To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2009-04-16
¦wiebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n. Modernizacja Ratusza Miejskiego w ¦wiebodzinie
Numer og³oszenia: 62487 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 33695 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzin, ul. Rynkowa 2, ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 3823007.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n. Modernizacja Ratusza Miejskiego w ¦wiebodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Modernizacja Ratusza Miejskiego w ¦wiebodzinie. Budynek o powierzchni zabudowy 695 m2, powierzchni u¿ytkowej 1240 m2, kubaturze 11 240 m3 wpisany do rejestru zabytków pod nr 256. Roboty budowlane w obiekcie czynnym. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: 1.1. Remont pokrycia dachowego i naprawa zniszczonych elementów konstrukcji dachu, w tym m.in.: - wymiana elementów konstrukcji dachu w ok.30%,, - ³acenia dachu w ok.30%, - wymiana pokrycia dachu krytego dachówka karpiówk± w 100 %.Pow. dachu ok. 1000 m2, - wykonanie rynien i rur spustowych miedzianych, - wykonanie opierzenia z blachy cynkowo-tytanowej, - wykonanie koryt sp³ywowych dachowych o pow. ok.111 m2, - rozbiórka istniej±cych na¶wietli , -monta¿ prze¼roczystych dachówek po³aciowych o pow. ok. 18 m2. 1.2.Wzmocnienie konstrukcji budynku, w tym m.in.: - sprawdzenie naci±gu istniej±cych ¶ci±gów dachowych oraz korekta zamocowañ, - likwidacja spêkañ i naprawa elewacji , - wykonanie ¶ci±gów pod stropem nad parterem, - wzmocnienie ¶ciany wschodniej i pó³nocnej. 1.3.Uporz±dkowanie elewacji, w tym m.in.: - likwidacja nieczynnych kabli, - przeniesienia klimatyzatora, - demonta¿ niektórych krat okiennych, - renowacja ¶cian Ratusza polegaj±ca na ca³kowitym zbiciu tynków z coko³u budynku, odbiciu ok. 50 % zniszczonych tynków elewacji, wykonaniu tynków renowacyjnych oraz wykonaniu tynku elewacyjnego mineralnego barwionego w masie. Pow. ¶cian ok. 2000 m2, - renowacja istniej±cej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie detali architektonicznych, - remont schodów wej¶cia g³ównego, wej¶cia do kawiarni oraz pozosta³ych. 1.4. Demonta¿u i monta¿u instalacji centralnego ogrzewania. 1.5.Instalacji elektrycznych, w tym m.in.: -uk³adu zasilaj±cego -WLZ, - tablic rozdzielczych, - instalacji o¶wietlenia podstawowego, bezpieczeñstwa oraz gniazd wtyczkowych 1-faz. - instalacji komputerowych, - instalacji ochrony od pora¿eñ uziemiaj±ca i po³±czeñ wyrównawczych, - instalacji odgromowej, - instalacji przeciwprzepiêciowej. 1.6. Wykonanie prac wykoñczeniowych, w tym m.in.: - nowych posadzek w hallu g³ównym oraz w przedsionku muzeum, - renowacji istn. posadzki kamiennej w pom. recepcji muzeum , - renowacji istn. pod³óg (deski) w pomieszczeniach biurowych muzeum (nr 18,19,20), - wymiany wyk³adziny PCV w POM. nr 16 oraz archiwum USC (nr 107,109), - u³o¿enia parkietu w hallu g³ównym na piêtrze (101,111a), Sali toastów (102) oraz pomieszczeniach biurowych USC nr 105,108,110,111, 112, 113,115, - renowacji parkietu w Sali ¶lubów(103), pom. kierownika USC (104), biurowym (106) oraz Sali narad (116) - prze³o¿enie, cyklinowanie, malowanie, - remontu pom. wc na parterze-wymiana armatury sanitarnej, drzwi wewnêtrznych, ok³adzin pod³ogowych i ¶ciennych oraz malowanie, - renowacji istniej±cej boazerii w sali ¶lubów , - renowacji i konserwacji istn. stolarki drzwiowej na parterze oraz piêtrze, - demonta¿u istniej±cej boazerii na poziomie parteru, - renowacji schodów na piêtro- wymiana stopnic, malowanie podstopnic, istn. balustrady, kraty oraz obudowy stropu , - renowacji stopni prowadz±cych z hallu na piêtrze do poczekalni (115) oraz do przedpokoju (111a), - likwidacji obudowy ¶cian oraz barku w Sali toastów i nowej aran¿acji pomieszczenia, - wykonanie i osadzenie krat okiennych w salach muzeum (8 i 9), - renowacji ¿eliwnego grzejnika w hallu na piêtrze, - likwidacji obrzutki typu baranek w hallu na piêtrze, - odnowienie istn. herbu miasta, - remontu sufitu (nr 107), - obudowy hydrantu p.po¿. na piêtrze (nr 101) oraz kana³u wentyl (nr 104), - zabezpieczenia odkrytych fragmentów muru na piêtrze zgodnie z technologi± , - pokrycia tynkiem odkrytych fragmentów murów w POM. 110, 111, - likwidacji istniej±cych spêkañ na ¶cianach w oparciu o przedstawiona technologiê, - malowania ¶cian i sufitów zgodnie z przedstawion± kolorystyk±, - wymiany istniej±cych karniszy w pom. na piêtrze, - wykonanie nowego barku. 1.7. Opró¿nianie pomieszczeñ przeznaczonych do remontu pod nadzorem pracowników Urzêdu Stanu Cywilnego i Muzeum Regionalnego. 