Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Łęczna: Świadczenie usług pralniczych własnym transportem dla SP ZOZ w Łęcznej
Znak sprawy SP ZOZ - ZP/ 4 /08
Numer ogłoszenia: 62512 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7516300, fax 081 7526301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz.powiatleczynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych własnym transportem dla SP ZOZ w Łęcznej Znak sprawy SP ZOZ - ZP/ 4 /08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 93100000 - 9, 93110000 - 2, 93150000 - 4, 60123000 - 6 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych, naprawa bielizny oraz odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny od i do Szpitala Rejonowego w Jaszczowie. Asortyment usług obejmuje: - bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany), - bielizna operacyjna, - bielizna zakażona, - odzież szpitalna (piżamy, koszule, czapki, chustki, szlafroki itp.) - odzież ochronna personelu (fartuchy, ubrania lekarskie, bluzy, spodnie itp.),zmiany pościelowe lekarskie plus piżamy, kolory, ręczniki ścierki, obrusy i serwety, materace, kołdry, poduszki, koce, worki, firanki, zasłony. 1. Wymagania ogólne: 1) Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10.11.2006 r.(Dz. U. Nr 213, poz. 1568), z zastosowaniem preparatów posiadających atest PZH. 2) Kompleksowa usługa pralnicza bielizny i odzieży szpitalnej, obejmuje w szczególności: dezynfekcję, pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, suszenie, maglowanie, prasowanie, bieżąca reperacja, segregacja i pakowanie bielizny. 3) Bielizna do prania odbierana przez Wykonawcę będzie zapakowana w worki, oznakowana podzielona oddziałami przez Zamawiającego. Worki do transportu bielizny zabezpieczające potrzeby Zamawiającego będą własnością Wykonawcy usługi. W przypadku ujawnienia przez Zamawiającego nie oznakowanej sztuki bielizny, Zamawiający będzie miał obowiązek oznakowania jej, 4) Odbiór czystej bielizny i przekazywanie brudnej do / i z punktów zdawczo - odbiorczych szpitala będzie realizowany przez pracowników Wykonawcy, w opakowaniach dostarczanych przez Wykonawcę, na jego koszt, minimum 4 razy w tygodniu, bez dni świątecznych w godz. 700-1500 5) Prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej brudnej i czystej bielizny przez osobę wskazaną przez Zamawiającego 6) Środki piorące i dezynfekujące winny być zgodne z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) i nie być w sprzeczności z zaleceniami PZH. 7) W razie awarii urządzeń Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi - posiadanie drugiego obiektu wykonawczego lub umowy z innym Wykonawcą posiadającym dopuszczenie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prania bielizny szpitalnej 8) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli ( Stacja sanitarno- Epidemiologiczna, PIP, BHP i epidemiologia szpitalna). 9) Wykonawca poniesie koszty zakupu środków czystościowych, piorących i preparatów dezynfekcyjnych oraz worków, pojemników i innych pomocy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 10) Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 24 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania do Zamawiającego bielizny czystej. 11) Orientacyjna roczna ilość bielizny do prania 22.800,00 kg, miesięczna ilość 1900,00 kg Faktyczną ilość prania określać będą każdorazowo dokumenty wydania i odbioru bielizny. 2. Środek transportu 1) Transport zewnętrzny tj. przywóz bielizny i odzieży wypranej do Szpitala w Jaszczowie oraz odbiór brudnej bielizny i odzieży do pralni odbywać się będzie na koszt i środkiem transportu Wykonawcy 2) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizna brudną. Opis przedmiotu zamówienia będzie załącznikiem nr 1 do umowy nr SP ZOZ - ZP / / 08.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1094,00 PLN (tysiąc dziewięćdziesiąt cztery złote 0/100) przelewem na podane konto: 78 1020 3206 0000 8502 00064295 lub w jednej z poniżej podanych form: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 .). 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenie wykonawcy, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający możliwości wykonywania działalności, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, 5. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 6. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, 7. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, 8. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej. 9. oświadczenie Wykonawcy, że będzie świadczył usługi pralnicze zgodnie z: a) technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10.11.2006 r.(Dz. U. Nr 213, poz. 1568), b) Środki piorące i dezynfekujące winny być zgodne z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) i nie być w sprzeczności z zaleceniami PZH. 10. dowód wniesienia wadium - kserokopia dokumentu potwierdzona (za zgodność z oryginałem), 11. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu z dołączoną pozytywną opinią Państwowego Inspektoratu Sanitarno - Epidemiologicznego dopuszczającą te środki transportu doświadczenia usług pralniczych 12. wykaz środków piorących i dezynfekujących jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ich świadectw rejestracji 13. opinia sanitarna wydana przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, potwierdzająca spełnianie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz. U. Nr 213, poz. 1568) dotycząca pralni, w której będzie realizowane zamówienie 14. zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ Wszystkie niezbędne oświadczenia znajdują się w załączniku nr 2 dołączonym do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl zakładka aktualności
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatleczynski.pl zakładka aktualności lub w siedzibie SP ZOZ w Łęcznej pok A 040 , koszt 10 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Organizacja 5-dniowej wycieczki zagranicznej do Apulii dla pracowników Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej
- Budowa budynków jednorodzinnych w gm. Hrubieszów, miejscowość Moroczyn - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu dwóch krajowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli gmin województwa kuj.-pom. oraz przedstawicieli Zamawiającego
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, najem bielizny szpitalnej. Zgodnie z rozdziałem 5. 2. SWZ.
- Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją
- Toruń 2025 - wyjazd rekreacyjny dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.