odrzuceniem oferty. (8.2.9.siwz) Wykonawca, nie będzie mógł zmienić składu osobowego Kluczowych Ekspertów bez uzasadnienia. Jeżeli taka konieczność wystąpi, to Wykonawca będzie zobowiązany zastąpić takiego Eksperta osobą o takich samych kwalifikacjach jakie są wymagane w SIWZ, przedstawiając Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jej kwalifikacje. Dla Personelu niezatrudnionego na umowę o pracę u Wykonawcy wymaga się Deklaracji dyspozycyjności, ważnej na cały czas trwania realizacji zamówienia, która musi zostać złożona przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą. (8.2.10.siwz) Wymagania wobec Personelu Inżyniera, oprócz wymagań wymienionych w ust. 8.2.7, są następujące: (8.2.10.1.siwz) Kluczowi Eksperci: 1.Inżynier Kontraktu Kwalifikacje Wykształcenie wyższe - techniczne kierunkowe, uprawnienia budowlane do kierowa-nia i nadzorowania robót mostowych, lub hydrotechnicznych lub konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczenia. Doświadczenie zawodowe: Doświadczenie na kierowniczych stanowiskach Inżynier, Inż. Rezydent na co naj-mniej jednym projekcie realizowanym wg warunków kontraktowych FIDIC. Umiejętności: Dobra znajomość warunków FIDIC dla kontraktów budowlanych. 2.Inżynier Rezydent (stale przebywający na Budowie) Jeżeli będzie pełnił funkcję Inspektora Robót Mostowych musi mieć dodatkowo kwalifikacje opisane w pkt 3. Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budownictwo lądowe lub wodne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót mostowych lub hydro-technicznych lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczenia. Doświadczenie zawodowe: Doświadczenie na kierowniczych stanowiskach (Inżynier, Inż. Rezydent) na co naj-mniej jednym projekcie realizowanym wg zasad FIDIC. Co najmniej 5-cio letnie do-świadczenie zawodowe jako Kierownik Budowy w kierowaniu lub nadzorze nad ro-botami mostowymi lub hydrotechnicznymi. Umiejętności: Dobra znajomość warunków FIDIC dla kontraktów budowlanych. 3.Inspektor Nadzoru Robót Mostowych - gdy Inżynier Rezydent nie będzie posiadał uprawnień do kierowania i nadzorowania robót mostowych. Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne - kierunkowe, uprawnienia budowlane w specjal-ności mostowej lub uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego* w nadzorze lub kierowaniu robotami mostowymi. 4.Inspektor ds. Materiałowych (stale przebywający na Budowie). Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, budownictwo lądowe lub kierunki pokrewne. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5 lat pracy przy realizacji robót drogowych i/lub obiektów mostowych. Minimum jedno doświadczenie w nadzorach na kontrakcie realizowanym wg zasad FIDIC. 5.Inspektor ds. Rozliczeń (stale przebywający na Budowie). Kwalifikacje: Wykształcenie średnie/wyższe techniczne, budownictwo lądowe lub kierunki pokrewne. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5 lat pracy w budownictwie, w tym doświadczenie zawodowe* w wykonywaniu obmiarów i wycenie robót budowlanych. Minimum jedno doświad-czenie przy rozliczeniu kontaktów na wykonanie robót wg zasad FIDIC. (8.2.10.2.siwz) Eksperci Krótkoterminowi zobowiązani do przebywania na Budowie w czasie wykonywania Robót w branży, którą nadzorują. 1.Inni eksperci, niezbędni do wykonania usługi, tworzą zespół Ekspertów Krótkoterminowych zatrudniony czasowo do nadzoru nad wykonywanymi robotami branżowymi. 2.Eksperci Krótkoterminowi winni spełniać poniższe wymagania: 2.1.Inspektorzy Nadzoru robót branżowych /Asystenci Inżyniera Rezydenta/. Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne - kierunkowe, uprawnienia do nadzorowania i/lub kierowania robotami w proponowanych specjalnościach (zgodnie z opisem w ust. 8.2.7.) Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego* w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności. 