1.8. Prowadzenie nadzoru konserwatorskiego z pracami i badaniami konserwatorskimi zgodnie z decyzj± Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.07.2008 r. i z 30.09.2008 r. 1.9. Organizacja prac winna uwzglêdniaæ fakt, i¿ prace bêd± wykonywane w czynnym budynku biurowym, zatem nale¿y przewidzieæ realizacje uci±¿liwych prac po godzinach pracy Urzêdu i w dni wolne od pracy. G³o¶ne i uci±¿liwe prace wykonywane bêd± przed godzin± 7:20 i po godzinie 15:20. Szczegó³owy zakres robót do wykonania i warunki odbioru zosta³y okre¶lone w projekcie budowlano-wykonawczym opracowanym przez Pracowniê Projektowo-Konstrukcyjn± Hieronima Paw³owskiego z Zielonej Góry i B.P.U.H. BERMAG , zatwierdzonym decyzj± pozwolenia na budowê Nr 306/2008 z dnia 28.07.2008 r. , decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.07.2008 r. i z 30.09.2008 r. i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowi± integraln± czê¶æ niniejszej SIWZ - za³±cznik nr 17. 2.Dostawa materia³ów i urz±dzeñ, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badañ, sprawdzeñ, przegl±dów, pomiarów i odbiorów niezbêdnych do przekazania do u¿ytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty ubezpieczenia budowy, koszty wywozu oraz sk³adowania gruzu i materia³ów rozbiórkowych na sk³adowisku odpadów, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, koszty poboru wody i energii elektrycznej, utrzymania zaplecza budowy, uporz±dkowanie terenu oraz wszelkie inne koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy, po stronie Wykonawcy. 3.Istotne warunki realizacji zadania: 1/ Dojazd pojazdów dostawczych z materia³ami i sprzêtem do robót budowlanych mo¿e odbywaæ siê do drogi manewrowej na Placu Jana Paw³a II od ul. £±ki Zamkowe przez ulicê Zamkow±, Wiejsk±. Zakaz ruchu pojazdów dostawczych po Placu Jana Paw³a II poza wyznaczon± drog± z miejscem postojowym na roz³adunek. 2/ Wykonawca w harmonogramie rzeczowo-finansowym przed zawarciem umowy winien uwzglêdniæ remont pomieszczeñ Ratusza poprzez remont okre¶lonych grup pomieszczeñ okre¶lonych w za³. graficznym dziel±cym obiekt na 15 grup pomieszczeñ. Podzia³ ten zapewni ci±g³o¶æ pracy Urzêdu i Muzeum oraz zapewni ograniczenie uci±¿liwo¶ci dla pracowników i klientów. W pierwszej kolejno¶ci remont pomieszczeñ okre¶lonych jako grupa 13. 3/ Wykonawca przed rozpoczêciem robót budowlanych winien zawrzeæ odrêbn± umowê z Zamawiaj±cym na pobór wody i energii na cele budowy. Zamawiaj±cy proponuje zap³atê za zu¿ycie wody i energii elektrycznej wg nastêpuj±cej zasady: -jako ró¿nicê miêdzy zu¿yciem wody i energii elektrycznej w poszczególnych kwarta³ach 2008 a odpowiednio w 2009 r. i 2010. 4/ Wykonawca zobowi±zany bêdzie przy wykonywaniu robót i przemieszczaniu materia³ów i sprzêtu do zabezpieczenia terenu Placu Jana Paw³a II przed zanieczyszczeniem w postaci folii, mat itp. 5/ Zamawiaj±cy nie zabezpiecza pomieszczeñ Wykonawcy na zaplecze budowy tj. magazyn itp..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e 71.52.10.00 - Us³ugi nadzorowania placu budowy .
II.1.5) Ca³kowita koñcowa warto¶æ zamówienia (bez VAT) obejmuj±ca wszystkie zamówienia i czê¶ci: 1416529.76 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Z.P.H.U. "Mat-Bud" Zak³ad Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz
jakie przetargi wygra³a firma
Z.P.H.U. "Mat-Bud" Zak³ad Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz
- Z.P.H.U. MAT-BUD Zak³ad Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz, Grójec Wielki 14, 64-214 Chobienice, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡
I NAJWY¯SZ¡ CEN¡ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1416529.76
- Oferta z najni¿sz± cen±: 1416529.76 oferta z najwy¿sz± cen±: 1416529.76
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w ¦wiebodzinie
- Budowa drogi gminnej wraz z budow± o¶wietlenia w Chociulach
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposa¿enie Oddzia³u Chirurgii Dzieciêcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwa³kach - I czê¶æ w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej Nr 15 im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzêtu sportowego oraz sali do tenisa sto³owego w Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleñdziñskich przy ul. Rynek Ko¶ciuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Modernizacja budynku stacji kolejki w±skotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ci±gu zabytkowej linii kolejki w±skotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Bia³a Rawska.
- Dostosowanie budynku Szko³y Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanis³awa Liebharta w Lublinie do wymagañ ochrony przeciwpo¿arowej - Etap 2.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.