eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa przez Wykonawcę dla AMW w roku 2018 produktów żywnościowych



Ogłoszenie z dnia 2017-11-30



Ogłoszenie nr 625032-N-2017 z dnia 2017-11-30 r.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Dostawa przez Wykonawcę dla AMW w roku 2018 produktów żywnościowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza  69 , 81-127  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 262 537, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks 261 262 963.
Adres strony internetowej (URL): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.amw.gdynia.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.amw.gdynia.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
Adres:
AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przez Wykonawcę dla AMW w roku 2018 produktów żywnościowych
Numer referencyjny: 92/ZP/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Różne produkty żywnościowe 1 Barszcz biały koncentrat kg 125 2 Barszcz czerwony koncentrat kg 105 3 Baton typu Kinder Bueno kg 700 4 Baton typu "Bounty" (a' 57 g) kg 240 5 Baton typu "Mars" a' 47g kg 320 6 Baton typu "3Bit" (a' 51 g) kg 240 7 Baton typu "Snickers" a' 55g kg 600 8 Batony typu "Lion" ok. a´45 kg 320 9 Bazylia suszona kg 12 10 Bulion drobiowo-wołowy kg 110 11 Chałwa a'100g kg 240 12 Chili w proszku kg 20 13 Chipsy typu Lays (a' 150 g) kg 320 14 Chrzan tarty kg 90 15 Ciastka delicje w czekoladzie opakowanie max 1000g kg 80 16 Ciecierzyca w puszce (masa po odsączeniu) kg 200 17 Cukier kg 3700 18 Cukierki czekoladowe typu mieszanka wedlowska kg 190 19 Curry kg 12 20 Cynamon kg 12 21 Czekolada typu "Milka" kg 550 22 Czekolada mleczna z orzechami typu "Wedel" a'100g L 80 23 Czekolada pełna mleczna typu "Wedel" a'100g kg 80 24 Czekolada z orzechami typu "Milka" kg 550 25 Ćwikła z chrzanem kg 25 26 Daktyle a' 250 g kg 100 27 Dżem brzoskwiniowy kg 380 28 Dżem czarna porzeczka wysokosłodzony kg 360 29 Dżem truskawkowy wysokosłodzony kg 360 30 Fasola kg 800 31 Fasolka konserwowa szparagowa (masa po odcieku) kg 1200 32 Figi suszone (a' 200 g) kg 200 33 Groch łuskany kg 800 34 Groszek konserwowy zielony (masa po odcieku) kg 1500 35 Herbata expressowa typu "Lipton" lux kg 160 36 Herbata zielona saszetki kg 12 37 Herbatniki a'100 gr. kg 200 38 Imbir mielony kg 12 39 Kakao naturalne kg 25 40 Kakao rozpuszczalne (instant) kg 120 41 Kasz pęczak kg 320 42 Kasza bulgur kg 200 43 Kasza gryczana kg 440 44 Kasza jęcz. perł. kg 500 45 Kasza kuskus kg 200 46 Kasza manna kg 90 47 Kawa 3 w 1 typu Nescaffe (saszetki a' 16g) kg 200 48 Kawa naturalna rozpuszczalna typu Nestle a´ 200 kg 100 49 Kawa zbożowa kg 35 50 Ketchup kg 550 51 Kmin rzymski kg 8 52 Kolendra mielona kg 12 53 Kompot czarna porzeczka l 900 54 Kompot śliwkowy l 700 55 Kompot truskawkowy l 310 56 Kompot wiśniowy l 1000 57 Koncentrat pomidorowy 30% kg 850 58 Krem czekoladowy typu Nutella a' 20 g kg 570 59 Kukurydza konserwowa (masa po odcieku) kg 400 60 Kurkuma kg 8 61 Kwasek cytrynowy kg 20 62 Lecho pieczarkowe kg 270 63 Liść laurowy kg 10 64 Majeranek kg 24 65 Majonez a'900g kg 350 66 Makaron jajecz. kg 2000 67 Marchew konserwowa (masa po odcieku) kg 330 68 Marchew z groszkiem kons. (masa po odcieku) kg 1200 69 Mąka pszenna typ 500 kg 1300 70 Mąka ziemniacz. kg 120 