Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Olsztyn: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku Laboratorium Drogowego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 62633 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku Laboratorium Drogowego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku Laboratorium Drogowego w Olsztynie. Budynek będzie zlokalizowany na bazie GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Olsztynie przy ul. Sokolej 4 na działce Nr 35/2 oraz Nr 36/2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie: projektu budowlano-wykonawczego (wszystkie branże) - 5 egzemplarzy; kosztorysu inwestorskiego (wszystkie branże) - 1 egzemplarz; kosztorysu ofertowego w układzie specyfikacyjnym - 5 egzemplarzy; pozwolenia na budowę; oceny oddziaływania na środowisko; projektów budowlanych i wykonawczych (wraz z kosztorysami inwestorskimi i ofertowymi) przyłączy budynku wraz z uzgodnieniami, tj.przyłącze wodno-kanalizacyjne - 5 egzemplarzy; przyłącze gazowe - 5 egzemplarzy; przyłącze energetyczne - 5 egzemplarzy; przyłącze telekomunikacyjne - 5 egzemplarzy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko: Główny projektant, min. liczba osób - 1, powinien posiadać uprawnienia projektowe ogólnobudowlane (bez ograniczeń), Główny projektant będzie osobą wskazaną w umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym; Projektant, min. liczba osób - 1, powinien posiadać uprawnienia projektowe w zakresie instalacji sanitarnych i gazowych; Projektant, min. liczba osób - 1, powinien posiadać uprawnienie projektowe w zakresie instalacji elektrycznych; W zakresie branż należy wskazać osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia, dopuszcza się wskazanie jednej osoby posiadającej uprawnienia dla dwóch wskazanych wyżej branż instalacyjnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.2). 3) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował (zakończył) co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. wykonał dwie dokumentacje projektowe w zakresie obiektów użyteczności publicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.3). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Oświadczenia i dokumenty: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia musza być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. F) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)3) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). G) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)3) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. H) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: H.1) w pkt III.2)B), III.2)D), III.2)E) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; H.2) w pkt. III.2) C) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. I) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt H)., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. J) Dokumenty, o których mowa w pkt H) i I) powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt III.2)B) - III.2)E).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (bezpłatnie), na pisemny wniosek odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (bezpłatnie) lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (bezpłatnie).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat - pok. 113 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do zapewnienia ciągłości pracy jednostek szpitalnych
- dostawa oznakowanych materiałów biurowych w ramach projektu własnego inwestycji KPO A3.1.1.Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie
- Zakup samochodu osobowego typu BUS - pasażerski, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim.
- Usługa aktualizacji i weryfikacji zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) wraz z opracowaniem obiektów kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonych dla wybranych powiatów
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1203N w msc. Jonkowo na odcinku około 0,95 km
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Grabin Wschód przy drodze ekspresowej S7 woj. warmińsko-mazurskie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla termomodernizacji budynku i modernizacji węzła cieplnego w bud. zesp. Szkół nr14 ul. Szanajcy 5 w Warszawie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego"
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz (PSZOK)
- Opracowanie dokumentacji projektowej do realizacji inwestycji "Przebudowa Sali Błękitnej w budynku LUW w Lublinie przy ul. Lubomelskiej 1-3 - w zakresie termomodernizacji i modernizacji obiektu"
- "Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych na terenie miasta Rumia".
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy dróg powiatowych.
- Wykonanie koncepcji z wizualizacją oraz dokumentacją projektową przebudowy holu głównego budynku "A" Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.