eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi M³ynary › "Dowo¿enie uczniów do szkó³ z terenu miasta i gminy M³ynary"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-11-26



Og³oszenie nr 625367-N-2019 z dnia 2019-11-26 r.

Gmina M³ynary: "Dowo¿enie uczniów do szkó³ z terenu miasta i gminy M³ynary"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina M³ynary, krajowy numer identyfikacyjny 17074813000000, ul. ul. Dworcowa  29 , 14-420  M³ynary, woj. warmiñsko-mazurskie, pañstwo Polska, tel. 55 2486082 w. 39, e-mail zamowienia@mlynary.pl, faks 552 486 400.
Adres strony internetowej (URL): http;//bip.mlynary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.mlynary.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tradycyjn± poczt±, kurierem lub osobi¶cie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Dowo¿enie uczniów do szkó³ z terenu miasta i gminy M³ynary"
Numer referencyjny: RG.271.20.2019.MS
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na przewozie uczniów oraz dzieci realizuj±cych roczne przygotowanie przedszkolne z terenu miasta i gminy M³ynary do Szkó³ Podstawowych w M³ynarach, B³udowie i Przedszkola w M³ynarach na podstawie imiennych biletów miesiêcznych dla szacowanej liczby 172 dzieci i uczniów. Przewóz dzieci i m³odzie¿y bêdzie realizowany we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 i 2020/2021. Us³uga w ramach obs³ugiwanych linii komunikacyjnych obejmowaæ bêdzie dowóz do placówek o¶wiatowych i odwóz. Wykonawca dokona przewozu ¶rodkami transportu samochodowego na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego rozk³adu jazdy. Zamawiaj±cy na liniach tych zapewni opiekunów. Dowo¿enie bêdzie realizowane dwoma autobusami wyposa¿onymi co najmniej 39 miejsc siedz±cych plus kierowca oraz autobusem wyposa¿onym w co najmniej 19 miejsc siedz±cych plus kierowca. 2. Obs³ugê autobusu stanowiæ bêdzie kierowca z uprawnieniami oraz opiekun, który zapewni uczniom bezpieczne wsiadanie do ¶rodka transportu, opiekê nad uczniami w czasie przewozu, dojazd do w³a¶ciwego przystanku oraz bezpieczne wysiadanie w miejscu przeznaczenia. 3. Trasy przewozu oraz liczbê dzieci i uczniów uprawnionych do korzystania z dowozów przedstawia za³±cznik nr 1 do SIWZ. Wykazana w za³±czniku liczba kilometrów na poszczególnych liniach komunikacyjnych ma warto¶æ orientacyjn±. Przed z³o¿eniem oferty Oferent zobowi±zany jest do dokonania pomiaru d³ugo¶ci poszczególnych linii komunikacyjnych we w³asnym zakresie. Wykazana w za³±czniku liczba pasa¿erów na poszczególnych liniach komunikacyjnych mo¿e ulec zmianie o +/-10%. Imienny wykaz dzieci i uczniów uprawnionych do przewozu okre¶laj±cym imiê i nazwisko oraz miejsce zamieszkania zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiaj±cego w terminie 14 dni od podpisania umowy. Przedstawiony w za³±czniku godzinowy rozk³ad jazdy mo¿e zostaæ zaktualizowany zgodnie z bie¿±cymi potrzebami placówek o¶wiatowych. 4. Imienne bilety miesiêczne Wykonawca przeka¿e do Szko³y Podstawowej im. Stefana ¯eromskiego w M³ynarach, Szko³y Podstawowej w B³udowie i Przedszkola w M³ynarach w terminie do 25 ka¿dego miesi±ca na nastêpny miesi±c. 5. Decyzje o ewentualnych zmianach tras oraz godzin dowozów i odwozów (wynikaj±cych np. ze zmiany godzin pracy szkó³) bêd± podejmowane przez Zamawiaj±cego. 6. Przewozy odbywaæ siê bêd± w dniach zajêæ szkolnych i realizowane bêd± w ramach regularnych przewozów osób. 7. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie autobusu Wykonawca zapewni autobus zastêpczy, spe³niaj±cy w³a¶ciwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w ci±gu 60 minut. 8. Autobusy zatrzymywaæ siê bêd± na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu kursów. Przystanki autobusowe powinny zostaæ wyposa¿one w aktualne rozk³ady jazdy. 9. Ponadto w ramach tego zadania bêd± realizowane wyjazdy edukacyjne np. do kina, teatru itp. w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021. Szacowana liczba wyjazdów edukacyjnych w okresie obowi±zywania umowy to 15 i przejechanych kilometrów 900 km realizowanych w przerwach miêdzykursowych. Zamawiaj±cy na realizacje tych wyjazdów bêdzie ka¿dorazowo wstawia³ odrêbne zamówienie. Liczba wyjazdów i przejechanych kilometrów mo¿e ulec zmianie. 10, Liczba przejechanych kilometrów przy realizacji wyjazdów edukacyjnych bêdzie liczona od i do placówki o¶wiatowej organizuj±cej wyjazd. 11. Do realizacji tego zadania Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy za odp³atno¶ci± trzy pojazdy: a) AUTOSAN nr rej. NEB 12999;rok produkcji 2009 r., z liczb± miejsc siedz±cych 39 plus kierowca; b) AUTOSAN nr rej. NEB 29402;rok produkcji 2014 r., z liczb± miejsc siedz±cych 39 plus kierowca; c) MERCUS nr rej. NEB 41892; rok produkcji 2017 r., z liczb± miejsc siedz±cych 19 plus kierowca; autobusy mo¿na ogl±daæ w w dniach pracy urzêdu w godzinach 8:30 - 12:30. Zasady najmu, odp³atno¶ci i u¿ytkowania zostan± okre¶lone w odrêbnej umowie.