71 Miód pszczeli 'a' 25g kg 820 72 Morele suszone a' 100 g kg 200 73 Musli z orzechami kg 160 74 Musztarda kg 800 75 Napój gazowany a'33 puszka typu "Sprite" litr 3200 76 Napój gazowany typu Coca-cola puszki (a' 0,33 l) L 4000 77 Napój gazowany typu Fanta puszka (a' 0,33 l) L 3200 78 Ocet l 600 79 Ogórki konserwowe (masa po odcieku) kg 750 80 Olej roślinny litr 2400 81 Oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia L 120 82 Oliwki czarne (bez pestek) konserwowe (masa po odcieku) kg 400 83 Oliwki zielone (bez pestek) konserwowe (masa po odcieku) kg 400 84 Oregano suszone kg 8 85 Orzechy ziemne (puszka a'150g) kg 700 86 Paluszki a'100 gr. kg 80 87 Papryka konserwowa płaty (masa po odcieku) kg 850 88 Papryka mielona kg 40 89 Pieczarka konserwowa (masa po odcieku) kg 530 90 Pieprz naturalny kg 60 91 Pieprz ziarnisty czarny kg 20 92 Pieprz ziołowy kg 35 93 Pierniki w czekoladzie kg 80 94 Płatki kukurydziane kg 600 95 Płatki kukurydziane czekoladowe kg 600 96 Płatki owsiane kg 200 97 Pomidory w puszce (krojone) kg 520 98 Praliny typu Mieszko kg 70 99 Przecier ogórkowy kg 50 100 Przyprawa do drobiu kg 60 101 Przyprawa do zup max a´1L kg 400 102 Przyprawa uniwersalna kg 140 103 Rodzynki a' 100 g kg 400 104 Ryż kg 3900 105 Sałatka obiadowa (masa po odcieku) kg 170 106 Sałatka szwedzka (masa po odcieku) kg 170 107 Sezam ziarno kg 20 108 Sok czarna porzeczka 100% naturalny a'1000g l 1800 109 Sok jabłkowy a'1000g l 4800 110 Sok pomarańczowy a'1000g l 6000 111 Sok pomidorowy 200 g szklana butelka L 70 112 Soki owocowe pitne a'200 g l 1500 113 Sos arabski łagodny kg 280 114 Sos arabski pikantny kg 280 115 Sos biały kg 35 116 Sos boloński koncentrat kg 35 117 Sos grzybowy kg 55 118 Sos pieczeniowy kg 26 119 Sól kg 1400 120 Szczaw konserwowy przetarty kg 190 121 Śliwka suszona kg 80 122 Śmietanka do kawy kg 40 123 Tortille paczka 800 g kg 80 124 Trufla typu Mieszko kg 70 125 Wafelek w czekoladzie paczkowany typu Prince Polo kg 600 126 Woda mineralna a' 0,5 l (gazowana i niegazowana) l 20000 127 Woda mineralna a'0,3 w butelkach szklanych litr 400 128 Woda mineralna a'1,5 litra (gazowana i niegazowana) l 45000 129 Woda niegazowana 5 L L 600 130 Ziele angielskie kg 12 131 Zupa grzybowa koncentrat kg 75 132 Żelatyna spożywcza kg 8 Dania gotowe 1 Flaki gotowe wołowe świeże (niemrożone!) kg 750 2 Knedle ze śliwkami kg 200 3 Kopytka świeże (niemrożone!) kg 330 4 Krokiety z kapustą i grzybami świeże (niemrożone!) kg 800 5 Naleśniki z twarogiem świeże (niemrożone!) kg 850 6 Paszteciki z kapustą i grzybami kg 90 7 Pierogi ruskie świeże (niemrożone!) kg 240 8 Pierogi z kapustą i grzybami świeże (niemrożone!) kg 500 9 Pierogi z mięsem świeże (niemrożone!) kg 550 10 Pierogi z owocami świeże (niemrożone!) kg 200 11 Pyzy z mięsem świeże (niemrożone!) kg 300 Konserwy i przetwory z mięsa i kod CPV 15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane 1 Filet z makreli w pomidorach a´170 - 300g kg 120 2 Golonka konserwowa a´300g kg 290 3 Gołąbki w sos. pom. a´ 500g kg 500 4 Gulasz angielski a´300g kg 400 5 Gulasz wołowy w puszce kg 200 6 Humus - typu Lisnem różne smaki (a' 80 g) kg 620 7 Pasztet drobiowy 100% kg 120 8 Pulpety w sos. Grzybowym a´500g kg 350 9 Szprot w oleju a´170-300g kg 180 10 Szynka konserwowa wieprzowa - niemielona a´300-750g kg 