2.2.Inspektor nadzoru robót spawalniczych Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne - kierunkowe, uprawnienia do odbioru prac spawalniczych lub kierowania robotami spawalniczymi potwierdzone posiadaniem co najmniej jednego z wymienionych dyplomów: Międzynarodowy/Europejski Inżynier Spawalnik (I/EWE), Międzynarodowy/Europejski Technolog Spawalnik (I/EWT), Międzynarodowy Inspektor Spawalnik (IWI-P) lub innym równoważnym oraz certyfikatu kompetencji EW (świadectwa wg PN-EN 287) Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorze lub kierowaniu robotami spawalniczymi przy wykonywaniu konstrukcji ze stali gat. 18G2A. 2.3.Personel pomocniczy według potrzeb Wykonawcy. (8.2.11.siwz) W czasie realizacji inwestycji wystąpią następujące branże, wymagające zapewnienia nadzoru przez osoby, które powinni dysponować wymaganymi prawem dokumentami uprawniającymi do pełnienia następujących funkcji: a/Inspektor Nadzoru robót drogowych b/Inspektor Nadzoru robót spawalniczych c/Inspektor Nadzoru robót hydrotechnicznych d/Inspektor Nadzoru robót elektrycznych e/Inspektor Nadzoru robót telekomunikacyjnych f/Inspektor Nadzoru robót kan.-wod. g/Inspektor Nadzoru robót kolejowych (torowych) h/Inspektor ds. urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym i/Inspektor prac geodezyjnych j/Inspektor robót antykorozyjnych k/Inspektor ds. zieleni (8.2.12.siwz) Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia Ekspertów Krótkoterminowych, tylko na czas niezbędny do wykonania usługi nadzoru (i robót). (8.2.13.siwz)Jeden kandydat może pełnić więcej niż jedną funkcję. Występowanie kandydata w więcej niż w jednej ofercie jest dopuszczalne i nie skutkuje odrzuceniem oferty. (8.2.14.siwz) Dla Personelu niezatrudnionego na umowę o pracę u Wykonawcy, jak też u ewentualnego podwykonawcy, wymaga się Deklaracji dyspozycyjności na czas trwania realizacji zamówienia, dostarczonej Zamawiającemu przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą. *Przez doświadczenie zawodowe Zamawiający rozumie, doświadczenie zdobyte podczas pracy bezpośrednio na budowie, niezależnie od pełnionej tam funkcji lub zajmowanego stanowiska, w tym: majstra budowy, technika, inżyniera budowy, kierownika robót, kierownika budowy, dyrektora budowy, inspektora nadzoru, asystenta inspektora nadzoru, a także Inżyniera Kontraktu i Inżyniera Rezydenta jeżeli równocześnie pełnili obowiązki inspektora nadzoru. Potencjał techniczny (8.2.16.siwz)Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny - sprzęt i urządzenia biurowe - niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i być kompatybilny ze sprzętem i oprogramowaniem Zamawiającego. Wykaz podstawowych środków technicznych posiadanych przez Zamawiającego jest następujący: 1.Komputery stacjonarne i przenośne z systemem operacyjnym Windows 95/98SE/2000/XP. 2. Komputery połączone są siecią kablową Intranet działającą w standardach Ethernet 100Mb/s i z protokołem komunikacyjnym TCP/IP. 3. Oprogramowanie użytkowe: -pakiet biurowy Microsoft Office Professional 2000/2002/2003, -Microsoft Project 2003 i Visio 2003, -AutoCad LT 2004, MapInfo 7.5, -programy graficzne (grafika wektorowa i rastrowa), np. pakiet CorelDraw 11, Photoshop 7.0, itp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa poniżej ( informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyc Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Nr 1 o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.1 i 2 oraz spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 pzp. 2.Oświadczenie Nr 2 o zobowiązaniu się do zawarcia umowy regulującej współpracę podmiotów wystepujących wspólnie. 3. Potencjał kadrowy (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W wypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty składa każdy z nich. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenie PRM z dnia 19 maja 2006 (Dz.U.Nr 87, poz. 605)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.portgdansk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.12.2006, godzina 10:15, Siedziba Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. ul. Zamknięta 18; Gdańsk sala konferencyjna pok. nr 305, na III piętrze, budynek A.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.12.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.