eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzelePrzebudowa ulicy 1 Maja wraz z odwodnieniem w miejscowości Chorzele

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-10

Ogłoszenie nr 62504 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.

Chorzele: Przebudowa ulicy 1 Maja wraz z odwodnieniem w miejscowości Chorzele
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29809-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorzele, krajowy numer identyfikacyjny 55066788200000, ul. ul. Stanisława Komosińskiego  1, 06-330   Chorzele, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 29 751 65 40, faks 29 751 65 30, e-mail sekretariat@chorzele.pl
Adres strony internetowej (URL): www.chorzele.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy 1 Maja wraz z odwodnieniem w miejscowości Chorzele

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/4/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Informacje ogólne. Ulica 1-Maja jest ulicą gminną dojazdową, obsługującą przyległą zabudowę jednorodzinną połączoną z funkcją usługową dla mieszkańców. Posiada nawierzchnię bitumiczną szerokości 4,75-5,00 m z przyległymi poboczami gruntowymi. Nawierzchnia jezdni jest wyeksploatowana - wymaga odbudowy z uwzględnieniem budowy ciągów pieszych oraz poprawy estetyki zagospodarowania pasa drogowego. Ulica posiada skrzyżowania z ulicami gminnymi: ul. Mostową, ul. Przechodnią, ul. Komosińskiego oraz z ul. Młynarską leżącą w ciągu drogi powiatowej nr 3211W Chorzele-Poścień-Zaręby. - Od km 0 + 000 do km 0 + 053,70 o przekroju ulicznym - z jezdnią o nawierzchni bitumicznej szer. 5,00-6,00 m ograniczoną krawężnikami drogowymi betonowymi z przystającymi: po stronie lewej chodnikiem z betonowych płyt chodnikowych i na części z kostki brukowej betonowej a po prawej chodnikiem z płyt betonowych. Ponadto w pasie chodników rosną drzewa - 13 sztuk (lipy drobnolistne), ze względu na brak miejsca są poddane intensywnemu cięciu pielęgnacyjnemu, przez co ich atrakcyjność jest zdecydowanie ograniczona. Ponadto nie jest zachowana skrajnia pionowa, przez co stanowią zagrożenie dla uczestników w ruchu drogowym. - Od km 0 + 053,70 do km 0 + 550,67 o przekroju szlakowym - z jezdnią szer. 5 m o nawierzchni bitumicznej oraz poboczami gruntowymi. Konstrukcja istniejącej nawierzchni: - warstwa betonu asfaltowego grubości do 5 cm, - podbudowa brukowa gr. warstwy 17 cm, - warstwa odsączająca z pospółki, grubość warstwy 20 cm. Na odcinku pobudowanego kolektora sanitarnego (na szerokości wykopu przy realizacji kolektora) odbudowana podbudowa jest z kruszywa naturalnego (żwiru). Uzbrojenie niezwiązane z drogą. -Linie energetyczne. Linia napowietrzna NN jest zlokalizowana w pasie drogowym na całej długości projektowanego odcinka w pasie ciągów pieszych, poboczy - generalnie przy granicy pasa drogowego. Linia napowietrzna NN przechodzi ponad pasem drogowym w km 0 + 062; km 0 + 171; km 0 + 567. -wodociąg - na całej długości proj. odcinka z odchodzącymi przyłączami do przystającej zabudowy. -Linia teletechniczna jest zlokalizowana w pasie ciągów pieszych i poboczy: opo stronie prawej od km 0+007,44 do km 0+542,00, opo stronie lewej od km 0+007,44 do km 0+190,00 i od km 0+333,00 do km0+380,00. -Kanalizacja sanitarna - na całej długości proj. odcinka z odchodzącymi przyłączami do przystającej zabudowy. