eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceRozbudowa lewego wału rzeki Wisły od km 8+170 - 11+610 Ostrów - Ciszyca gm. Tarłów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Kielce: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły od km 8+170 - 11+610 Ostrów - Ciszyca gm. Tarłów
Numer ogłoszenia: 62551 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły od km 8+170 - 11+610 Ostrów - Ciszyca gm. Tarłów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w m. Ostrów gm. Tarłów pow. Opatów na odcinku w km 8+170 - 11+610 zad. Ostrów - Ciszyca wraz z budowlami wałowymi i drogami technologicznymi, zgodnie z opracowaną przez Biuro Usług Inżynierskich i Nadzoru Inwestorskiego INŻYNIERIA ul. Helska 29, 25 - 220 Kielce dokumentacją projektową obejmującą: - Projekt wykonawczy zawierający: a) Opis techniczny i uzgodnienia, b) Część graficzną, c) Przekroje poprzeczne wału i remontu dróg gminnych, d) Ocenę przydatności gruntu pod wykonanie nasypów wałowych, - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót (mający wyłącznie charakter informacyjny). W/w dokumentacja techniczna stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Przewidziane zamówieniem prace będą polegały na wykonaniu: a) przebudowy korpusu wału na długości 3525m; b) dróg technologicznych przy wale na ławeczce i koronie wału na długości 3 525m oraz remont dróg gminnych do dojazdu do wału na długości 1 569 m; c) przebudowy istniejących ramp i budowy nowych; d) przebudowy śluzy wałowej w km 10+166 o parametrach istniejącej śluzy; e) uszczelnienia korpusu wału bentomatą na długości 3525m; f) uszczelnienia podłoża w formie ściany szczelinowej bentonitowo - cementowej o głębokości 6,0m na długości 1938m; g) uszczelnienia podłoża w formie ściany szczelinowej bentonitowo - cementowej o głębokości 8,0m na długości 560m; h) uszczelnienia podłoża w formie ściany szczelnej stalowej o głębokości 8,0m w miejscu starorzecza na długości 255m; i) zabezpieczenia korpusu wału siatką stalową ocynkowaną w osłonie PE grub. 3,0 mm pasem 6,0m wzdłuż rzeki Kamiennej oraz w rejonie starorzecza Wisły na długości 800m; Ze względu na to, że planowana inwestycja położona jest na Obszarze Specjalnej Ochrony Ptaków sieci Natura 2000 - Małopolski Przełom Wisły PLB 140006, należy zwrócić uwagę na uwarunkowania z tego wynikające, a zawarte w Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia znak: GT.7331/O.Ś./1/05 z dnia 6 grudnia 2005 r. oraz w dokumentacji technicznej. Ponadto zwraca się uwagę, że prace na odcinku w km 10+200 do 11+610 mogą być prowadzone wyłącznie poza okresem lęgowym ptaków określonym w Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia znak: GT.7331/O.Ś./1/05 z dnia 6 grudnia 2005 r. Silniki do sprzętu ciężkiego i środków transportu winny być sprawne, należy bezwzględnie nie dopuszczać do wycieków i innych przypadków mogących doprowadzić do zanieczyszczenia gruntu. Należy również zwrócić uwagę na warunki wykonania robót według zaleceń instytucji uzgadniających projekt (ZEORK). Wykonawca powinien uwzględnić koszty zakupu ziemi z rezerw oraz zagospodarowanie terenu po wykonaniu robót. Rezerwy ziemne zlokalizowane są na działkach prywatnych właścicieli o nr ewid: 387/2; 388; 389/2; 389/5; 389/6 w m. Wola Pawłowska na granicy z Ostrowem, w odległości ok. 5 km od rozbudowywanego wału. Wstępne zgody właścicieli na pobór ziemi z rezerw zostały dołączone do części technicznej specyfikacji. Jednak negocjacja cen związanych z poborem gruntu, jak i warunków poboru gruntu, należy do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza pobór ziemi z innych miejsc na następujących warunkach: - Wykonawca zleci, na swój koszt, przeprowadzenie badań geotechnicznych potwierdzających przydatność ziemi do wbudowania w wał, - Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z uzyskaniem koncesji, zakupem, udostępnieniem (np. dojazd do miejsca poboru) i eksploatacja złóż, - na pobór ziemi z innych miejsc, niż wskazane w projekcie, Wykonawca - po przeprowadzeniu badań geotechnicznych - uzyska pozytywną opinię projektanta i zgodę