370 11 Śledź w sosie pomidorowym a´170-300g kg 200 12 Tuńczyk w sosie własnym kg 80 RYBY 1 Filet z Dorsza świeży kg 200 2 Filet z Łososia świeży kg 170 3 Filet z łososia wędzony na zimno kg 105 4 Filet z makreli z posypką kg 170 5 Filet z miruny kg 950 6 Filety Mintaj mrożony bez skóry kg 650 7 Koreczki śledziowe w oleju z pap 2/3kg/op kg 70 8 Łosoś roladka z farszem kg 40 9 Łosoś roladka ze śliwką kg 40 10 Makrela wędzona tusz kg 700 11 Płat z karpia świeży kg 70 12 Pstrąg patroszony filety export kg 200 13 Pstrąg świeży patroszony kg 350 14 Rolmopsy śledziowe w occie 2/3 kg/op kg 100 15 Sałatka śledziowa salsa a' 3 kg/op kg 190 16 Śledzie po Kaszubsku 2/3 kg/op kg 330 17 Śledzie solone filety - matias 8 kg/op kg 500 18 Zrazy z łososia ze pieczarką lub szpinakiem kg 35

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15894300-4
15200000-0
03311000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-02   lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-01-02 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dla wszystkich części).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokument, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, potwierdzający, że podjęta przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgłoszona została właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, Wojewódzkiemu Inspektorowi, Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (podstawa: art. 12 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Dz. U. z 2016 r., poz. 1604) (dla wszystkich części), 2. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada wdrożony system HACCP i stosuje zasady systemu HACCP lub w przypadku producentów na etapie produkcji pierwotnej ~ Wykonawca oświadcza że, stosuje zasady dobrej praktyki higienicznej (GHP) załącznik nr 7 (dla wszystkich części).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie, że towar będący przedmiotem zamówienia spełnia wymagania obowiązujących przepisów prawa załącznik nr 8 (dla wszystkich części)

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ)o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dla wszystkich części).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający przewiduje konieczności złożenia wadium. Dla części I - 14 000,00 (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100 gr); Dla części II - 2 000,00 (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 gr); Dla części III - 1 000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 gr); Dla części IV - 3 000,00 (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 gr); Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis "informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa - dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania". Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią dane zawarte w formularzu oferty
