Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-25
Chojnice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczania robót w okresie realizacji robót pn.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera oraz betonem asfaltowym i asfaltem lanym na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części.
Numer ogłoszenia: 62621 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach , ul. Bydgoska 14, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 0-52 3973216, faks 0-52 3973217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdw-gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczania robót w okresie realizacji robót pn.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera oraz betonem asfaltowym i asfaltem lanym na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczania robót w okresie realizacji robót pn.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera oraz betonem asfaltowym i asfaltem lanym na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części: 1.1. CZĘŚĆ NR I - pełnienie nadzoru inwestorskiego na terenie działania RDW w Bytowie tj. powiatów bytowskiego i słupskiego. 1.2. CZĘŚĆ NR II - pełnienie nadzoru inwestorskiego na terenie działania RDW w Chojnicach tj. powiatów chojnickiego i człuchowskiego. 1.3. CZĘŚĆ NR III - pełnienie nadzoru inwestorskiego na terenie działania RDW w Gdańsku tj. powiatów gdańskiego i nowodworskiego. 1.4. CZĘŚĆ NR IV - pełnienie nadzoru inwestorskiego na terenie działania RDW w Kartuzach tj. powiatów kartuskiego i kościerskiego. 1.5. CZĘŚĆ NR V - pełnienie nadzoru inwestorskiego na terenie działania RDW w Lęborku tj. powiatów lęborskiego , bytowskiego i słupskiego. 1.6. CZĘŚĆ NR VI - pełnienie nadzoru inwestorskiego na terenie działania RDW w Starogardzie Gdańskim tj. powiatów starogardzkiego i tczewskiego. 1.7. CZĘŚĆ NR VII - pełnienie nadzoru inwestorskiego na terenie działania RDW w Sztumie tj. powiatów malborskiego , sztumskiego i kwidzyńskiego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część nr I nadzór inwestorski na terenie RDW w Bytowie - 514,00 zł ( pięćset czternaście złotych 00/100) Część nr II nadzór inwestorski na terenie RDW w Chojnicach - 341,20 zł ( trzysta czterdzieści jeden złotych 20/100) Część nr III nadzór inwestorski na terenie RDW w Gdańsku - 228,00 zł ( dwieście dwadzieścia osiem złotych 00/100) Część nr IV nadzór inwestorski na terenie RDW w Kartuzach - 566,68 zł ( pięćset sześćdziesiąt sześć złotych 68/100) Część nr V nadzór inwestorski na terenie RDW w Lęborku - 582,42 zł ( pięćset osiemdziesiąt dwa złote 42/100) Część nr VI nadzór inwestorski na terenie RDW w Starogardzie Gdańskim - 206,50 zł ( dwieście sześć złotych 50/100) Część nr VII nadzór inwestorski na terenie działania RDW w Sztumie - 460,00 zł ( czterysta sześćdziesiąt złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
___________________________________________
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia tzn.: Pełnił funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego , kierownika budowy / robót branży drogowej na co najmniej 2 zamówieniach polegających na remoncie , budowie lub przebudowie dróg kl. min Z.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
________________________________________________________________
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami , które bedą uczestniczyć w realizacji zamówienia , legitymującymi sie doświadczeniami , wykształceniem i kwalifikacjami zawodowymi wymienionymi niżej: Osoba pełniąca funkcje Inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub równoważne oraz musi przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto winna sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej 2 zamówieniach polegających na remoncie , budowie , przebudowie drogi kl. min. Z.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
______________________________________________________________
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zdw-gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bip.zdw-gdansk.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach , 89-620 Chojnice , ul. Gdańska 110 , pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.12.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
- Dostawa i montaż lamp solarnych do miejscowości położonych na terenie Gminy Chojnice.
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Chojnice oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Chojnice
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHOJNICKIEGO"
- Budowa ul. Świerkowej w Powałkach
- Sukcesywna usługa cateringowa w zakresie przygotowywania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 3 w Chojnicach 2025-2027
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni"
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.