II.5) G³ówny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-01-02 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej oraz posiadaj± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz posiadaj± zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, o których mowa w art. 5 ust. 1 i art. 18 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: - znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, poprzez z³o¿enie informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³otych, - jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 1 000 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) wykona³ jedn± us³ugê o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia polegaj±ce na przewozie uczniów do szkó³ o minimalnej warto¶ci 100 000,00 z³ wraz z referencjami, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, 2) Wykonawca dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem tj. minimum czterema kierowcami dysponuj±cymi aktualnym prawem jazdy kat. D zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ), 3) Wykonawca posiada potencja³ techniczny tj. pojazdów przeznaczonych do przewozu osób o liczbie miejsc siedz±cych: - co najmniej 3 pojazdy z liczb± miejsc siedz±cych co najmniej 39 plus kierowca, - co najmniej 2 pojazd z liczb± miejsc siedz±cych co najmniej 19 plus kierowca. ¦redni wiek trzech pojazdów u¿ywanych do przewozu dzieci nie mo¿e by¶ starszy ni¿ 7 lat.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów: a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; b) o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, przekazane Zamawiaj±cemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, dotycz±cych: - kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. c) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; d) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w lit. c), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne, konsorcja) dokumenty i o¶wiadczenia okre¶lone w lit a)-d) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych warunków, o których mowa rozdz. V. pkt. 2. SIWZ Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³: a) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej oraz posiada licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz posiada zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, o których mowa w art. 5 ust. 1 i art. 18 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140). b) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, poprzez z³o¿enie informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³otych, jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 1 000 000,00 z³. c) Wykonawca posiada potencja³ techniczny tj. pojazdy przeznaczone do przewozu osób o liczbie miejsc siedz±cych: - co najmniej 3 pojazdy z liczb± miejsc siedz±cych co najmniej 39 plus kierowca, - co najmniej 2 pojazd z liczb± miejsc siedz±cych co najmniej 19 plus kierowca. ¦redni wiek trzech pojazdów u¿ywanych do przewozu dzieci nie mo¿e byæ starszy ni¿ 7 lat. Ka¿dy pojazd musi posiadaæ aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC, zapewniaj±ce wykonanie przewozów w odpowiednich warunkach bezpieczeñstwa, higieny i wygody. Przewóz powinien byæ realizowany zgodnie z ustaw± Prawo przewozowe i ustaw± Prawo o ruchu drogowym.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Do oferty Wykonawca do³±czy aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, wzór za³±cznik Nr 3 i 4, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w rozdz. VII pkt.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz o¶wiadczeñ stanowi±cych wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) formularz ofertowy (za³±cznik Nr 2 do SIWZ), c) zobowi±zanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty nale¿y za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. e) w przypadku, gdy ofertê w imieniu Wykonawcy podpisuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5. Dokumenty nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorami do³±czonymi do SIWZ w sposób wymieniony w rozdz. XI. 6. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych) winno byæ z³o¿one w formie orygina³u.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 4 800,00 z³, s³ownie: cztery tysi±ce osiemset 00/100 z³otych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie: 3.1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy: na numer rachunku 63 1020 1752 0000 0502 0160 6649 z adnotacj± "Wadium - Przetarg - dowo¿enie uczniów do szkó³ ", 3.2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110, z pó¼n. zm.) 4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. 6. Wadium wniesione w pieni±dzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 7. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u, razem z ofert± w osobnej kopercie. 8. Polisa, porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy formê wadium winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. 9. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 45 i 46. 10. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udzia³u w postêpowaniu, a jego oferta podlegaæ bêdzie odrzuceniu. 11. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 14. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku wyst±pienia przes³anek okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin p³atno¶ci15,00
Liczba realizowanych nieodp³atnie wyjazdów edukacyjnych i innych w okresie obowi±zywania umowy do 60 km w obie strony (wykonanych 1 pojazdem o liczbie miejsc siedz±cych co najmniej 39 plus kierowca)25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy dotycz±cych wykonania jej przedmiotu w przypadku: a) wyst±pienia okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, b) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, c) mo¿liwych odstêpstw od podanego harmonogramu przewozów uzale¿nionych od zmiany planów lekcji, liczby dzieci, likwidacji szkó³, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, zmiany trasy itp. d) wyst±pienia zmian przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i maj±cych wp³yw na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy, e) cofniêcia lub wyga¶niêcia licencji Wykonawcy na krajowy transport drogowy. Zamawiaj±cy dokona powy¿szych zmian uwzglêdniaj±c powy¿sze okoliczno¶ci. 3. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, które zawarto w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik Nr 8 do SIWZ. 4. Dopuszcza siê zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia. W tym celu Wykonawca zwróci siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w zakresie zmiany wynagrodzenia, przedk³adaj±c kalkulacjê wp³ywu powy¿szych zmian na koszty wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.