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Różne produkty spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Barszcz biały koncentrat kg 125 2 Barszcz czerwony koncentrat kg 105 3 Baton typu Kinder Bueno kg 700 4 Baton typu "Bounty" (a' 57 g) kg 240 5 Baton typu "Mars" a' 47g kg 320 6 Baton typu "3Bit" (a' 51 g) kg 240 7 Baton typu "Snickers" a' 55g kg 600 8 Batony typu "Lion" ok. a´45 kg 320 9 Bazylia suszona kg 12 10 Bulion drobiowo-wołowy kg 110 11 Chałwa a'100g kg 240 12 Chili w proszku kg 20 13 Chipsy typu Lays (a' 150 g) kg 320 14 Chrzan tarty kg 90 15 Ciastka delicje w czekoladzie opakowanie max 1000g kg 80 16 Ciecierzyca w puszce (masa po odsączeniu) kg 200 17 Cukier kg 3700 18 Cukierki czekoladowe typu mieszanka wedlowska kg 190 19 Curry kg 12 20 Cynamon kg 12 21 Czekolada "Milka" kg 550 22 Czekolada mleczna z orzechami typu "Wedel" a'100g L 80 23 Czekolada pełna mleczna typu "Wedel" a'100g kg 80 24 Czekolada z orzechami "Milka" kg 550 25 Ćwikła z chrzanem kg 25 26 Daktyle a' 250 g kg 100 27 Dżem brzoskwiniowy kg 380 28 Dżem czarna porzeczka wysokosłodzony kg 360 29 Dżem truskawkowy wysokosłodzony kg 360 30 Fasola kg 800 31 Fasolka konserwowa szparagowa (masa po odcieku) kg 1200 32 Figi suszone (a' 200 g) kg 200 33 Groch łuskany kg 800 34 Groszek konserwowy zielony (masa po odcieku) kg 1500 35 Herbata expressowa typu "Lipton" lux kg 160 36 Herbata zielona saszetki kg 12 37 Herbatniki a'100 gr. kg 200 38 Imbir mielony kg 12 39 Kakao naturalne kg 25 40 Kakao rozpuszczalne (instant) kg 120 41 Kasz pęczak kg 320 42 Kasza bulgur kg 200 43 Kasza gryczana kg 440 44 Kasza jęcz. perł. kg 500 45 Kasza kuskus kg 200 46 Kasza manna kg 90 47 Kawa 3 w 1 typu Nescaffe (saszetki a' 16g) kg 200 48 Kawa naturalna rozpuszczalna typu Nestle a´ 200 kg 100 49 Kawa zbożowa kg 35 50 Ketchup kg 550 51 Kmin rzymski kg 8 52 Kolendra mielona kg 12 53 Kompot czarna porzeczka l 900 54 Kompot śliwkowy l 700 55 Kompot truskawkowy l 310 56 Kompot wiśniowy l 1000 57 Koncentrat pomidorowy 30% kg 850 58 Krem czekoladowy typu Nutella a' 20 g kg 570 59 Kukurydza konserwowa (masa po odcieku) kg 400 60 Kurkuma kg 8 61 Kwasek cytrynowy kg 20 62 Lecho pieczarkowe kg 270 63 Liść laurowy kg 10 64 Majeranek kg 24 65 Majonez a'900g kg 350 66 Makaron jajecz. kg 2000 67 Marchew konserwowa (masa po odcieku) kg 330 68 Marchew z groszkiem kons. (masa po odcieku) kg 1200 69 Mąka pszenna typ 500 kg 1300 70 Mąka ziemniacz. kg 120 71 Miód pszczeli 'a' 25g kg 820 72 Morele suszone a' 100 g kg 200 73 Musli z orzechami kg 160 74 Musztarda kg 800 75 Napój gazowany a'33 puszka typu "Sprite" litr 3200 76 Napój gazowany typu Coca-cola puszki (a' 0,33 l) L 4000 77 Napój gazowany typu Fanta puszka (a' 0,33 l) L 3200 78 Ocet l 600 79 Ogórki konserwowe (masa po odcieku) kg 750 80 Olej roślinny litr 2400 81 Oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia L 120 82 Oliwki czarne (bez pestek) konserwowe (masa po odcieku) kg 400 83 Oliwki zielone (bez pestek) konserwowe (masa po odcieku) kg 400 84 Oregano suszone kg 8 85 Orzechy ziemne (puszka a'150g) kg 700 86 Paluszki a'100 gr. kg 80 87 Papryka konserwowa płaty (masa po odcieku) kg 850 88 Papryka mielona kg 40 89 Pieczarka konserwowa (masa po odcieku) kg 530 90 Pieprz naturalny kg 60 91 Pieprz ziarnisty czarny kg 20 92 Pieprz ziołowy kg 35 93 Pierniki w czekoladzie kg 80 94 Płatki kukurydziane kg 600 95 Płatki kukurydziane czekoladowe kg 600 96 Płatki owsiane kg 200 97 Pomidory w puszce (krojone) kg 520 98 Praliny typu Mieszko kg 70 99 Przecier ogórkowy kg 50 100 Przyprawa do drobiu kg 60 101 Przyprawa do zup max a´1L kg 400 102 Przyprawa uniwersalna kg 140 103 Rodzynki a' 100 g kg 400 104 Ryż kg 3900 105 Sałatka obiadowa (masa po odcieku) kg 170 106 