eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › OCHRONA FIZYCZNA MIENIA POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - BUDYNEK STACJI W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-08

Dąbrowa Górnicza: OCHRONA FIZYCZNA MIENIA POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - BUDYNEK STACJI W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58
Numer ogłoszenia: 62508 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 3602790, faks 032 2673657.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inspekcja Sanitarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA FIZYCZNA MIENIA POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - BUDYNEK STACJI W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 2. Sprawowanie ochrony w dni od poniedziałku do piątku w godzinach: od 14:30 do 6:00 dnia następnego, a w soboty, niedziele i święta przez całą dobę do godz. 6:00 dnia przypadającego po dniu wolnym od pracy 3. W ramach ochrony należy: a) strzec powierzonego mienia i terenu wokół budynku, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, b) zabezpieczyć budynek przed wtargnięciem osób nieuprawnionych, c) dokonywać obchodów terenu wokół budynku, d) udaremniać próby dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego, e) interweniować, w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażających zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji chronionego mienia, f) prowadzić nadzór i niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancje chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku, itp. oraz o zagrożeniu ich powstania, g) chronić teren wokół budynku przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny, i) przeciwdziałać przestępstwom i wykroczeniom oraz szkodom wynikających z takich zdarzeń, j) w przypadku zauważenia pożaru, kradzieży itp .na obszarze objętym ochroną, bezzwłocznie należy powiadomić odpowiednie służby (straż pożarna, policja) oraz Zamawiającego 4. W ramach ochrony pomieszczeń wewnątrz budynku należy: 1) po objęciu dyżuru, sprawdzić w laboratorium prawidłowość pracy urządzeń elektrycznych znajdujących się pod napięciem tzn. cieplarki, suszarki, lodówki, piece muflowe, 2) sprawować nadzór nad wszystkimi pomieszczeniami w budynku, przede wszystkim, po zakończonym dniu pracy pracowników PSSE należy sprawdzić pomieszczenia, czy zostały wyłączone urządzenia elektryczne oraz pozamykać otwarte okna w celu zabezpieczenia przed wtargnięciem do pomieszczenia osoby postronnej, 3) co najmniej 1 raz w ciągu ośmiu godzin sprawdzić wszystkie pomieszczenia w budynku, 4) prowadzić monitoring temperatury w lodówkach ze szczepionkami oraz zapisywanie pomiarów temperatury w zeszycie do tego celu przeznaczonego. Czynność ta winna być przeprowadzana: - w dni pracujące o godz. 22:00, - w dni wolne od pracy o godz. 7:00 i 22:00, 5) w przypadku spadku temperatury na termometrach poniżej zera i w przypadku braku energii elektrycznej, która trwa powyżej trzech godzin, natychmiast należy powiadomić Zamawiającego, 6) prowadzenie ksiązki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia , uwagi, wejścia i wyjścia pracowników PSSE po godzinach pracy, bądź w dni wolne od pracy - po uprzednim wylegitymowaniu (legitymacja służbowa, dowód osobisty) i wpisaniu do ksiązki dyżurów danych osoby przebywającej na terenie Stacji i okres czasu jej przebywania w budynku , co dana osoba winna poświadczyć własnoręcznym podpisem oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego, 7) szczególna ochrona pomieszczenia serwerowi oraz wszystkich pomieszczeń w których znajdują się systemy informatyczne, w szczególności zabezpieczenie tych pomieszczeń przed dostępem do nich osób trzecich, 8) przy obejmowaniu zmiany sprawdzenie w jakim stanie znajduje się budynek, sprzęt znajdujący się w nim i wyposażenie, 9) pod żadnym pozorem nie opuszczać obiektu chronionego w czasie trwania ochrony do czasu otrzymania zmiany, bądź w dni pracujące - do czasu przybycia jednego z pracowników Stacji, 10) utrzymywać czystość i porządek na swoim stanowisku pracy, 11) przejść ogólne przeszkolenie p/ pożarowe oraz znać obowiązujące przepisy p. pożarowe na koszt pracodawcy, 12) w przypadku powstania pożaru natychmiast powiadomić straż pożarną oraz kierownictwo obiektu, przystąpić do gaszenia ognia dostępnymi środkami gaśniczymi, 13) pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji i faktów, z którymi zapoznali się w związku z wykonywaniem przedmiotu usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie żądanych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2. Załącznik nr 3 - Zaparafowany przez osobę uprawnioną wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 3. Załącznik nr 4 - Wykaz usług wykonanych należycie, w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W wykazie należy wskazać, że Wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania (początek i koniec usługi) i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty np. referencje, opinie potwierdzające, że usługi , o których mowa zostały wykonane należycie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pssedg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Będzin, ul. Kościuszki 58, 42-500.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Będzin, ul. Kościuszki 58, 42-500.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.