Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-24
Ciechocinek: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5T z pojedynczą kabiną oraz ze skrzynią ładunkową z trójstronnym wywrotem
Numer ogłoszenia: 62473 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechocinek , ul. Kopernika 19, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836458, 4161800, faks 054 2836423.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5T z pojedynczą kabiną oraz ze skrzynią ładunkową z trójstronnym wywrotem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym staraniem na własny koszt. Minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: -samochód dostawczy dwuosiowy, fabrycznie nowy, nie rejestrowany w UE, rok produkcji 2013; -posiadający homologację, wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy Prawo o ruchu drogowym; -dopuszczalna masa całkowita 3,50t, -kabina pojedyncza, 3 osobowa, siedzenia wyposażone w zagłówki i pasy bezpieczeństwa oraz pokrowce w kolorze ciemnym, fotel kierowcy z regulacją wysokości, poduszka powietrzna kierowcy; -silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności min. 1900 cm3, maks. 2500 cm 3, moc min. 100kM; -norma emisji spalin min. Euro 5; -pojazd wyposażony w ABS; tylnie koła podwójne, -zawieszenie tylne ze wzmacnianymi resorami (podwójnymi); -centralny zamek z immobiliserem i pilotem; zabudowa: typu skrzynia z homologacją producenta o wymiarach min.:3200 x 1850 burty wykonane z blachy stalowej o wys. min. 500 mm., podłoga z blachy stalowej antypoślizgowej o grubości min. 3,0 mm zabezpieczona antykorozyjnie, krata bezpieczeństwa oddzielająca przestrzeń ładunkową od kabiny, błotniki z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi; -burta tylnia otwierana w osi górnej i dolnej; -burty boczne zamykane dźwignią, nie dzielone, otwierane w osi dolnej; -wywrot trójstronny -układ kierowniczy ze wspomaganiem, kierownica z regulacją wysokości; -lampa zespolona ostrzegawcza LED o długości ok. 140 cm, zamontowana na dachu kabiny kierowcy wyposażona: -Boczne lampy po jednej szt. (strona prawa i lewa) w kolorze pomarańczowym wysyłająca sygnały błyskowe; -Panel podświetlany (biały), pośrodku, z napisem: (URZĄD MIEJSKI W CIECHOCINKU) (litery czarne); -Lampa zespolona ma być podłączona do instalacji elektrycznej samochodu. Podłączenie lampy musi umożliwiać jej działanie niezależnie od włączonej stacyjki w pozycji 1-szej, pracy silnika czy też postoju pojazdu przy wyłączonym silniku. Wyposażenie dodatkowe: -dywaniki gumowe we wnętrzu kabiny; -pełnowymiarowe koło zapasowe -komplet opon letnich oraz dodatkowy komplet opon zimowych na felgach stalowych, -radio samochodowe; - kulisty hak holowniczy; -samochód wyposażony w apteczkę spełniającą wymogi normy DIN 13164, trójkąt ostrzegawczy oraz gaśnicę; -samochód w pełni zatankowany. Wymagania dodatkowe: -gwarancja na części mechaniczne min. 2 lata bez limitu kilometrów; -gwarancja na powłokę lakierniczą min. 3 lata; -gwarancja na perforację blach min. 5 lat; - dostępność serwisu do 100 km. od siedziby Zamawiającego: -Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu: 2 komplety kluczyków, kartę pojazdu, instrukcję w języku polskim, kartę gwarancyjną z listą punktów serwisowych na terenie całego kraju, książkę przeglądów, oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim; dokument potwierdzający spełnienie emisji spalin)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2500,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp; ocena warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Karta opisowa pojazdu - potwierdzającej spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocinek.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ciechocinku il. Kopernika 19 87-720 Ciechocinek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Burmistrza Ciechocinka ul. Kopernika 19 87-720 Ciechocinek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Dostawa zestawu do zajęć przyrodniczo-outdoorowych w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Ciechocinku
- Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw oraz owoców, warzyw mrożonych, pierogów
- Sukcesywne dostawy wyrobów sanitarnych, grzejników oraz materiałów hydraulicznych, grzewczych, rur i osprzętu dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 3 zadaniach
- Dostawa i montaż sprzętu medycznego dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A. w 9 zadaniach.
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
więcej: przetargi w Ciechocinku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.