Sałatka szwedzka (masa po odcieku) kg 170 107 Sezam ziarno kg 20 108 Sok czarna porzeczka 100% naturalny a'1000g l 1800 109 Sok jabłkowy a'1000g l 4800 110 Sok pomarańczowy a'1000g l 6000 111 Sok pomidorowy 200 g szklana butelka L 70 112 Soki owocowe pitne a'200 g l 1500 113 Sos arabski łagodny kg 280 114 Sos arabski pikantny kg 280 115 Sos biały kg 35 116 Sos boloński koncentrat kg 35 117 Sos grzybowy kg 55 118 Sos pieczeniowy kg 26 119 Sól kg 1400 120 Szczaw konserwowy przetarty kg 190 121 Śliwka suszona kg 80 122 Śmietanka do kawy kg 40 123 Tortille paczka 800 g kg 80 124 Trufla typu Mieszko kg 70 125 Wafelek w czekoladzie paczkowany typu Prince Polo kg 600 126 Woda mineralna a' 0,5 l (gazowana i niegazowana) l 20000 127 Woda mineralna a'0,3 w butelkach szklanych litr 400 128 Woda mineralna a'1,5 litra (gazowana i niegazowana) l 45000 129 Woda niegazowana 5 L L 600 130 Ziele angielskie kg 12 131 Zupa grzybowa koncentrat kg 75 132 Żelatyna spożywcza kg 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dania gotowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Flaki gotowe wołowe świeże (niemrożone!) kg 750 2 Knedle ze śliwkami kg 200 3 Kopytka świeże (niemrożone!) kg 330 4 Krokiety z kapustą i grzybami świeże (niemrożone!) kg 800 5 Naleśniki z twarogiem świeże (niemrożone!) kg 850 6 Paszteciki z kapustą i grzybami kg 90 7 Pierogi ruskie świeże (niemrożone!) kg 240 8 Pierogi z kapustą i grzybami świeże (niemrożone!) kg 500 9 Pierogi z mięsem świeże (niemrożone!) kg 550 10 Pierogi z owocami świeże (niemrożone!) kg 200 11 Pyzy z mięsem świeże (niemrożone!) kg 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894300-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Konserwy i przetwory z mięsa i Ryby przetworzone i konserwowane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filet z makreli w pomidorach a´170 - 300g kg 120 2 Golonka konserwowa a´300g kg 290 3 Gołąbki w sos. pom. a´ 500g kg 500 4 Gulasz angielski a´300g kg 400 5 Gulasz wołowy w puszce kg 200 6 Humus - typu Lisnem różne smaki (a' 80 g) kg 620 7 Pasztet drobiowy 100% kg 120 8 Pulpety w sos. Grzybowym a´500g kg 350 9 Szprot w oleju a´170-300g kg 180 10 Szynka konserwowa wieprzowa - niemielona a´300-750g kg 370 11 Śledź w sosie pomidorowym a´170-300g kg 200 12 Tuńczyk w sosie własnym kg 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131000-5, 15200000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Ryby
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filet z Dorsza świeży kg 200 2 Filet z Łososia świeży kg 170 3 Filet z łososia wędzony na zimno kg 105 4 Filet z makreli z posypką kg 170 5 Filet z miruny kg 950 6 Filety Mintaj mrożony bez skóry kg 650 7 Koreczki śledziowe w oleju z pap 2/3kg/op kg 70 8 Łosoś roladka z farszem kg 40 9 Łosoś roladka ze śliwką kg 40 10 Makrela wędzona tusz kg 700 11 Płat z karpia świeży kg 70 12 Pstrąg patroszony filety export kg 200 13 Pstrąg świeży patroszony kg 350 14 Rolmopsy śledziowe w occie 2/3 kg/op kg 100 15 Sałatka śledziowa salsa a' 3 kg/op kg 190 16 Śledzie po Kaszubsku 2/3 kg/op kg 330 17 Śledzie solone filety - matias 8 kg/op kg 500 18 Zrazy z łososia ze pieczarką lub szpinakiem kg 35
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03311000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.