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU. Założenia projektowe. -klasa drogi - D -kategoria ruchu - KR1 -szer. nawierzchni jezdni - 5,00 m -szer. ciągu pieszego najazdowego - 2,50 m Pikietaż początkowego punktu projektowanej trasy przyjęto w km 0 + 007,44 na przecięciu projektowanej osi z krawędzią jezdni ul. Mostowej a koniec w km 0+550,67 na początku wlotu na skrzyżowanie z ul. Młynarską (DP nr 3211W). Pomiary geodezyjne jak i tabela wyliczeń robót ziemnych liczone są od punktu początkowego tj. km 0+007,44. W zakresie objętym opracowaniem, istniejącą nawierzchnię jezdni, przyjęto do rozbiórki. Na całym projektowanym odcinku przyjęto przekrój uliczny z jezdnią (o przekroju daszkowym - spadki i=2%) z kostki brukowej betonowej o szerokości: - 5,00 m na odcinku od km 0+007,44 do km 0+512,54, - przejście z 5,00 m do 5,50 m od km 0+512,54 do km 0+532,54, - 5,50 m na odcinku od km 0+532,54 do km 0+550,64, w tym po obu stronach, ścieki liniowe również z kostki brukowej betonowej (ścieki mieszczą się w szerokości jezdni) posadowione na ławie betonowej z betonu C12/15. Po obu stronach jezdni, za ściekami zaprojektowano chodniki zmiennej szerokości po lewej stronie w przedziale 0,90-3,00 m a po prawej w przedziale 0,80-4,70 m, o spadkach poprzecznych 2% ze skierowaniem do jezdni, z kostki brukowej betonowej kolorowej, z dopuszczeniem najazdu dla pojazdów (o wzmocnionej konstrukcji). W obrębie skrzyżowania z ul. Stanisława Komosińskiego (na wlocie) przyjęto budowę chodników z ograniczeniem krawężnikami betonowymi 15x30 posadowionymi na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Przy czym w obszarze przejścia dla pieszych krawężnik należy maksymalnie wynieść 2 cm ponad nawierzchnię. Ponadto przyjęto uzupełnienie chodnika, po stronie prawej w ul. 1-Maja, na wlocie do ul. Młynarskiej wraz z wymianą krawężnika - odcinek od km 0+550,67 do km 0+566,80. Ścieki liniowe, szer. 40 cm, przyjęto z kostki brukowej betonowej kolorowej na podsypce cem.-piaskowej gr. 3 cm, posadowionej na ławie betonowej z betonu C12/15. Łuki poziome: -od km 0+035,51 do km 0+083,77, poprowadzono promieniem R = 165 m, -od km 0+131,45 do km 0+170,30, poprowadzono promieniem R = 200 m, -od km 0+182,27 do km 0+204,62, poprowadzono promieniem R = 60 m, -od km 0+307,36 do km 0+321,42, poprowadzono promieniem R = 350 m, -od km 0+333,46 do km 0+384,28, poprowadzono promieniem R = 1500 m, -od km 0+386,62 do km 0+416,78, poprowadzono promieniem R = 2000 m, -od km 0+481,36 do km 0+501,87, poprowadzono promieniem R = 100 m, -od km 0+523,88 do km 0+532,54, poprowadzono promieniem R = 100 m. Na odcinkach prostych i na łukach poziomych przyjęto spadki poprzeczne dwustronne o i = 0,02 (przekrój daszkowy). Zjazd publiczny zaprojektowano w km 0+053,70, str. lewa => z jezdnią szer. 4,25 m o skosach wjazdowych 2:1 (przez ciąg pieszy). Skrzyżowanie z ul. Komosińskiego - przyjęto łuki wjazdowe krawędzi jezdni R1=R2=6,00 m. Projektowany ciąg pieszy połączono z istniejącymi chodnikami dostosowując się do ich szerokości odpowiedni 2,20 m i 2,60 m łącznie z krawężnikami o wymiarach 15x30, które przyjęto jako wyniesione 2 cm z posadowieniem na ławie betonowej z oporem z betonu cementowego C12/15. Na skrzyżowaniach z ul. Mostową i ul. Młynarską nie wprowadza się zmian - roboty drogowe nie obejmują zakresem wlotów. POZOSTAŁE DANE TECHNICZNE. Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto dla gruntów podłoża o nośności G2 oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43 poz. 430 z 1999 r.) zwanym dalej rozporządzeniem. Projektowane konstrukcje wymienianych nawierzchni: -jezdni i ciągu pieszego najazdowego (także włączenie ul. Komosińskiego i uzupełnienie do ul. Młynarskiej, str. prawa): owarstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor zróżnicowany dla każdej powierzchni), opodsypka cementowo-piaskowa o grubości warstwy 5 cm, opodbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym, grubość warstwy 20 cm, owarstwa wzmacniająca (technologiczna) grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5N/mm^2. -chodnika (wlot ul. Komosińskiego): owarstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, opodsypka piaskowa o grubości warstwy 5 cm, owarstwa wzmacniająca (technologiczna) grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5N/mm^2. Nawierzchnię zjazdów należy przyjąć o konstrukcji jak chodnika najazdowego wyróżniając powierzchnię zjazdu innym kolorem kostki brukowej (kolory do uzgodnienia z Inwestorem). ODWODNIENIE DROGI. Przyjęto budowę kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z odprowadzeniem ścieków z części ulicy do istniejącego kolektora w ul. Mostowej (dalej po podczyszczeniu w istniejącym separatorze zrzut do rzeki Orzyc) a z części do istniejącego kolektora w ul. Młynarskiej (po podczyszczeniu w istniejącym separatorze zrzut do Kanału Nr 1 zaliczonego do urządzeń melioracji podstawowej, który ma ujście do rzeki Orzyc). Ścieki opadowe zebrane będą poprzez projektowane wpusty uliczne kołnierzowe w klasie C250, osadzone poprzez pierścienie odciążające na studzienkach ściekowych z rur żelbetowych WIPRO o średnicy 50 cm z osadnikiem piasku (min. wys. 50 cm) z odprowadzeniem poprzez przyłącza (przykanaliki) z rur PVC-U SN8 o średnicy 200 mm do projektowanego kolektora z włączeniem poprzez studzienki połączeniowe z kręgów żelbetowych o średnicy 1200 i 1500 mm. Połączenia rur PVC-U ze studzienkami ściekowymi i studniami rewizyjnymi w przejściach szczelnych. Opracowanie zawarte jest w projekcie branżowym. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI. Pow. całkowita - 4 655,20 m2 Pow. nawierzchni jezdni - 2 315,00 m2 Pow. ciągów pieszych - 1 462,00 m2 Pow. Zjazdów - 374,20 m2 OZNAKOWANIE. Organizację ruchu drogowego ujęto w oddzielnym opracowaniu tj. w projekcie stałej organizacji ruchu - załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca wystąpi do właściwego Zarządcy drogi tj. Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu o wyrażenie zgody na zajęcie pasa drogowego w celu wykonywania robót oraz umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej, składając stosowne dokumenty w terminie pozwalającym na otrzymanie od organu stosowne zezwolenia. Wykonawca na czas realizacji zamówienia przygotuje i wdroży do realizacji projekt czasowej organizacji ruchu. UWAGA: 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SIWZ, które stanowią: a)Projekt Budowlany - załącznik nr 4 do SIWZ, b)Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ, 2)Zamawiający, w celu skalkulowania ceny ryczałtowej pomocniczo załącza przedmiar robót poszczególnych branż, szacunkowy wykaz robót przygotowawczych i rozbiórkowych oraz szacunkowe zestawienie robót nawierzchniowych (w załączniku nr 11 do SIWZ). UWAGA! Załączony Przedmiar robót ma charakter jedynie informacyjny i pomocniczy. Nie należy go załączać do oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45230000-8, 45231000-5, 45111200-0, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1021340.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych "OSTRADA" Sp. z o.o.,  ostrada@ostrada.pl,  ul. Lokalna 2,  07-410,  Ostrołęka,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1076418.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1076418.19
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1239445.41
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 51,84%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.