Zamawiającego Po wykonaniu robót remontowych należy odtworzyć punkty geodezyjne osnowy znajdujące się na wale i zgłosić do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej. Prace winny być wykonane przez uprawnionego geodetę. W trakcie realizacji robót Wykonawca winien zapewnić ciągłość kontroli wskaźnika zagęszczenia nasypów wału oraz zagęszczania podłoża w bezpośrednim sąsiedztwie wału. Próby winny być wykonywane dla każdej z warstw. Materiały z badań winny być załączone do operatu powykonawczego z realizowanych robót. Z dokumentacją w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) w dni robocze w godz. 800 - 1400. Do zakresu określonego w dokumentacji technicznej należy ponadto: - Urządzenie zaplecza budowy; - Zabezpieczenie robót pod względem BHP; - Sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy; - Dwukrotne w ciągu roku przez okres gwarancji trwający 3 lata koszenie obu skarp oraz korony remontowanego odcinka wału wraz z dokonaniem ewentualnych podsiewów mieszankami traw i nawożeniem. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: - warunkami Zamawiającego, - obowiązującymi przepisami BHP, - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego, - zasadami wiedzy technicznej. 3. Dokumentacja techniczna, SIWZ, wzór umowy oraz wzór oferty zwane są dalej dokumentacją przetargową. 4. Podane w dokumentacji technicznej nazwy produktów lub urządzeń służą tylko i wyłącznie do określenie parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń które spełniają wymagania jakościowe-techniczne określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały i urządzenia równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.24.36.00 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień - robót budowlanych - porównywalnych pod względem zakresu i charakteru do przedmiotu zamówienia. 2. Za porównywalne uważa się wykonanie zamówienia - robót budowlanych polegających na budowie, modernizacji lub remoncie wałów przeciwpowodziowych, zapór oraz innych nasypów ziemnych o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 5 000 000 zł, łącznej długości nie mniejszej niż 1,5 km. Udokumentowanie posiadania doświadczenia w zakresie w/w robót dotyczy obiektów, z których każdy winien spełnić poniższe wymagania: - średnia wysokość nasypu co najmniej 3,0 m, - stopień zagęszczenia Id co najmniej 0,50 lub wskaźnik zagęszczenia Is co najmniej 0,92. . Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty : 3. sporządzony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych powyżej (w pkt. 1 i 2). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 4. dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca winien dysponowac Kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniający wymagania określone powyżej (w pkt. 1) we wzorze stanowiącym załączniki nr 3 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W wykazie należy udokumentować kwalifikacje zawodowe, w stosunku do wymieniowych powyżej osób . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, 3. Do wykazu należy złączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 6. Wykonawca, stosownie do zapisów w rozdz. I pkt. 4 SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego załącza wykaz zawierający opisy urządzeń technicznych lub rozwiązań technologicznych równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi (dla wyrobów lub rozwiązań równoważnych) przewidzianych do wbudowania (zamontowania) w ramach realizacji zamówienia odpowiadających co najmniej wymaganiom techniczno - jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. Forma dokumentu oryginał

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - w przypadku zmiany technologii wykonania robót budowlanych z przyczyn obiektywnych niezależnych od stron umowy - wystąpienia czynników losowych mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, pok.209..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 działanie 125 Schemat II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa oraz gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.